27- Kalpte Hüküm Süren Aşk

3.6K 278 167
                                    

Duştan çıkıp iyice mayıştığım için kendimi krem rengi koltuğa attım. Haftalardır evle uğraşıyorduk ve daha tam olarak bitmemişti. Ayrı eve çıkmak gerçekten de büyük bir efor gerektiriyordu.

"Güzelim aç mısın?" Aykanın mutfaktan seslenmesiyle boğazımı temizledim.

"Yok hayatım aç değilim." Aykan 'tamam' diye seslendiğinde kafamı koltuğun başlığına yaslayıp ayaklarımı boylu boyunca uzattım. Gerçekten çok yorulmuştum. Bir süre öylece uzandıktan sonra şakaklarımda hissettiğim parmaklarla gözlerimi hafifçe araladım.

"Çok mu yoruldu benim bebeğim?" Aykanın dediği şeye gülümseyip iç çektim.

"Yoruldum sevgilim ama değdi." Aykan gülümseyip dudaklarını alnıma bastırdı. Ellerini şakaklarımdan çektiğinde doğrulup ona yer açtım. Gülümseyip yanıma oturduğunda yamacına ilişip başımı omzuna yasladım. Burnuma dolan hoş kokuyu içime derince soluyup gözlerimi kapattım. Aykan beni her anlamda sakinleştiriyordu.

"Yarın sipariş ettiğimiz halılar gelecekmiş." Kafamı sallayıp dudaklarımı hafifçe Aykanın boynuna bastırdım. Kollarında olduğum bu beden sayesinde fazlasıyla huzurlu hissediyordum. "Uykun varsa odamıza geçelim güzelim."

"Uykum yok hayatım, biraz böyle kalalım." Aykan elini sarı saçlarıma atıp hafifçe karıştırdı. "Ya Aykan yapmaa..." 

"Cilvesine öldüğüm.." Aykan çenemi hafifçe kavrayıp dudaklarıma sert bir öpücük bıraktı. "Sana aşık olmamak cidden mümkün değil." Duyduğum şeyle aniden kafamı kaldırdım.

"Ne?" Aykan bu halime gülümseyip baş parmağı ile usulca yanağımı okşadı.

"Sana diyorum aşık olmamak mümkün değil. Çoktan gönlüme taht kurdun daha da senin varlığın hüküm sürer bu kalpte..." Alt dudağımı dişleyip dolan gözlerimle gülümsedim.

"Aykan..." Kollarımı Aykanın boynuna dolayıp sıkıca sarıldım. "Çok seviyorum seni çok.." Aykan kollarını belime dolayıp beni kendine doğru çektiğinde vakit kaybetmeden kucağına çıktım. Kollarımı hafifçe gevşetip aniden dudaklarına kapandım. 

+18

Aykan ilk başta hareketsiz kalsa da sonrasında bana uyum gösterip karşılık vermeye başladı. Dudaklarımız büyük bir uyum içerisinde dans ederken Aykan elini beyaz tişörtümden içeri soktu. Belimi hafifçe okşayıp dudaklarımdan ayrıldıktan sonra boynuma gömüldü. Kendimi altımda ki sertliğe hafifçe bastırıp, Aykanın saç diplerini çekiştirdim. Aykan bu hareketimle hırıltılı bir nefes bırakıp boynumu emmeye başladı. 

"Aykan..." İnlemelerim artmaya devam ederken, Aykan belimden sıkıca tutup sırtımı koltukla buluşturdu ardından ağırlığını vermeden üstüme uzandı. Tekrardan dudaklarıma kapandığında elimi ensesine atıp bedenini biraz daha kendime çektim. İnanılmaz zevk alıyor daha fazlasını istiyordum...

"Yavrum sen adamı yoldan çıkarırsın." Aykanın dediği şeye muzipçe gülümseyip ensesine dökülen saçlarını çekiştirdim.

"Seni istiyorum Aykan." Aniden dudaklarıma kapanan dudaklarla gözlerimi kapattım. Hafifçe geri çekilip dudaklarımı Aykanın yanağına sürttüm. "İçimde..."

"İnanır mısın güzelim benim küçük dev de yuvasına kavuşmak istiyor." Aykanın dediği şeye gülümseyip dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.

"Hadi o zaman." Aykan hırıltılı bir nefes bırakıp üstümde ki tişörtü üstümden sökercesine çıkardı ardından altımda ki eşofmanı baksırımla birlikte bacaklarımdan sıyırdı.

"Tarif edemeyeceğim kadar güzelsin." Alt dudağımı dişleyip bacaklarımı birbirine bastırdım. Aykan ise sertçe yutkunup üstünde ki siyah tişörtü benim kıyafetlerimin yanına gönderdi. 

"Eşofmanını ben çıkartmak istiyorum bir tanem." Uzandığım yerden hızlıca doğrulup elimi Aykanın eşofmanın iplerine attım. Aykan gülümseyip arkasına yaslandığında eşofmanını baksırıyla birlikte diz kapağına kadar indirdim. Yüzüme çarpan dikelmiş aleti elime alıp başına küçük bir öpücük bıraktım ardından boydan boya yalayıp öpmeye başladım.

"Aletimi o minik ağzına alacak olman beni nasıl delirtiyor bilemezsin." Dudaklarım yana doğru kıvrıldığında dilimi aletinin başını atıp hafifçe sürttüm ardından bir kısmını ağzıma alıp dişlerimi değdirmemeye çalışarak emmeye başladım. Aykan inleyip kendini bana doğru ittirdiğinde aletini boğazıma kadar alıp emmeye devam ettim. "Has siktir." Aykan aletini ağzımdan çıkartıp beni hızlıca önüne yatırdığında -kaba tabirle domalttığında- kafamı yastığa bastırdım.

"Aykan.." Girişimde hissettiğim parmaklarla sertçe yutkundum.

"Benim için bu kadar ıslak olman çok güzel." Aykan tükürüklerimle bezenmiş aletini bir kaç kere çekip girişime yasladıktan sonra sırtıma ufak bir öpücük bıraktı. "O pembe deliği her ne kadar yalamak için can atsam da daha fazla dayanamıyorum mazur gör beni bebeğim." İçime aniden kayan aletle tiz bir çığlık attım.

"Aykan yavaş-" İnlemelerim Aykanın sert vuruşlarında daha da çok artarken elimi koltuğun başlığına koydum.

"Kendini kasma bebeğim." Aykan içimde sertçe hareket ederken sallanan bedenim koltukla bütünleşti. Aykan bu halime gülümseyip beni hafifçe kaldırdıktan sonra içime köklemeye devam etti.

"Aykan çok iyi..." İçimde ki doluluk beni delirtirken kendime dokunmadan koltuğa attırmaya başladım. "Aykan geldim ben..." Aykan kendini sertçe içime ittirdiğinde koltuğun ayağının kırılmasıyla birlikte o da yavaşça içime boşaldı.

"Manyak ettin beni." Aykanın dediği şeye gülümseyip alnımı koltuğun başlığına yasladım.

"Aşkım koltuk kırıldı..." Aykan bir bana bir koltuğa bakıp küçük bir kahkaha attım.

"Yenisini alırız yavrum biz işimize devam edelim." Aykan beni sırt üstü çevirip vakit kaybetmeden tekrardan içime girdiğinde yüksek sesle inledim. İçimde gidip gelen aletle adeta mest olmuştum. Kırılan koltuğun üzerinde bedenlerimiz birleşmeye devam ederken kollarımı biricik eşimin boynuna dolayıp kendimi tamamen ona bıraktım...


                                   Devam Edecek

bu bölümden sonra yeni yazdığım bölümlere geçeceğiz artık <33

MÜPHEM (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin