14- Nereye Gideceğiz?

3.9K 322 161
                                    

Medya: Elvanın bölümde giydikleri :)


Gözlerimi hafifçe aralayıp kollarımı iki yana açarak esnedim. Aykan kıpırdanmamdan dolayı homurdanıp yorganı kafasına kadar çektiğinde bu haline tebessüm edip yataktan kalktım. 

Odadan çıkıp banyoya girdim ardından işlerimi halledip sabahın erken saatleri olduğu için yavaş adımlarla mutfağa geçtim. Çay suyu koyup iki tane yumurtayı haşlamaya bıraktım. Aykan dün uyumadan önce sabah erkenden işe gideceğinden bahsetmişti bende bu yüzden daha erken uyanmak istemiştim. 

Ekmekleri doğradıktan sonra yavaş adımlarla salona geçip uyuyan annemin yanına yaklaştım. Mışıl mışıl uyuduğu için çok fazla ellemeden açılan üstünü örtüp geri mutfağa geçtim. Hızlıca salatalık domates doğrayıp kahvaltılıkları masaya dizdim ardından kaynayan suya çay atıp haşlanan yumurtaları soydum. O sırada esneyerek içeri giren Aykanla alt dudağımı dişleyip bakışlarımı yüzünde gezdirdim.

"Günaydın." Aykan da bana bakıp gülümsediğinde bende gülümsedim.

"Günaydın erken kalkmışsın." Kafamı sallayıp soyduğum yumurtaları tabağa bıraktım.

"Hadi geç otur bende çayları koyup geliyorum." Aykan kafasını sallayıp sandalyeye oturduğunda hızlıca çayları doldurdum ardından bardakları masaya bırakıp bende Aykanın karşısında ki sandalyeye oturdum. Beraber kahvaltı etmeye başladığımızda Aykan bana kısa bir bakış atıp boğazını temizledi.

"Bugün erken çıkarım işten ben eve geldiğimde hazır ol bir yere gideceğiz." Aykanın dediği şeyle elimde ki bardağı bıraktım.

"Nereye gideceğiz?" Aykan dudaklarını büzüp gülümsediğinde sertçe yutkundum.

"Gidince görürsün." Yüzünde ki gülümseme beni de gülümsetirken kafamı usulca salladım. Şimdiden heyecanlanmıştım.

"Nasıl giyinmem gerekiyor? Seni utandırmak istemem bu yüzden soruyorum." Aykan derin bir nefes alıp elinde ki çatalı tabağın kenarına bıraktı.

"Nasıl istiyorsan öyle giyinebilirsin ayrıca üstüne çuval da giysen beni utandırmazsın emin ol." Aykanın iltifatına gülümseyip kafamı salladım. Kahvaltımız küçük küçük sohbetlerle devam ederken Aykan geç kaldığını söyleyip ayaklandı. Bende peşinden kalkıp onu kapıya kadar geçirdim.

"Hayırlı işler kolay gelsin." Aykan kafasını sallayıp hafifçe gülümsedi.

"Sağ ol hadi Allaha ısmarladık." Bende kafamı sallayıp gülümsediğimde Aykan bakışlarını dudaklarıma indirdi çok geçmeden de geri gözlerime çıkardı. "Akşam hazırlanmayı unutma." Tamam diye mırıldandığımda Aykan son kez gözlerime bakıp aralık kapıdan çıktı. Bende kapıyı arkasından kapatıp mutfağa ilerledim. Sofrayı toplamadan eklemeler yapıp cezveye yumurta koydum. Şimdiden heyecan bastırırken derin bir nefes alıp utangaçça gülümsedim.

...

Sabah kahvaltımızı yapmıştık öğlen de hep beraber salonda oturup çay içiyorduk. Aykanın gelmesine üç dört saat kalmıştı ve benim heyecanım git gide artıyordu. Çiçekten beni hazırlamasını isteyecektim. Bu konuda güvenebileceğim tek kişi oydu ve yavaşça hazırlanmaya başlasam iyi olacaktı aksi taktirde yetişemeyebilirdi.

"Çiçek bir gelir misin?" Çiçek kabartma yazılı kitabını bırakıp ayaklandığında yanıma geldi.

"Ne oldu enişteciğim?" Dediği şeye gülümseyip bende ayaklandım.

"Aykan akşam bir yere gideceğimizi söyledi. Bende ne giyeceğimi falan bilemem şimdi sen yardımcı olur musun?" Çiçek heyecanla kafasını salladığında bu haline gülümsedim.

"Ne oldu?" Bahar anne bize baktığında annemin de bakışları bize döndü.

"Anne abimle Elvan akşam bir yere gideceklermiş bende Elvanı hazırlayacağım." Bahar anne gözlerini kısıp kafasını salladığında Çiçek beni çekiştirip odasına soktu. "Hadi hadi geç kalmayalım." Dolabına ilerleyip kıyafetlere baktığında yatağın ucuna oturdum.

"Çiçek hiç etek falan bakma giymeyeceğim çünkü." Çiçek dudaklarını büzdüğünde elini bol siyah kumaş bir pantolona attı ardından düz beyaz bir gömlek çıkarttı. 

"Hadi dene bunları." Çiçek seçtiklerini elime tutuşturduktan sonra dışarı çıktığında ayaklanıp üstümdekileri çıkardım. Pantolonu hızlıca altıma geçirip gömleği elime aldım alır almaz da arkasında ki boşluk dikkatimi çekti. Sırt dekoltesi oldukça genişti. Bu kızın düzgün bir kıyafeti yok mu diye sorgulamaya geçtiğimde Çiçek dışardan homurdanmaya başladı. Bende mecburen gömleği üstüme geçirip düğmelerini ilikledim. Arkamı dönüp aynadan sırtıma baktığımda derin dekolteyle sertçe yutkundum. Oldukça güzeldi ancak iddialıydı da. "Elvan hazır mısın?" Çiçeğin seslenmesiyle derin bir nefes aldım.

"Hazırım gelebilirsin." Çiçek içeriye daldığında yanıma yaklaşıp elini gömleğin arkasına attı ardından kocaman gülümsedi.

"Çok güzel olmuş hadi makyaja geçelim." Elimden tutup beni makyaj masasına oturttuğunda önce yüzüme krem sürdü ardından kirpiklerimi kıvırıp kaşlarımı sabitledi. Yanaklarıma da biraz pembe allık sürüp dudaklarıma çok hafif pembelik vermesi için renkli bir nemlendirici sürdü. Aynadan kendime baktığımda yüzümün parladığını fark ettim. Güzel olmuştum galiba... "Benim parfümlerimin hepsi çok şekerli belki sıkmak istemezsin ama erkek parfümü de var istersen." Çiçek de neden erkek parfümü olduğunu düşünsem de sorgulama işini sonraya bıraktım.

"Sorun değil ben vanilyalı parfüm kullanıyorum sıkarım çıkmadan önce." Çiçek kafasını sallayıp telefonunu eline aldıktan sonra fotoğrafımı çekti. 

"Abimden bir şey istersem ileride lazım olur senin fotoğrafını kullanırım." Çiçeğin dediği şeye gülümseyip ayaklandım. Aykanın gelmesine çok az kalmıştı...

"Çok teşekkür ediyorum her şey için." Çiçek kıkırdayıp bana sarıldığında bende sıkıca sarıldım. O sırada zilin çalmasıyla Çiçek hızlıca benden ayrıldı.

"Hadi bekletme kocişkonu." Çiçek beni odadan zorla çıkardığında bu haline gülümseyip yatak odasına girdim. Kendime son kez aynadan bakıp vanilyalı parfümümden bir kaç fıs sıktım ardından odadan çıkıp salona ilerledim. Aykan, annem ve Bahar anneyle sohbet ediyordu içeriye girmemle de bana döndü.

"Hazırım ben çıkalım mı?" Aykan yarım ağız gülümsemesiyle bana baktığında utanıp hızlıca salondan çıktım. Aykan da peşimden geldiğinde elini yavaşça sırtıma attı.

"Çiçeğin mi bu kıyafetler?" Dudaklarımı birbirine bastırıp kafamı usulca salladım.

"Evet ama istersen çıkartır-" Aykan kafasını hızlıca sağa sola salladı.

"Hayır hayır çıkartma çok güzel olmuşsun." Aykanın iltifatına kızarsam da gülümseyip alt dudağımı dişledim ardından benim için açtığı kapıdan dışarı çıkıp beyaz converslerimi ayağıma geçirdim. Aykanda ayakkabılarını giydiğinde bahçeye çıkıp arabaya yürüdük. Aykan önce benim kapımı açtı ardından kendi tarafına geçip oturdu. Heyecanım kat be kat artarken derin bir nefes alıp arkama yaslandım. Gideceğimiz yeri deli gibi merak etsem de Aykan yanımda olduğu sürece nereye gittiğimizin bir önemi yoktu...


                      Devam Edecek

nereye gidiyor bunlar tahminleri alayım :D

MÜPHEM (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin