29- İki Minik Can

1.8K 192 118
                                    

Dersim bittikten sonra hissettiğim son bir haftadır süre gelen şiddetli mide bulantısı yüzünden derslikten çıkıp kendimi lavaboya attım. Elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştığım sırada midemden boğazıma kadar gelen sıvıyla kendimi boş bir kabine atıp kusmaya başladım. Kustukça rahatlayan midem beni biraz olsun iyi hissettirken sifonu çekip doğruldum ardından kabinden çıkıp tekrardan elimi yüzümü yıkadım. Ağzımı bolca suyla çalkalayıp kendime geldikten sonra diğer dersime girmeden direkt okuldan çıktım ve bir taksi durdurup kendimi zor bela içine attım. Araba oturduğumuz mahalleye girdiğinde gördüğüm eczaneyle birlikte şoförü durdurup ücretimi ödedikten sonra arabadan indim. Yavaş adımlarla eczaneye ilerleyip içeriye girdikten sonra derin bir nefes alıp saçlarımı hafifçe düzelttim.

"Kolay gelsin ben hamilelik testi alacaktım." Eczacı kadın gülümseyerek hamilelik testini uzattığında ücretimi ödeyip çıktım. Vücuduma yoğun bir yorgunluk çökmesine rağmen hızlı adımlarla eve varıp içeri girdim ardından üstümü bile değiştirmeden lavaboya girip hamilelik testini yaptım. "Off." Dağılmış kıyafetlerimi çıkartıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstüme pijamalarımı geçirdim. Test hala aynen dururken ellerimle tezgaha yaslanıp beklemeye başladım. Aradan uzun bir zaman geçtiğine kanaat getirdiğim de ise gözlerimi kapatıp testi elime aldım. Hissettiğim heyecanla birlikte gözlerimi araladığım da gördüğüm şeyle birlikte yanağıma düşen bir damla yaşı çok net hissettim.

Çift çizgi

Yaşlar gözlerimden bir bir düşerken elimde ki testle birlikte banyodan çıkıp yatak odasına girdim. Ağlamak bedenimi daha da yorduğu için yavaş adımlarla yatağa ilerleyip boylu boyunca yatağa uzandım. Uyuyamadan, elimde ki teste bakarak düşüncelere daldım. Beklenmedik bir durumdu bu. Planlanmış bir şey değildi. Aykan, okuluma ve işine odaklandığı bu dönemde bebek haberine nasıl bir tepki verirdi kestiremiyordum. Erken deyip istemeyebilirdi. Beklenmedik bir durum olduğu için benim gibi endişelenebilirdi. Ya da hazır olmamasına rağmen mecburen kabullenebilirdi.

Düşüncelerim dış kapının açılmasıyla bölündüğünde elimde ki testi avucumda iyice sıktım. Kapı yavaşça kapatıldıktan sonra Aykanın adım sesleri evi doldurdu. Odanın kapısı çok geçmeden açıldığında ise heybetli vücuduyla içeriye ona fazlasıyla aşık olduğum adam girdi. Beni evde ve hatta yatakta uzanır vaziyette görmeyi beklemediği için fazlasıyla şaşırmıştı.

"Güzelim?" Aykan endişeyle yanıma yaklaşıp yatağa oturduktan sonra elleriyle yanaklarımı kavradı. "Ağladın mı sen? Biri bir şey mi yaptı? Söyle bana Elvanım." Bana endişeyle bakan adama sıkıca sarılıp hıçkırarak ağlamaya başladım.

"Aykan..." Aykan kollarını belime sıkıca dolayıp beni kucağına çekti. Göz yaşlarım omzunu ıslatırken Aykan saçlarımı okşadı.

"Elvan korkutuyorsun bak beni." Aykan beni hafifçe geriye çekip dudaklarını ıslak yanaklarıma bastırdı. Ellerimi yumruk yapıp göz yaşlarımı sildiğimde Aykan elimde sıkıca tuttuğum teste merakla baktı. "Elinde ki ne?" Aykan çubuğu eline alıp merakla baktığında nefesimi tutup yüzüne bakmaya başladım. Vereceği tepkiden her ne kadar korksam da merak da ediyordum.

"Aykan ben hamileyim." Aykan elinde ki teste birkaç saniye şokla baktı ardından kafasını kaldırıp gözlerini yüzümde gezdirdi.

"Allah!" Aykan beni sıkıca tutup ayağa kalktığında düşmemek için bacaklarımı sıkıca beline doladım. "Baba oluyorum ulan!" Aykan beni kucağından indirmeden olduğu yerde dönmeye başladığında kollarımı boynuna dolayıp kafamı boynuna iliştirdim.

"Sevindin mi?" Aykan boynuma art arda sert öpücükler kondurdu.

"Sevinmek ne kelime yavrum? Dünyalar benim oldu, baba oluyorum lan ötesi mi var?" Aykan beni sertçe öpmeye devam ederken istemsizce tepkisine gülümsedim. "Sen bundan dolayı mı ağladın?"

MÜPHEM (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin