❝
+18
Aykan alt dudağımı hafifçe ısırdığında ağzının içine küçük bir inleme gönderdim. İçim karıncalanıyor midem deli gibi kasılıyordu. Dudaklarımın üzerinde ki dudaklar sanki tüm bedenimi yakıyordu kalbim nedensizce çok hızlı çarpıyordu.
"Nefes al bebeğim." Aykanın uyarısıyla içime derin bir nefes çektim. Bu nefes suyun altından çıktığımda aldığım ilk nefes kadar iyi gelmişti titreyen vücuduma.
"Aykan ben..." Aykan büyük bir özlemle üstüme çıkıp sırtımı yatakla buluşturduktan sonra tekrardan dudaklarıma kapandı. Dili ağzımı aralamak için dudaklarımı zorlarken isteğine boyun eğdim. Dili dilime dolandığında ise bir kez daha inledim. Alt taraflarım iştahla kasılırken sertçe yutkundum. Daha önce tatmadığım bir şeyi bu denli istemem normal miydi?
"Elvan..." Aykan dudaklarını boynuma sürttüğünde alt dudağımı ısırdım. Eli uslu durmuyor pijamamın üstünden belimi okşuyordu. "İzin ver.." Aykan elini üstümde ki tişörtün eteklerini atıp hafifçe sıyırdı ardından dudaklarını karnıma bastırdı. Elimi saçına atıp parmak uçlarımı saç diplerinde gezdirdim.
"Aykan çok güzel.." Aykan öpücüklerini göğüslerime kadar çıkartıp pembe tepeceği emmeye başladı. Hissettiğim zevk ağzımı açık bırakırken Aykan büyük bir hırsla üstümde ki tişörtü çıkardı. Hafif dolgun ve oldukça küçük göğüslerime iştahla baktığında ise alt dudağımı utançla dişledim.
"O kadar güzelsin ki." Aykan alt dudağını yalayıp dudaklarıma eğildi. "Benim ol." Fısıltısı bedenimden bir elektrik akımının geçmesine sebep olacak kadar güçlüydü.
"Zaten seninim...sende benimsin." Aykan muzipçe gülümseyip bacaklarımı hafifçe araladı ardından kendini bacak arama konumlandırdı. Hissettiğim sertlik ağzımı açık bırakırken sertçe yutkundum.
"Sadece bir kelimenle beni ne kadar sertleştirdiğine iyi bak." Aykan kendini bana doğru ittirdiğinde hafifçe inledim. Bugün inlemelere doyamayacak gibiydim.
"Aykan hadi.." İstemsizce mırıldanmam Aykanın dudaklarını ısırmasına sebep oldu.
"Neye hadi?" Dilimi dudaklarımda gezdirdim.
"Seni istiyorum." Aykan dayanamayıp dudaklarıma sert bir öpücük bıraktı.
"İsteğin benim için bir emir." Elini çekmeceye atıp iki tane kutu çıkardı. Biri prezervatifti diğeri de yanlış bilmiyorsam kayganlaştırıcıydı. "Her ne kadar prezervatif kullanmak istemesem de hamile kalmanı istemeyiz." Aykan elindekileri kenara bırakıp eşofmanımı baksırımla birlikte sıyırdı. Karşısında şimdi çırılçıplak kalmıştım.
"Aykan sende çıkar üstünü." Aykan kafasını sallayıp tişörtünü hızlıca çıkardı ardından eşofmanını da baksırıyla birlikte sıyırıp kenara fırlattı. Gördüğüm sertlik ağzımı açık bırakırken hafifte olsa korktum. Bu kadar büyük bir şeyi içime nasıl alacaktım?
"Beğendin galiba?" Aykanın dediği şeye utansam da kafamı salladım. Yiğidi öldür hakkını yeme demişler. "Güzel o zaman." Aykan parmaklarını alt tarafıma yaklaştırdığında pembe deriyi hafifçe okşadı. Islaklığım eline bulaşmıştı.
"Aykan..." Kasıldığını hissettiğim girişim Aykan için deliriyordu. Şimdiden dikelmiş olan erkekliğim ise bunun yegane kanıtıydı.
"Bacaklarını benim için iyice arala." Bacaklarımı hafifçe kendime doğru çekip araladım. Aykan hırıltılı bir nefes bırakıp dudaklarını girişime yaklaştırdı. Önce küçük bir öpücük bıraktı ardından diliyle boydan boya yaladı. "Tadın o kadar güzel ki." Aykanın dediği şey beni utandırdığı için bacaklarımı kapatmaya çalıştım ancak Aykan buna izin vermedi. Elini erkekliğime atıp çekmeye başladığında alttan beni dürten sertlikle yutkundum.
