Capitolul-20-

1.8K 150 8
                                    

-Tu nu esti fratele meu. îi raspunde, privindu-l urat. De ce v-as da drumul? Jocul abia incepe.

-Cum adica? intrebam amandoi in acelasi timp.

-Pai...

V-a trebui sa-mi spune-ti cine va fi primul la torturat. Spune,punand mana pe un cutit foarte mare.

*Vad cum se apropie de Zayn*

-Deci...Zayn. Vreau sa te intreb ceva.

-Te ascult. Ii raspunde Zayn.

-Ai muri pentru ea? Spune Louis aratand cu degetul spre Debby.

-Ce fel de intrebare e asta? intreaba Zayn.

-Intrebare intrebatoare. Acum te voi mai intreba inca o data. Daca nu vei raspunde...o voi ranii al naibii de rau pe Debby. Deci,ai muri pentru ea?

-Da,normal ca da. O iubesc si mereu o voi iubi. Spune Zayn privind-o pe Debby.

-Bine. Ma bucur ca ai raspuns. 

Deodata vad cum Louis scoate un briceag si incepe sa-i faca mici zgarieturi lui Zayn pe fata iar el doar închide inchide ochii.

Zayn'Pov:

Imi venea sa mor de durere. Acel briceag ma ranea enorm pe fata,dar nu voiam sa dau inapoi. 

Voi lupta pentru Debby. Nu conteaza pentru mine daca o sa raman fara o mana sau un picior. Eu mereu o voi proteja.

-Opreste-te nebunul dracu! Tipa Debby iar Louis isi intoarce capul spre ea.

-Ce-ai zis? Spune Louis ducandu-se spre ea.

-Am zis sa te opresti. Îi raspunde Debby.

In momentul ala Louis incepe sa traga de mine, imi rupe  rochia,  lasandu-ma in lenjerie intima, rusinata imi pun picioarele unul peste altul.

-Ai futut-o bine. Spune Louis uitandu-se la Zayn facand o fata perversa iar Zayn isi arunca ochii peste cap si pur si simplu nu il mai baga in seama. 

-Are niste forme perfecte. Vreau acum sa ti-o trag, si in fata iubitelului tau ca sa fie mai interesant.

VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum