❝
Aykan abiyle beraber bir taksiye atlayıp evine doğru gitmeye başladık. Aklımda çok fazla soru işareti vardı. Mesela Aykan abi beni nasıl bulmuştu beni neden kabul etmişti? Oflayıp kafamı dışarıya çevirdim artık yolun kenarında ki ağaçlar kadar özgür olduğumu hissediyordum.
"Elvan..."
"Efendim Aykan abi?" Hızla ona doğru döndüğümde boğazını temizledi.
"Ben ailemle yaşıyorum annem babam ve bir kız kardeşim var. Umarım senin için sorun olmaz eğer olursa ayrı bir eve de-" Hızla kafamı sağa sola salladım.
"Hayır hiç gerek yok ben senin düzenini bozamam bozmak da istemem. Beni o evden kurtardın ya bu yeter." Aykan abi kafasını sallayıp gülümsediğinde bende gülümsemeye çalıştım. Çok geçmeden taksi durduğunda aşağıya inip bagajdan valizi aldık.
Aykan abi eğilip elimden tuttuğunda bahçeli ve tek katlı müstakil bir eve doğru yürümeye başladık. Bahçeye girdiğimizde se evin kapısına ilerledik. Aykan abi zili çaldığında kapı çok geçmeden benim yaşlarımda bir kız tarafından açıldı. Önce abisine sonra bana bakıp hemen içeri koştu.
Aykan abi bana baktığında derin bir nefes verip ayakkabılarını çıkardı ve içeri girdi. Bende peşinden girdiğimde beraber salona doğru yürümeye başladık. İçeriye girdiğimizde ise yaşlı bir adam ve yaşlı bir kadın bizi görür görmez ayağa kalktı.
"Oğlum çocuğu mu kaçırdın sen?" Aykan abi babasının sorusuyla hızla kafasını sağa sola salladı.
"Hayır baba kaçırmadım."
"Ee kim o zaman oğlum bu çocuk?" Annesi merakla Aykan abiye baktığında hepimiz ondan gelecek cevabı bekliyorduk.
"Eşim..."
"Ne?" Annesi bir bana bir oğluna bakıp geri koltuğa oturdu.
"Ne eşi oğlum?" Babasının sorusuyla Aykan abi valizimi yere bıraktı.
"Basbayağı eşim ayrıca bana nasıl davranıyorsanız Elvana da öyle davranmanızı istiyorum artık." Babası bir bana bir de oğluna bakıp derin bir nefes verdi.
"Nikahınız var mı oğlum?" Aykan abi kafasını hızla sağa sola salladı. "Nikahsız aynı evde yaşanmaz Aykanım. Yarın hemen bir hoca getirir nikahınızı kıyarız. Sonra da resmi nikah için gün alırsınız güzel bir düğün yaparız böyle gizli saklı olmaz."
"Baba Elvan daha 17 yaşında..." Babasının gözleri şokla açıldığında sertçe yutkundu.
"Ah oğlum benim ah Aykanım. Yaktı başını bu oğlan" Annesi oturup bacağına vurduğunda Aykan sinirle soludu.
"Ne başımı yakması anne? İmam nikahını da laf söz gelmesin diye kıyar yaşı geldiğinde de resmi nikahı kıyarız. O vakte kadar da ne aynı odada yatarız ne de yalnız kalırız." Aykan başını dikleştirdiğinde boğazımı temizledim.
"3 ay sonra on sekiz yaşıma gireceğim az kaldı zaten." diye mırıldandım. Benim yüzümden Aykan abinin azar işitmesini istemezdim.
"Tamam güzel oğlum ama yine de imam nikahınızı kıyalım daha münasip olur." İkimizde kafamızı salladığımızda Aykan valizimi yerden aldı.
"Elvana odayı gösterip salona geleceğim. Bu gece burada yatarım." Babası kafasını salladığında Aykan abi elimden tutup beni bir odaya soktu. Valizimi yere bırakıp sağ eliyle nazikçe kolumu tuttu.
"İmam nikahımız kıyılacak diye bana eşlik yapmak zorunda değilsin 3 ay sonra resmi nikah kıyıldıktan sonra da aynı şekilde." Hızla kafamı sağa sola salladım.
"Sen beni cehennemden kurtardın eşlik yapmak benim boynumun borcu. Benim yüzümden belki de hayatın mahvoldu. Sana kendimi sevdiremesem de eşlik yapar gerekirse çocuk da veririm. Hayatını daha fazla mahvetmek istemem."
"Hayatımı falan mahvetmedin Elvan. Benim senden önce evleneyim de boy boy çocuklarım olsun gibi bir isteğim yoktu. Senin gelmenle de bu isteğim değişmedi. Hem daha kendin çocuksun ne bebeği? Çok küçüksün evlenmen bile doğru değil. Ben sana hiç bir zaman baskı yapmam içinden nasıl geliyorsa öyle davranırsın ama ben senden hiç bir şey beklemem. Ha şunu da bil sen benim bu vakitten sonra eşimsin bırakmam da seni. Sadece kendini bir şeylere zorunlu hissetmeni istemem." Dedikleri o kadar hoşuma gitmişti ki korkularım birden uçmuştu sanki.
"Ben... anladım." diye mırıldandım.
"Tamam o zaman sen direkt yat uyu." Kafamı sallayıp gülümsedim.
"İyi geceler o zaman."
"İyi geceler..." Aykan abi odadan çıktığında bende valizimi açıp içinden pijamalarımı çıkardım.
Üstüme pijamalarımı geçirip tek kişilik yatağa ilerledim. Battaniyenin altına girdiğimde burnuma dolan Aykan abinin kokusuyla gözlerimi sıkıca kapattım. Gelecekle alakalı düşünmeye başladığımda istemsizce iç çektim. Uykuya dalmadan önce hayal ettiğim son şey ise üniversiteye gidersem nasıl olacağıydı...
Devam Edecek
Elvanın yaşını umarım ki çok sıkıntı etmezsiniz çünkü aralarında büyük bir yaş farkı yok :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Küçüklüğünden beri şiddet görüp yaraları olan Elvanın ve bir çok yerde dükkan işletip kendini işe adayan Aykanın hikayesi... EŞCİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !