Bölüm baştan sona smut içerir!
❝
+18
Aykan beni yavaş hareketlerle üstüne doğru çekip dudaklarımı öpmeye devam ettiğinde büyük bir iştahla öpüşüne karşılık vermeye başladım. Dudaklarını büyük bir arzuyla öptüğüm adam sırtını yatağın başlığına yaslayıp beni iyice kendine çektiğinde tam olarak erkekliğinin üstüne denk gelecek şekilde oturdum.
"Bu gece tamamen benimsin güzelim." Aykan dudaklarımdan ayrılıp sıcak nefesini yüzüme üfledi. Altımda ki sertlik daha da çok büyütken bu gece kurtuluşum olmadığına iyice emin oldum.
"Seve seve hayatım." Aykan boğuk bir nefes verip hiçte yavaş olmayacak bir şekilde boynuma gömüldü. Öpüp emdiği yerlerin şimdiden kızardığına emindim ancak bundan deli bir zevk alıyordum. Kollarımı biricik eşimin boynuna doladım ve kendimi sertliğine daha da çok bastırdım. Aykanın beni dürten uzvunu çok net bir şekilde hissettiğim de ağzımdan küçük bir inleme kaçtı. Boynumu emen dudaklar bana hiç yardımcı olmuyor üstüne daha fazla tahrik ediyordu.
Aykan köprücük kemiklerimde oyalandıktan sonra elini tişörtümün eteklerine attı. Boğuk sesiyle mırıldanıp üzerimde ki tişörtü hızlı bir şekilde üstümden çıkardı ardından hiçte dolgun olmayan göğüslerimi öpüp emmeye başladı. Sağ göğsümün ucunu ıslak dudaklarıyla ezerken diğerini de parmaklarıyla sıkıştırmaya başladı.
"Aykan..." Göğüslerimin ucu sızlarken parmaklarımı Aykanın saçlarına daldırdım. Altımda ki sertlik her geçen dakika daha da büyümeye devam ederken elimi eşofmanımın ipine atıp çözdüm. Aykan istediğim şeyi anlayıp eşofmanımla iç çamaşırımı aniden bacaklarımdan sıyırdı. Kucağında çırılçıplak bir şekilde oturan bedenimi büyük bir zevkle inceledi. "Sende çıkart." Elimi Aykanın pantolonuna atıp düğmesini çözdüm. Fazlasıyla aceleci davranıyordum.
"Buradayım bebeğim kaçmıyorum bir yere." Aykan beni kucağından indirmeden pantolonuyla baksırını bacaklarından sıyırdı ardından tişörtünü de çıkartıp benimkilerin yanına gönderdi. İkimizde çırılçıplak bir şekilde kalırken Aykan beni hafifçe kaldırıp parmaklarını girişimde dolaştırdı. "Benim için bu kadar ıslanman fazlasıyla güzel." Alt dudağımı ısırıp gülümsedim.
"İçime gir artık." Deliğim iştahla kasılırken Aykan kendini birkaç kere çekti ardından tüm kontrolü bana bıraktığını belli edercesine arkasına yaslandı. İstediği şeyi anlayarak erkekliğini tutup girişime konumlandırdım ardından yavaşça üstüne oturmaya başladım. Uzunluğunu sonuna kadar içime aldığımda gözlerimi sıkıca yumup derince inledim. Şu an ki pozisyonumuz fazlasıyla utanç verici olsa da verdiği zevk de bir o kadar başkaydı.
"Hareket et güzelim." Komutu alır almaz yavaşça inip kalkmaya başladım. Hareketlerim içimin deli gibi kasılmasından dolayı yavaştı. "Öldüreceksin beni Elvan." Aykan elleriyle sıkıca kalçamı havaya kaldırıp tekrardan aynı hızda aşağıya indirdiğinde sesli bir inilti çıktı ağzımdan. Çok derindeydi. Her noktama ulaşıyordu sanki.
"Çok derin..." Aykan bebekler yüzünden korktuğu için içimden çıkmaya çalışsa da ona aldırmadan üstünde zıplamaya devam ettim. Tenin tene çarpma sesi odayı doldururken Aykan inlemelerimi bastırmak için dudaklarıma kapandı. Elimi erkekliğime atıp çekmeye başladığımda Aykan buna izin vermeden kendisini devreye soktu "Aykan.." Ağzına doğru inleyip büyük bir zevkle kucağında hareket etmeye devam ettim. Elimde olsa daha hızlı inip kalkacaktım.
"Böyle olmayacak." Aykan sırtımı yavaşça yatakla buluşturdu ardından ağırlığını vermeden üstüme çıkıp bacaklarımı omzuna aldı. Bir eli bacağımın iç kısmında diğeri ise sıkıca sardığı erkekliğimdeydi.
"Gelmek üzereyim aşkım" Ellerimle üstünde yattığımız çarşafı sıkıca kavradım. Aykan beni daha hızlı çekmeye başladığında çok geçmeden karnıma doğru attırmaya başladım. Aykan karnımı süsleyen menilerime gülümseyerek bakıp belimi sıkıca kavradı ardından hiçte yavaş olmayacak bir şekilde içimde hareket etmeye başladı. Olduğum yerde hafifçe sarsılırken inlemeye devam ettim. Aykanın göğsünden damlayan terler beni daha fazla tahrik ederken alt dudağımı dişleyerek yutkundum. Aşırı seksiydi...
"Boncuğum, için bu kadar güzelken çıkmak eziyet gibi bir şey benim için." Aykan terden ıslanan saçlarımı geriye tarayıp içimden mecburen çıktı ardından kendini hızlı bir şekilde çekip karnıma doğru attırmaya başladı. Büyük karnım ikimizin menisine bulanırken Aykan kenarda duran peçetelerden alıp karnımı güzelce sildi ardından dudaklarıma uzun bir öpücük bırakıp kendini yanıma attı. "Çok yordum mu seni?" Kafamı hafifçe sağa sola salladım.
"Birazcık sadece." Aykan gülümseyip beni göğsüne çekti ardından dudaklarını saçlarıma bastırdı. Yorgunluktan zor kaldırdığım kollarımı biricik kocamın geniş sırtına dolayıp boynuna küçük bir öpücük bıraktım.
"Hadi uyuyalım artık, yarın bebeklerimizin cinsiyetini öğrenmeye gideceğiz." İç çekip kafamı salladım. Çok huzurlu hissediyordum. Hiç hissetmediğim kadar hem de...
Devam Edecek
ben geldim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Küçüklüğünden beri şiddet görüp yaraları olan Elvanın ve bir çok yerde dükkan işletip kendini işe adayan Aykanın hikayesi... EŞCİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !