"İyi ki o kuyuya indim..."
❝
Sabahın erken saatlerinde kalkıp üstüme kalın kıyafetler geçirdim ardından Aykanı uyandırmamaya dikkat ederek odadan çıktım. Mutfağa geçtiğimde ev halkı daha uyanmadığı için ses çıkartmamaya özen göstererek kahvaltı hazırlamaya koyuldum.
Ocağa çay suyu koyup ekmekleri doğramaya başladığımda duyduğum adım sesleriyle kafamı kapıya çevirdim. Annem eşarbını düzeltip içeriye girdiğinde gülümseyip elimde ki bıçağı masaya bıraktım.
"Günaydın annecim erkencisin." Annem yanıma gelip yanağıma uzun bir öpücük bıraktı.
"Günaydın kuzum uyku tutmadı kalkıp yanına geleyim dedim." Kafamı sallayıp annem için kenardan bir sandalye çektim. Annem gülümseyip sandalyeye oturduğunda ekmek doğramaya devam ettim. "Ver bana kuzum ben doğrarım sen çaya bak." Annem bıçağı elimden zorla aldığında gülümseyip ocağa yürüdüm. Kaynayan suyun altını kısıp demliğe çay koyduğum sırada içeriye Bahar anne girdi.
"Hayırlı sabahlar." Somurtkan yüzüyle annemin karşısına oturduğunda annem gülümsedi.
"Hayırlı sabahlar." Bahar anne kafasını sallayıp bana döndüğünde bende günaydın diye mırıldandım.
"Kahvaltı ne zaman hazır olur?" Çayı demleyip altını kapattıktan sonra boğazımı temizledim. Artık daha erken uyanacaktım.
"Hemen hazır olur anne." Bahar anne kafasını salladığında buz dolabına yürüyüp kahvaltılıkları masaya çıkardım ardından hızlıca sahanda yumurta için tavada yağ eritmeye başladım.
"Günaydın." Çiçek mutlu çıkan sesiyle mutfağa girdiğinde ona doğru dönüp gülümsedim. "Merhaba hoş geldiniz. Elvanın annesi misiniz? Çok benziyormuşsunuz." Çiçek nefes almadan konuştuğunda annem bu haline gülümsedi.
"Merhaba kızım evet Elvanın annesiyim." Çiçek gülümseyip kafasını salladığında annemin yanına oturup merak ettiği soruları sormaya devam etti. Bende eriyen yağın üstüne yumurtaları kırıp karıştırmaya başladım. Aklıma şimdiden akşam yemeği için fikirler gelirken güzel bir tatlı yapmayı da aklıma not ettim. Pişen yumurtanın altını kapattığımda dolaptan salatalıkla domates çıkardım.
"Elvan gidip eşini uyandır Çiçek sende git babanı kaldır işe geç kalacaklar." Çiçek annesine kafasını sallayıp ayaklandığında bende bıçağı bırakıp elimi kuruladım ardından anneme gülümseyip mutfaktan çıktım. Yatak odasına girdiğimde kapıyı kapatıp Aykana yaklaştım. Yavaş adımlarla yanına gidip bir kaç saniye yan yattığı için büzülen dudaklarına baktım ardından alt dudağımı dişleyip elimi yavaşça Aykanın koluna attım.
"Aykan uyan hadi." Aykan ağzında bir şeyler mırıldanıp bana arkasını döndüğünde elimi bu sefer dürtmek için ensesine attım. Atar atmaz da bileğimden tutulmamla kendimi Aykanın üstünde buldum. "Hih.." Aykan elini ensesine atıp ovaladığında yüzünü buruşturdu. İstemeden yanlış bir şey mi yapmıştım acaba?
"Elvan?" Aykan gözünü hafifçe aralayıp üstünde yattığım için şaşkın şaşkın bakmaya başladı. Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum.
"Ben uyandırmak için gelmiştim de." Aykan kafasını sallayıp bileğimi bıraktığında hızlıca ayaklanıp üstümü düzelttim.
"Kusura bakma ensemden tikim var oraya dokununca şey oldu." Aykan ağzında bir şeyler gevelemeye başladığında kafamı sağa sola salladım.
"Yok sorun değil asıl sen kusura bakma bilmiyordum." Aykan kafasını önemli değil anlamında salladığında derin bir nefes aldım. "O zaman ben gideyim sende hazırlanıp gel." Aykan kafasını sallayıp ayaklandığında hızlı adımlarla odadan çıktım. Sabah sabah fazlasıyla utandığım için kızaran yanaklarıma elimi bastırıp derin bir nefes aldım ardından mutfağa geçip yarım bıraktığım işime devam ettim.
Çok geçmeden Hüseyin baba içeriye girip bizimle günaydınlaştı ardından masaya geçip oturdu. Peşinden Aykan da içeriye girdiğinde çayları doldurup masaya bıraktım. Geri kalan tabakları da masaya koyduktan sonra Aykanın yanına oturdum.
"Afiyet olsun." Hüseyin baba kahvaltıya başladığında bizde hemen peşinden başladık.
Sessiz geçen kahvaltının ardından Hüseyin baba ile Aykan işe gitmek için ayaklandığında bende hemen peşlerinden kalkıp onları kapıya kadar geçirdim.
"Hayırlı işler." Hüseyin baba gülümseyip evden çıktığında Aykanla baş başa kaldık. Parmaklarımla oynamaya başladığımda Aykan boğazını temizledi.
"Hadi Allaha ısmarladık bir şey olursa ara." Aykanın dediği şeye kafamı sallayıp kızaran yanaklarımla gülümsedim.
"Tamam, kolay gelsin." Aykan kafasını sallayıp evden çıktığında kapıyı arkasından kapatıp geri mutfağa adımladım. Çiçekle birlikte sofrayı toparladıktan sonra bizde salona geçip oturduk.
"Çiçek kızım okuyor musun sen?" Annemin sorusuyla Çiçek gülümseyip kafasını salladığında onları bırakıp tatlı yapmak için mutfağa geçtim. Malzemeleri çıkardığım sırada Çiçek hızlıca içeriye girdi. Daha demin konuşmak için can atan kız benim yanıma gelmek için sohbet etmekten vaz mı geçmişti?
"Kolay gelsin eniştelerin en güzeli." Çiçeğe bakıp gülümsediğimde o da gülümseyip yavaş adımlarla sandalyeye oturdu.
"Sohbet sarmadı mı?" Çiçek bana bakıp kafasını sağa sola salladı.
"Yok ben sana bir şey diyecektim ondan geldim.." Çiçek kızarıp kafasını eğdiğinde tamamen ona döndüm.
"Ne diyeceksin?" Alt dudağını dişleyip parmaklarıyla oynamaya başladı.
"Yarın abimle Deniz bizim kuyumcu dükkanına uğrayacakmış onları ziyarete gidelim mi? Yemek yapar götürürüz." Çiçek bana hevesle baktığında Aykanı iş yerinde ziyaret etme düşüncesi içimde bir yerlerde heyecanın filizlenmesine sebep oldu.
"Aykan sizi biliyor artık o kadar rahat konuşamazsınız ki." Çiçek dudaklarını büzüp iç çekti.
"Olsun Denizi görsem bile yeter hadi enişte lütfen lütfen kırma beni." Çiçek gülümseyip istekle gözlerime baktığında derin bir nefes verdim.
"Tamam gideriz." Çiçek çığlık atıp aniden bana sarıldığında bu haline gülümseyip bende kollarımı beline sardım. Aşk insanı çocuklaştıran onu deliye döndüren bir şey miydi?
Aykana olan hislerim aşk mıydı bilmiyordum ancak hoşlandığımı biliyordum. İlk defa karşısına çıktığımda o çekimi hissetmiştim hissetmesine de bu hisler ne düzeydeydi anlayamıyordum. Düşüncelerimden sıyrılmaya çalışıp Çiçeğin heyecanla yarını planlaması eşliğinde tatlıyı yapmaya başladım. Çiçek her konuştuğunda heyecanım içimden taşacak kadar büyüyordu. Aykanla bir şekilde yakınlaşmak son zamanlarda istediğim tek şeydi ve umarım bu isteğim gerçekleşirdi...
Devam Edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPHEM (BXB)
Romance[TAMAMLANDI] Küçüklüğünden beri şiddet görüp yaraları olan Elvanın ve bir çok yerde dükkan işletip kendini işe adayan Aykanın hikayesi... EŞCİNSEL VE İNTERSEX KONULU BİR KURGUDUR !