Capitolul-18-

2.2K 155 16
                                    

-Cine esti?

-Louis.

-Tu? Spune uimita.

-Chiar eu.

-Dar nu inteleg ceva. De ce faci asta? De ce m-ai rapit?

-Pepusa *eu am vrut sa scriu asa* Louis cel prost din care tu faceai ce voiai din el,nu mai e. Imi zice  privindu-ma malefic.

-Tu glumesti...sigur sau esti beat,nu?

-Nu glumesc si nici nu sunt beat.  Spune  bătându-si pieptul.

-Ba da, esti.

-Nu. Fac asta de placere.

-Serios? Si vrei sa te cred?  

-Ar trebui. Spune privindu-ma adanc in ochi.

-In fine, te m-ai intreb inca o data. De ce m-ai adus aici?

-Debb,nu te-am adus eu,ci amicii mei.

-Aia sunt amicii tai? Aia?

-Da.

-Mai de graba as zice ca sunt animalele tale.

-Ai grija cum vorbesti.

-De ce? Nu iti place cand te iau peste picior?

-Ahh.Gata,m-ai enervat. Tu stai aici *imi pune banda adeziva la gura* Asteapta si ai sa vezi cum iubitelul tau, Zayn, va veni aici langa tine si va trebui sa aleg  care va fi primul  torturat. Spune in timp ce iese pe usa aia daramata.

Debby'Pov:

Oh Doamne! ce rau a devenit. Trebuie sa fac ceva sa scap de aici,trebuie. Dar ce?! Am banda adeziva la gura si mai sunt si legata.Ahh.Imi vine sa mor.

**

In timp ce ma lupt cu funiile care ma strangeau cumplit la maini si picioare, vad cum Louis vine cu Zayn in spate si restu de animale.

Se apropie, si il tranteste pe Zayn langa mine.

-Ai sa platesti scump,pentru ce faci acum. Spune Zayn iritat.

-Nu prea cred.Voi o sa muriti amandoi,  iar eu voi zbura la New York, si voi trai fericit acolo, nimeni nu imi va face nimic.

-Pe asta s-o crezi tu. Nici in ruptul capului nu ma gandeam ca tu ai putea sa faci asta.

-Ehh,sti proverbul ala ... la cine nu te gandesti,te fute pe la spate.

-Proverbul ala nici nu exista. 

-Taci. Baieti,da-tii drumul la gura lui  Debby,micuta Debby care se masturbeaza prin fata camerei.

Imediat ce imi da drumul la gura,tip cat ma tin plamanii.

-NEBUNULEEE! TOTI SUNTETI NEBUNI,NEBUNI DE LEGATI.

-Debby,vrei draga sa iti pun iar banda aia si sa-ti inghiti limba?

-Ai grija cum vorbesti cu ea, ca te mutilez daca scap de aici.

-Ce faci tu? Spune razand in hohote.

-Numai fii sarcastic si zi ce ai de gand cu noi,  deja ma enrvezi.

-Ce-am de gand cu voi? Hmm...multe. Imi primul rand s-o violez pe Debby si in al doilea rand sa va torturez,vreau sa vad cat de mult tineti unul la altul.

-Ce-ai zis? Spune Debby disperata.

-Ca o sa va torturez si bla bla bla...Nu repet de doua ori la babe surde.

-Inainte de asta,ce-ai zis?

-Aa,ca te violez. Spune lingandu-si botul.

-N-ai face asta. Tu nu esti Louis.

-Ba da, as face-o,as face-o mereu.Tu stii de cand vreau eu sa ti-o trag? Spune,in timp ce le face semn amicilor sai nebuni sa-i puna banda adeziva lui Zayn pe gura.

-NESIMTITULE! Cat de mult te-ai schimbat. Ai devenit unul dintre astia. Spun uitandu-ma in jurul meu.

-Eu asa eram demult dar nu am vrut sa-ti dau impresia asta, insa acum vreau. 

#Hey lume!♥ Ce mai faceti voi? 

Dupa cum vedeti am postat un nou capitol,in sfarsit. 

Vreau sa va zic ca Pc.ul meu s-a cam stricat si am incercat multe metode de al readuce la viata si intr-un final dupa 5 zile...l-am facut. Deja v-am plictisit:))

Va iub♥

Si multu' din suflet pentru 9k.

Si sa nu uitam...daca vedeti vreo greseala,spuneti-mi si eu am sa modific.









-















VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum