Si da, azi o sa ma intalnesc cu acel Zayn.
Ma imbrac cu ceva lejer, dupa care mai stau 2 minute pana ce mi se face cafeaua.
Dupa ce termin de baut cafeaua,ma incalt cu niste converse/conversi si dau plec, cand telefonul imi suna. Era Louis.
-Da
-Alo! Debby? Ce faci?
-Pai, ma cam grabesc.
-De ce?
-Trebuie sa ma intalnesc cu cineva.
-Cu cine?
-Cu un baiat .
-Ce baiat?
-Hai gata ca ma enervezi. Lucrezi cumva la politie?
-Nuu, gata,nu te mai intreb.
-Ok. De ce m-ai sunat?
-Uhm...pai,am niste bilete pentru avion.
-Ce avion?
-Pff...nu intelegi?
-Nuu.
-Nu stii,mai demult noi doi vroiam sa mergem in Hawaii?
-Hawaii,Ceeee?
-Da. Hawaii. Am bilete, si am si bani.
-Cuum?!
-Pai,unchiul meu si-a vandut apartamentul si a luat o gramada de bani pe el si mi-a dat si mie jumate.
-Oh Doamne! Louis?? Tu stii de cand voiam eu sa merg acolo?
-Normal ca stiu. Amandoi voiam.
-Da,asa e.
-Pai,care e raspunsul? Mai esti grăbita sau nu?
-Normal ca nu mai sunt.
-Atunci e bine. Dar spune-mi ceva. Cu cine voiai sa te intalnesti.
-Eh...nu mai conteaza.Un tip.
Oricum nici nu ma mai intereseaza.-Bine atunci,ne vedem la stadionul Wembley?
-De ce acolo?
-Pai...acolo vreau eu.
-Ok.
Zayn'Pov:
(La media, aveti reactia lui Zayn, pentru ca a asteptat-o pe Debby degeaba)
Sunt langa acest stadion tampit de vreo 20 de minute si ea nu mai apare.
Trecuse multe fete imbracate asa lejer cum zicea ea, doar ca nu avea acele haine de care mi-a zis ea. Oare, m-a mintit?
N-o voi ierta daca face deastea.
O sa mai stau doar 10 minute,dupa care, plec.
La naiba!
O sa plec. A fost o pierdere de timp.
Debby'Pov:
Ceva imi spunea ca am gresit. Adica, na, i-am zis lui Zayn ca ne intalnim si eu ce fac ? Simt ca parca este prin preajma si sigur este pentru ca aici trebuia sa ne intalnim.Off...nu stiu ce sa fac.
Louis a reusit sa imi realizeze visul si Zayn voia doar sa ne intalnim...hmm, cred ca nu am gresit deloc.
Hawaii pazea ca vin.
#Hmm, ce credeti? O va ierta Zayn? Pentru ca l-a lasat cu ochii in soare...cred ca asta ramane de vazut in capitolul urmator:)) Anyway sper sa va placa♥
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...