part 65

283 39 14
                                    

سوم شخص

حال جونگکوک خیلی خوب بود،
شک داشت که لیسا همچین ریسکی بکنه اما
اینم میدونست که لیسا کله شقه و نمیتونه قبول کنه که جلوی جونگکوک کم بیاره.

یونگی: فکر کنم چشمام داره اشتباه میبینه! چرا نیشت بازه؟ باز چه نقشه ای تو کلته؟

جونگکوک توجهش به یونگی جلب شد و پوزخندی زد:

-نقشه های خوب خوب....

جیمین با خونسردی گازی به پیتزاش زد و گفت:

-مطمئنم کرمی که میخوای بریزی یه ربطی به لیسا داره!

پوزخند جونگکوک خشک شد،حس شیشم جیمین خیلی قوی بود یا....؟

جونگکوک: یااا چرا فکر میکنی باید به اون کله پوک ربطی داشته باشه؟

جیمین نیشخندی زد:
_چون بدون اینکه خودت متوجه شی شب و روز تو فکرشی،چطوری ضایعش کنی،چطوری باهاش دعوا کنی،حواست هست که دم به دقیقه چیکار میکنه و از بین بقیه ی دخترا بیشترین کسی که باهاش جر و بحث میکنی لیساست!وقتیم لبخند پلید میزنی یعنی یه نقشه ای برای اون ریختی چون معمولا لبخند نمیزنی!

جونگکوک فوری اخم کرد و خواست چیزی بگه که تهیونگ با خنده یکی زد رو شونش و گفت:

_جوش نیار،میدونیم میخوای چی بگی!
اینم یه دختر مثل بقیس...

جونگکوک: وقتی میدونین دیگه چرتو پرت نگین.

جین: اوهوم،ماهم که خر...

جونگکوک عصبی گفت:
_هیووونگ رفتارای خودتون که هیچی...خوبه خودت بلند شدی رفتی برای دختره
کل فروشگاهو جارو کردی حالا چون من از اذیت کردن لیسا خوشم میاد حتما تو نخشم اره؟

همه ساکت به جونگکوک زل زدن و جونگکوک که تازه فهمیده بود چی گفته با ناباوری ساکت شد.
کمتر از یه ثانیه شلیک خنده ی پسرا هوا رفت و جیهوپ ما بین خنده هاش گفت:
_هی.. هیچکی نگفت تو توی نخ لیسایی، هیچکیم نگفت از اذیت کردنش خوشت میاد...

جونگکوک: م..منظورم این نبود...هرجور میخواین فکر کنین،وقتی کاری کردم که غرورش جلوی همه خورد بشه میفهمین بهش علاقه دارم یا نه!

جیهوپ: میبینیم...

جیمین:کاشکی می شد یه نقشه ی کلی واسه همشون کشید،خیلی وقته دلم میخواد حال این رزیو بگیرم.

یونگی با اخم گفت:
_چی میخواین از جون این دخترا که ول کن نیستین؟

تهیونگ: راست میگه اونا که دیگه کاری به ما ندارن پس بهتره بیخیال اذیت کردنشون شین...

جیمین دستاشو توی جیبش گذاشت و گفت:

_تا بوده همین بوده،اونا در حد توانشون بدترین بلارو سر ما اوردن و ماهم تلافی کردیم، الانم چون جنی رو دوست داری و خیلی یهویی بهش اعتراف کردی اینجوری میگی...کسی کاری به جنی نداره پس نگران نباش.

Forever Young Where stories live. Discover now