Imediat cum ies de pe VideoChat,ma imbrac si plec spre unchiul lui Louis. Trebuie sa il intreb daca chiar are nevoie de el si daca tot el ii da bani. Trebuie sa aflu adevarul.
**
*30 de minute mai tarziu*
Ajung in fata blocului.
Voiam sa urc cu liftul dar nu mai mergea,ahh ce ghinon,va trebui sa urc acum vreo sase scari.
Eram la ultima scara,abia daca mai ma puteam tine,ma dureau picioarele ingrozitor,usa camerei lui de la apartament era deschisa,ciocanesc in usa ca sa nu par ca dau buzna asa,iar el isi face aparitia.
-Uhm...buna?
-Hey.Sunt prietena lui Louis.
-Ok,eu sunt unchiul lui,ce te aduce pe la mine?
-Pai,as vrea sa va intreb ceva, daca se poate. Spun jenata.
-Sigur. Intra te rog.
Intru,ma fac comoda si ma asez pe canapeaua din sufragerie.
-Deci?
-Nu stiu cum sa incep...spun confuza. Este vorba de Louis. Dumneavoastra il ajutati cu banii?Adica lucreaza pentru dumneavoastra?
-Nu. El nu a mai venit la mine de vreo 6 luni.
-Cum? Intreb uimită.
-Cum am zis,el nu a mai venit la mine de 6 luni. Dar de ce ma intrebi? spune nedumerit.
-Pai...acum o saptamana mi-a zis ca dumneavoastra v-ati vandut apartamentul.
-Nu,Doamne fereste,eu aici locuiesc,si nu am vandut nimic. Ce ti-a mai zis?
-Pai...a mai zis ca il ajutati mereu.
-El nu a venit niciodata dupa ajutor la mine.Trebuie sa fie ceva...te sfatuiesc sa il urmaresti sau sa il mai intrebi despre mine ca sa vezi pana unde poate duce o minciuna.
-Sigur.Asa o sa fac si imi cer scuze pentru deranj. Zic in timp ce ma ridic de pe canapea, indreptandu-ma spre uşa.
-Nu-i nimic.
_____________________________
~acasa~
Debby'Pov:
Nu pot sa cred ca m-a mintit. El nu mai e Louis pe care il stiu eu .
Doamne,ce pot sa fac? Unde sa il caut ca habar n-am. Ahh,Malik am nevoie de tine in momentul asta si nu am cum sa te contactez. A dracu, mai sunt si eu,a avut dreptate Malik cand m-a facut asa,de ce nu i-am luat nr de telefon sau adresa?
Pff, dar ce tot zic? Nu am cum sa ma intalnesc cu el,orice as face.-Debby?
-Da,bunico,ce faci aici? i raspund in timp ce o iau si o duc in camera ei.
-Te-am vazut asa suparata si nu stiam ce se petrece.
-Nu-i nimic,dar nu trebuia sa te dai jos din pat,sunt eu aici.
-Stiu,Debby,dar cat o sa mai ai grija de mine? Intr-o zi voi muri.
-Bunico,nu mai spune asta,te rog. Doar pe tine te mai am. Spun in timp ce-i sarut mana si plang.
-Nu mai plange, Debby, imi pare rau ca am spus asta. Dar te rog nu te mai termina pentru mine,ai si tu o viata,trebuie sa ti-o traiesti.
-Mi-o voi trai bunico,dar acum ce conteaza pentru mine e doar sanatatea ta. Acum,te rog inchide ochii si culca-te, eu o sa fiu sus in camera mea.
-Bine. Spune in timp ce deja are ochii inchisi.
**
Ma duc sus si fac repede un dus,apoi intru pe VideoChat,voiam sa-i spun totul lui Zayn,trebuie cumva sa ma descarc...
#Hey dupa cum vedeti in capitolul asta nu apare Zayn,dar va asigur ca in urmatorul capitol care il voi posta tot azi,va aparea cu siguranta.
Sper sa va placa♥
P.S.:Scuzati-mi greselile. O sa editez.
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...