-Nesimtitule! Cat de mult te-ai schimbat. Ai devenit unul dintre astia. Spun uitandu-ma in jurul meu.
-Eu asa eram de mult, dar nu am vrut sa-ti dau impresia asta,insa acum vreau.
Debby'Pov:
Il privesc cu dispret si ma gandesc la clipele frumoase petrecute alaturi de el.
Cum naiba de s-a schimbat asa mult?
Cum?
El mereu era atent cu mine,era ca un frate.
Vad cum Zayn imi facea semn sa-i tai funia iar eu ma apropi de el si incep sa trag de acea funie si uit ca Louis care acum e un mare malefic, se uita la noi.
-Hmm...Debby, dar lasa-ma pe mine,te rog. Spune sarcastic si deodata vad cum strange funia de pe mainile lui Zayn.
-Opreste-te,nenorocitule. Il vei rani.Tip privindu-l pe Zayn tacut si cu capul aplecat in jos.
-Ma voi opri doar atunci cand vor vrea muschii mei. Si...am auzit eu bine?...Tu? Tu m-ai facut "nenorocit" ? Spune cu o voce aspra,sorbindu-ma din priviri.
-Da,te-am facut "nenorocit" pentru ca esti. Spune Debby pe un ton mai jos.
-Pana aici. Baieti,aduceti va rog acele doua paturi.
Vad cum acele animale executa ordinul lui Louis , ma ia pe mine si pe Zayn in spatele lor si aseaza paturile in picioare iar pe noi ne lipeste de paturi. Il puteam vedea pe Zayn cum se uita la mine facandu-mi semn ca totul va fi bine.
Louis le zice ceva in soapta animalelor iar acestia dispar imediat.
Se apropie de noi aducandu-si o trusa care era plina cu cutite si tot felul de chesti cu care ne putea ranii.
Il priveste pe Zayn in ochi timp de 5 secunde,iar apoi îi scoate rapid banda adeziva de la gura, iar Zayn scoate un mic tipat.
-Ahh! Criminalule! Esti un criminal. Spune Zayn.
-Corectie. Voi fi un criminal.
-Cum adica? Intreaba Debby.
-Of, la naiba. Debby...ai devenit asa proasta dintr-o data.
-Prost esti tu. Il intrerupe Zayn.
-Tu de ce te bagi singur in seama? Spune in timp ce-i da un pumn lui Zayn iar eu incep sa plang si in acelasi timp sa si țip.
-De ce l-ai lovit? Intreaba Debby.
-Pentru ca a meritat si daca m-ai imi pui atatea intrebari,iti voi scapa si tie o palma sau un pumn. Imi raspunde privindu-ma urat.
-Uite,frate. Lasa-ne in pace si promitem ca nu vom spune nimanui. Spune Zayn,incercand sa-l convinga sa ne dea drumul.
-Tu nu esti fratele meu. Îi răspunde, privindu-l urât.
#Hey lume♥
Imi cer scuze ca postez acum dar dupa cum am mai zis,am avut niste probleme cu calculatorul si inca mai am. De aceea voi posta mai rar.
Ce credeti? Zayn si Debby vor mai scapa? Astept parerile voastre in comentariu.
Daca am vreo greselea,doar spuneti-mi si eu o sa corectez-
Va multumesc pentru cei 10K de cititori♥
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...