"Daha fazla dayanamıyorum artık." Aykan gülümseyip erkekliğini eline aldı ardından girişime hafifçe vurdu. İçime girmesini istiyordum...
"Beni delirtiyorsun Elvan..." Aykan kenarda duran prezervatifi açıp aletine taktı ardından üstünde çilekli olduğu yazan kayganlaştırıcıyı aletine iyice yaydı. Parmaklarında kalan fazlalığı ise girişime sürdü. "Yavaşça gireceğim acıdığı an zorlamadan çıkacağım." Kafamı usulca salladığımda aletini girişime konumlandırıp hafifçe içime ittirdi. Hissettiğim zevk ve biraz da acı gözlerimi sıkıca yummama sebep olsa da doluluk hissi hoşuma gitmişti. Aykan daha rahat hareket etmek için bir bacağımı omzuna yerleştirdi ardından biraz daha kendini içime ittirdi. Hissettiğim zevk artarken Aykan alışmam için bir süre bekledi.
"İyi misin?" Kafamı usulca sallayıp hafifçe inledim. Aykan onayı alıp içimde yavaşça hareket etmeye başladı. O kadar yavaştı ki incitmemek için fazlasıyla çaba gösteriyordu. Gözleri ise birleşim noktamızda takılı kalmıştı.
"Aykan...ah..." İsmini inlemem Aykanı uyarmış olacak ki aniden hareketlerinde sertleşip fazlasıyla hızlandı. "Aykan çok derin...ah" Hissettiğim zevk doruklardaydı.
Elimi erkekliğime attığım an Aykan bana izin vermeden erkekliğimi çekmeye başladı. İki taraftan da hissettiğim zevk beni delirtirken çok geçmeden Aykanın eline geldim. Aykan da hareketlerini hızlandırıp içimde kasıldığında geldiğini anladım. Yavaşça içimden çıkıp prezervatifi ben görmeden kenara attı. Hafifçe doğrulmaya çalıştığımda ise benden önce davranıp üstüme uzandı. Dudaklarını dudaklarıma bastırıp kokumu derince içine çekti.
"Önce sen duş al bebeğim bende bu dağınıklılığı toplayayım peşinden gelirim." Aykanın dediği şeye kafamı salladım ardından yerde duran kıyafetlerimi giyinip ayaklandım. O sırada kasıklarıma giren ağrıyı çaktırmamaya çalışarak yürümeye başladım.
"Duştayken abdest almayı unutma." Adımlarımı durdurup Aykana döndüm.
"Abdest almayı bilmiyorum ki." Aykan dediğim şeye gülümseyip hızlıca nasıl abdest almam gerektiğini açıkladı. Anlattığı şeyler bittiğinde kafamı sallayıp odadan çıktım ardından hızlıca banyoya girip üstümü çıkardım. Duşa girip iyice temizlendikten sonra olduğu kadar abdest alıp suyu kapattım. Havluya sarınıp odaya girdiğimde ise Aykanın çarşafı değiştirdiğini gördüm.
"Sende gir hayatım su soğumadan." Aykan havlusunu alıp yanıma geldiği gibi dudaklarıma sertçe yapıştı. Aniden aşka gelmişti sanırsam.
"Hayatım diyen ağzını yerim senin." Dediği şeye kıkırdayıp kasıklarımda ki hafif ağrıyla yatağa yürüdüm. Aykan odadan çıktığında ise yatağa uzanıp pikenin altına girdim. Daha demin yaşadığımız şeyleri düşünüp hafif bir çığlık attım ardından kafamı yastığa bastırıp gülmeye devam ettim.
...
"İyi geceler bebeğim." Uykuyla uyanıklık arasında Aykanın sesini duyup istemsizce gülümsedim. Duştan çıkmış olmalıydı. Beni kendine doğru çektiğinde burnumu boynuna yaklaştırıp derin bir nefes aldım ardından kendimi uykunun kollarına tekrardan bıraktım...
Devam Edecek
smut yazmak, okumak = ben :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Küçüklüğünden beri şiddet görüp yaraları olan Elvanın ve bir çok yerde dükkan işletip kendini işe adayan Aykanın hikayesi... EŞCİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !