Capitolul-46-

1K 82 42
                                    

-Stai linistita printeso, in curand nu vei mai fii tu. Imi raspunde parand maniac.

Simteam cum bluza de pe mine incepea sa fie usor sfasiata de o foarfeca, iar blugii la fel.

Mainile si picioarele imi erau legate strans, capul nu puteam sa-l misc, trebuia sa privesc doar tavanul, altfel riscam sa ma ranesc de ustensilele lui.

Imi puteam simti corpul care era gol, ma simteam jenata.

Rasul unui dintre animalele lui se auzea aproape de bine.

Imi era scarba de el, de fapt de toti. Scena asta imi aminteste de incidentul care s-a intamplat in Londra.

Din nou, se apropie spre mine, departandu-mi picioarele, nu stiam ce-mi va face pana cand am simtit cum ceva intra si iesea din mine.

Ma viola, din nou...

Incercam sa ma zbat, dar degeaba. N-avem nicio putere. Ma dau batuta, Vanessa a castigat.

**

Deodata am simtit ceva foarte rece pe fata mea, era apa. Lucas ma uda cu apa, cred ca voia sa ma trezesc.

Nici nu imi amintesc cand am adormit.

Se apropie de buzele mele si mi le musca nervos, in momentul ala incep sa tip si sa-i dau un cap in gura, doar asa ma puteam apara.

-Scorpie ce esti. Am avut grija de tine, te-am futut , te-am facut sa ma simti iar, in tine. Te-am lasat sa dormi. Si tu ce faci acum? Aa? Ma lovesti? Tipa la mine, scuipandu-ma.

-Te rog. Atat reusesc sa zic si incepe s-o strige pe Vanessa.

Aceasta apare imediat, goala.

Doamne! Ce animale. Incep sa cred ca Vanessa e o curva, de fapt...asta credeam inainte.

-Ce este,iubitule? il intreaba pe Lucas, prinzandu-i testiculele cu mana.

-Stai aici. Vreau ca tu sa privesti aceasta scena.

-Ai innebunit? O vei fute din nou? Il intreaba scarbita.



-De unde stii tu ca am futut-o? O intreaba curios,punandu-i mana pe sani.

-Fii serios, am vazut toata scena de mai devreme.

-Ai vazut? Spune uimit, punandu-si mana la gura.

-Daa, dar stai linistit. Nu mai sunt suparata pe tine. M-am futut si eu cu iubitul ei, Zayn.



-Ai facut ce? intreaba uimit.

-Am glumit, nu sari asa. N-a vrut sa facem nimic. Insa eu vreau s-o mint pe Debby. O va termina emotional aceasta veste. Spune, facandu-i cu ochiul lui Lucas.

Eu auzeam tot ce vorbeau ei, stiam deja ca n-a facut nimic cu Zayn, stiam chiar daca nu-i auzeam acum.

Se apleaca la urechea mea, soptindu-mi ce a facut cu Zayn. Eu incep sa ma prefac ca plang, nu voiam sa stie ca i-am auzit...cine stie ce ar putea sa-mi mai faca nebunii astia.

** Cateva ore mai tarziu **



-Fa odata ce ai zis ca faci, nu o mai lungi asa de mult. Serios acum, iti place sa te culci cu ea si atat? Stiu ca-i buna, dar...fa-o odata. Vorbea cineva catre Lucas, voiam sa ma ridic sa vad cine este, dar nu puteam...

Brusc, nu mai vad nimic in fata ochilor, negru , doar negru.

Niste voci tot se auzeau in capul meu.

VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum