Pun biletul in pat si îi sar in brate,sarutandu-l.
-Asta ai vrut,nu? Ii spun eu printre saruturi.
-Asta vreau mereu,iubire. Imi raspunde el muscandu-mi buza inferioara.
-Auu,asta a cam durut. Am spus, dezlipindu-ma de el.
-Hai nu te supara,acum. Puteam sa ajungem mai departe cu sarutul. *Imi face cu ochiul*
-Da cum sa nu,Zayn. Am pus, imbracandu-ma in pijamale.
-Daa,Debby. Acum de ce naiba iti iei pijamale si nu o camasa de noapte? Spune el cu o voce mai autoritara.
-Pentru ca asa vreau, acum baga-te la somn. Am fost o proasta ca te-am trezit,serios. Am spus, bosumflandu-ma.
-Esti asa bipolara. Ma intrerupe.
-Ha? Eu sunt? Vorbeste premiantul bipolar.
-Ba nu sunt asa.
-Oh,ba da.
Amandoi am continuat sa ne tachinam pana ne-a luat somnul.
******Dupa cateva luni******
Casa noastra acum e in Hawaii,aici totul ne leaga.
Sunt in luna a opta,Austin cred ca ar cam vrea sa iasa de acum,in ultima vreme ma simt cam rau,am greturi,obosesc repede,dar asta e ceva normal,cred,doar sunt insarcinata.
Am tot continuat cu psiholoaga aceea si m-am linistit, un timp. A reusit sa-mi scoata din cap acele amintiri nenorocite,acum nu mai imi pasa,ce a fost...a fost.
Vreau sa traiasc in prezent si abia astept sa-l nasc pe Austin.
Daca n-am avut o familie completa cand eram mica...macar acum sa am.Zayn si viitorul meu baietel sunt viata mea,fara ei n-as putea trai,m-as sufoca.
Dar, totusi, as vrea ca si familia lui Zayn sa locuiasca cu noi, m-as simti si mai completa,insa Zayn nu prea vrea.El ma vrea doar pe mine,crede ca daca familia lui ar locui aici cu noi, el nu va mai putea sa faca nimic cu mine, sper sa-l fac sa inteleaga.
-Debby,facem nunta!! Tipa Zayn la mine arucandu-mi un o floare incredibill de frumoasa in mana.
-Facem,facem. Cum sa nu facem dar mai intai sa nasc. Spun mirosind floarea.
-Of,dar eu vreau acuuum. Tipa din nou la mine.
-Vrei sa arat bine in rochia de mireasa? Si vreai ca noaptea sa fie de neuitat? Il intreb serioasa.
-Da,da. Normal ca asa vreau. Spune zambind.
-Ei bine,asteapta sa nasc,iubire. Am spus, luând o gură de apă.
-Bine,bine. Spune bosumflandu-se.
-Doamne! Zayn,tu zici ca esti un copil.
-Pai sunt unul. Si unul foarte,foarte buun. A spus,zambindu-mi pervers.
-Hai, te rog. Termina. Spun, razand.
Cineva se vedea din indepartare. Era doua persoane,dar cine putea sa fie? Hm...Oh Doamne! Louis! Louis si cu o fata?! Mă intreb singura.
-Zaaynn*tip* Hai in casa!
-Dar...vreau sa mai stau langa piscina.
-Intra. Oricum nu stii sa innoti. Spun, pufnind.
-Da...dar apa ma cheama.
-Da,sigur. *rad* Hai odata, spun in timp ce-i fac semn sa se uite in spate.
Îşi întoarce capul si îi vede si el, nu mai stă pe ganduri si vine spre mine.
Intram amandoi inapoi in casa si incepem sa aranjam masa, aducem niste gustarele si suc.
Soneria deja se auzea,ma duc spre ea in timp ce imi aranjez parul incercand sa par serioasa.
-Uhm...buna? Intreb serioasa.
-Debby,ce faci? Imi raspunde Louis incercand sa ma imbratiseze, iar eu il dau la o parte.
-Cine esti,strainule? Intreb eu din nou incercand sa par serioasa dar pufnesc in ras. Zayn se prefacea ca rasfoieste o revista,uitandu-se cu coada ochiului la noi.
-Hai fii serioasa,Debby. Sunt eu, Louis Tomlinson,cel mai bun prieten al tau.
-Tot nu te cunosc.
-Debby.
-Bine,te cunosc. Hai la mine. Spun in timp ce il imbratisez,facandu-i semn sa intre.
-Ea cine e? Intreaba Zayn din senin.
-Ea e Vanessa. Vanessa Tomlinson.
-Cee? Te-ai casatorit? Louis? Nu pot sa cred. Pe noi de ce nu ne-ai invitat? Spun eu.
-Imi pare rau. Oricum circumstantele ne-au obligat sa ne casatorim,nu prea vroiam ,nsa acum ne iubim. Spun, luand-o de mana pe Vanessa.
-Uuu,sa inteleg ca ai fost obligat sau cum?
-Nu,nu, A fost altceva,scumpo. Insa, nu vrem sa ne mai amintim. Spune Vanessa.
-Okay,pai atunci luati loc,eu ma voi duce pana in bucatarie.
-Vin si eu cu tine. A spus Vanessa, ridicandu-se de la masa.
-Bine,hai. Spun,zambindu-i.
#Am postat! Yeey!
Cred ca urmatorul capitol vine acum,am multe idei si am si timp acum,asa ca de ce nu?:))
Ce parere aveti despre Vanessa? Pff,ce proasta sunt,va intreb asa din prima...asta o sa sesizati in capitolul urmator.
Va iubb♥
Daca am unele greseli...va rog sa ma scuzati...am sa editez.
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...