4-Nikah

5K 391 99
                                    

Sabah uyandığımda yataktan doğrulup oturur pozisyona geçtim. Gözlerimi ovuşturup üstümde ki yorganı kenara attım. Şuan bulunduğum bu durumu düşününce derin bir nefes verdim. Hayatım bir günde oldukça değişmiş kader ağlarını çoktan örmüştü. 

"Girebilir miyim?" Kapının arkasından Aykanın sesini duymamla altımda ki şorta ve üstümde ki tişörte bakıp alt dudağımı ısırdım. Ardından hızlıca yorganın altına girip boğazımı temizledim.

"Girebilirsin." Kapı açıldığında Aykan kafası yerde içeri girip boğazını temizledi.

"Uyandın mı diye bakmaya geldim hoca geldi de nikahı kıymak için." Alt dudağımı ısırıp kafamı salladım.

"Hemen hazırlanıp geliyorum." Aykan da kafasını sallayıp bana bakmadan hızlıca odadan çıktı. 

Bende hızla yataktan kalkıp giyeceğim kıyafetleri valizden çıkardım ve şortumun açıkta bıraktığı bacaklarımı elimde ki kıyafetlerle saklayıp ortak banyoya girdim. İşlerimi hallettikten sonra getirdiğim kıyafetleri giyinip hızlıca banyodan çıktım.

Salona kafam eğik girdiğimde Aykanın yerde oturduğunu gördüm. Onun yanına geçip oturduğumda hoca çay bardağını masaya bırakıp karşımıza geçti. Tanımadığım iki adam daha gelip hocanın yanına oturduğunda bunların nikah şahidi olduğunu öğrendim. 

"Nikah için Elvanın annesi ile babasından izin almamız gerekir." Hocanın konuşmasıyla sertçe yutkundum. 

"Kimsem yok benim." diye mırıldandım.

"Akraban falan da mı yok oğlum?" Hızla kafamı sağa sola salladım. Hoca sakalını kaşıyıp mecburen kafasını salladığında gerekli şeyleri yapıp genel soruları sordu. Konu mehire geldiğinde ise hoca bana ne istediğimi sordu.

"Ben bir şey istemem." Hoca gülümseyip bir bana birde Aykana baktı.

"Kuyumcu dükkanını Elvan oğlumuzun üstüne yaparız tabi o da kabul ederse." Aykanın babasının teklifiyle hoca bana bakıp cevap vermemi bekledi. Bende usulca kafamı sallayıp boğazımı temizledim. Çok geçmeden nikah kıyıldığında Aykan ile birlikte kalkıp hocanın ardından da Hüseyin amca ile Bahar teyzenin elinden öptük. Bahar teyze bana bakıp gözlerini devirdikten sonra eşarbını düzeltip salondan çıktı.

"Hayırlı uğurlu olsun inşallah." Hüseyin amca gülümseyip bana sıkıca sarıldığında bende burukça gülümsedim.

"Elvan gel bakalım buraya kahvaltı hazırlayacağız." Bahar teyzenin bana seslenmesiyle Hüseyin amca ile Aykanı salonda bırakıp hızlıca ayağa kalktım ve mutfağa geçtim.

"Ekmekleri doğra." Kafamı sallayıp krem gömleğimin kollarını sıyırdım.

"Doğradığım ekmekleri nereye koyayım Bahar teyze?" Ekmekleri poşetten çıkardığımda Bahar teyze sinirle bana döndü.

"Ne teyzesi anne diyeceksin bana." Bahar teyze sinirle bana baktığında kafamı salladım ardından ekmekleri doğramaya başladım. Çok geçmeden beraber sofrayı hazırladığımızda Aykan ile Hüseyin amca mutfağa geldi.

"Elvan çayları doldurup otur sende." Bahar teyze masaya geçip oğlunun yanına oturduğunda kafamı salladım.

"Tamam anne." Demliği alıp çayları doldurdum ardından da bardakları masaya bıraktım. Bende masaya oturup kahvaltı etmeye başladığımda sessiz geçen dakikaların ardından Aykan ayağa kalkıp sandalyesini geriye ittirdi.

"Nereye oğlum?" Bahar teyzenin sorusuyla Aykan ona döndü.

"Geç kaldım anne işe gitmem lazım." Bahar teyze kafasını sallayıp çay bardağını masaya bıraktı.

"Elvan kalk eşini işe yolcu et." Kafamı usulca sallayıp ayağa kalktım ve Aykanın peşinden kapıya doğru yürüdüm. Aykan eğilip ayakkabılarını giydiğinde kafamı eğip parmaklarımla oynamaya başladım.

"Görüşürüz dikkat et kendine..." Aykanın bana seslenmesiyle kafamı kaldırıp alt dudağımı dişledim.

"Görüşürüz." Kafasını eğip arkasına döndü ve evden çıkıp kapıyı kapattı. Bende mutfağa geri dönüp tezgahta ki bulaşıkları makineye yerleştirmeye başladım.

"Hanım bende çıkıyorum Elvan oğlum sana emanet." Bahar teyze kafasını salladığında Hüseyin amca bana bakıp gülümsedi ve mutfaktan çıktı.

"Sofrayı toparla sonra da kahve yap bana." Bahar teyzede ayağa kalkıp bana yandan bir bakış attıktan sonra mutfaktan çıktı. Bende o sırada sofrayı toplamaya başladım.

"Günaydın..." Duyduğum ince sesle kapıya döndüm. Dün gördüğüm benim yaşlarımda olan kız yere bakıp gülümsüyordu.

"Günaydın." diye mırıldandım bende.

"Benim adım Çiçek senin de Elvan değil mi?" Genç kız yere bakarak konuştuğu için kafamı sallamak yerine evet diye mırıldandım. "Kaç yaşındasın Elvan?"

"17 ama yakında 18 olacağım." 

"Hii çok küçükmüşsün." Yutkunup kafamı eğdim şuan okulda olmam gerekirken babam yüzünden daha farklı yerlerdeydim. "Bende 18 yaşındayım ama okuyamıyorum." Genç kız yavaş adımlarla masaya geçip oturdu.

"Neden ki?" diye sordum.

"Görme bozukluğum var gündüzleri %40 görebilsem de gece hiç göremiyorum..." Duyduğum şeyle akılsız kafama sinirlenip anladım diye mırıldandım. Ardından sofrayı toplamayı bırakıp bir fincan çay doldurdum. Bardağı Çiçeğin önüne bıraktığımda teşekkür edip bardağı eline aldı.

"Elvan, abimle nasıl tanıştınız?" Çiçeğin gülümseyerek sorduğu soruyla alt dudağımı dişledim.

"Her zaman gidip kafa dinlediğim kimsenin uğramadığı ıssız bir sokakta karşılaştık." Çiçek ağzını aralayıp kocaman gülümsedi.

"Çok tatlıymış...bu arada abim bu sene 24 yaşına girdi ama bir gün kalkıp da birini alıp eve getirmedi. Sen çok özel ve güzel olmalısın." Gülümseyip kafamı eğdim. Güzel ve özel olmak bana uygun bir tabir değildi.

"O senin güzelliğin." Çiçek gülümseyip çayını içmeye devam etti.

"Elvan nerede kaldı kahvem?" Bahar teyzenin sesini duyduğumda hızlıca ayağa kalktım. Nasıl unutmuştum kahve yapmayı?

"Getiriyorum anne." Dolapları hızlıca karıştırıp büyük bir cezve buldum ve kahveyi hemen yapmaya başladım. 

Çok geçmeden kahve kaynadığında köpüğünü fincana koyup kahveyi de boşalttıktan sonra mutfaktan çıkıp salona girdim. Fincanı Bahar teyzenin önüne bıraktıktan sonra hemen geri çekildim.

"Afiyet olsun anne.." Bahar teyze yan bir bakış atıp kolumu sertçe tuttu.

"Bana bak oğlumun gönlünü hoş tutacaksın, o hayır dese bile sen isteyeceksin. Şimdi git yatak odasını toparla öğlene doğru yatak odası takımı gelir." Bahar teyze kolumu bırakıp kahvesine uzandığında bir şey demeden hızlı adımlarla salondan ayrıldım. Kaldığım odaya girdikten sonra ise dolan gözlerimi elimin tersiyle silip tek kişilik yatağa oturdum. Bu kadınla bu evde ne yapacaktım gerçekten bilmiyordum.


                  Devam Edecek

Normalde sınır koymam ama gelen yorumlar beni cidden motive ediyor. Okunma sayısından ya da oydan daha çok gelen yorum yazma isteği oluşturuyor bende. Düşüncelerinizi veya hikaye hakkında yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok mutlu olurumm <33

Bu arada bugün bir bölüm daha atacağımm.

MÜPHEM (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin