Debby'Pov:
Ohh...God, Iti multumesc ca sunt in camera cu el. Spun, in gandul meu in timp ce il privesc. E asa sexy si mrr cum am mai zis.
Dar el al naibii, asta imi place mult. Oh Doamne! Pe Louis il omor, unde dracu' o fii??
Zici ca a intrat in pamant, inca nu raspunde la telefon.-Ce faci cu patura asta? intreaba el frecandu-si ochii.
-O sa ma invelesc cu ea la noapte, de ce? Ii raspund aspru.
-Pai si eu cu ce o sa ma invelesc? Mă întreabă, imitând o voce de copil mic.
-Cu mine,dragule. Spun schițând un zambet.
-Wow. Asa mai merge. Spune, in timp ce ma priveste din cap pana in picioare, scotandu-si limba.
-Glumeam,doar nu o sa dormi cu mine.
-Dar ce am ?
-Mai bine zis, ce n-ai .
-Atunci, ce n-am? Ca am si deasta. Spune in timp ce isi pune mana pe penis.
-Nesimtitule! Spun, in timp ce imi pun mana la gura. Eu nu ma refeream la ce te gandesti tu. Eu ziceam de respect.
-Il am, sa stiI. raspunde, punandu-si mana pe fata mea.
-Da,se vede. Si nu ma mai atinge. Ti-ai pus mana pe penis si acum pui mana pe fata mea.
La naiba, o sa plec sa imi caut prietenul.-Stai!
Zayn'Pov:
Doamne, ce rea e. Are prieten? A mea o sa fie, nu a lu' ala. Lasa, o voi urmări pe Miss.**
Ies din camera si nici urma de ea, ies si din tot hotelul, ma uit prin jur cand... o vad imbracata, de fapt aproape dezbracata, era doar in costum de baie.
Ma indrept ușor spre ea.
-Doamne! Da tu ma urmaresti? Am spus, in timp ce l-am impins.
-Nu. Am altceva mai bun de facut. Ii raspund uitandu-ma in alta parte.
-Bun. Atunci,misca-te.
-Nu,pentru ca aici am ceva de facut.
-Ce-ai de facut langa mine? Îl intreb scoţând-l din minti.
-Uhm...stii ceva,ia lasa-ma, esti a dracului.
-Ceee?? Cum mi-ai zis? Intoarcete! Strig dupa el,dar degeaba, deja intrase in hotel,asta e, s-a suparat, dar si eu m-am suparat.
M-a facut a draculuim O sa plateasca .
**
Imi iau un sezlong si ma asez sa ma bronzez.
~Trei ore mai târziu~
Ma ridic de pe sezlong,simteam ca eram arsa,si cred ca chiar asa eram.
Ma uit prin jur sa vad daca nenorocitul ala de Louis este pe aici, dar nimic.
Imi pun ochelarii la ochi si palaria in cap
Fug spre hotel intrând direct in camera mea.#Ce parere aveti?♥
P.S. Scuzati-mi greselile. O sa editez.
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...