**
Zayn'Pov:
Am cautat-o pe Debby peste tot si nici urma de ea. Daca imi face vreo farsa, ceva,jur ca ma transform intr-un adevarat varcolac si nu voi mai tine cont de hainele ei,voi fi foarte salbatic.
2 ore mai tarziu...
Au trecut 2 ore, ceva imi spune ca e in pericol,dar cum? Cum ar putea fii daca ea mi-a zis ca va sta incuiata in camera ei pentru a-mi face mie ceva.
Il sun pe Louis,poate ma va ajuta cu ceva.
-Alo,Louis. Debby e la tine?
-Nu,ea nici macar nu stie unde locuiesc,nu stii ca sunt aici de cateva zile?
-Aa,da am uitat,dar totusi chiar nu stii nimic de ea? Adica nu te-a sunat?
-Nu,chiar nimic. Dar ciudat e ca si Vanessa lipseste.
-Oh,atunci gata,stiu.
-Ce?
-Debby e cu Vanessa la shopping,sunt sigur de asta.
-Oh,pai atunci e bine,sa le asteptam.
-Da,vin pe la tine, am de luat ceva.
-Ok,pa.
-Pa.
**
Debby'pov:
Aud vocea cuiva,vocea cuiva mic,e Austin, Oh Doamne! Plange? Austin???? Tip, uitandu-ma in jurul meu, dar nu vad nimic decat pe Vanessa si niste baieti care vorbesc cu doctorul.-Hai,draga mea sora. Mergem in masina acum . Imi spune Vanessa interpretand o voce de copila nevinovata.
-Stai! Ce? Eu nu sunt sora ta. Domnule Doctor,nu e sora mea. E o nenorocita,m-a rapit si vrea sa-mi faca rau. Spun catre doctor,plangand.
-N-o bagati in seama,are halucinatii. Ii spune doctorului,Vanessa prefacandu-se nevinovata.
-Il vreau pe Austin,imi vreau bebelusul. Unde e?
-E mort,imi spune doctorul.
-Nuuuu. Nu se poate asa ceva. Nuuuu.
Ţip aruncand branula din mana.-Imi pare rau,imi spune doctorul plecand.
-Debby,stai dracu cuminte ca,daca nu,va fii de rau. Si taci,taca-ti gura o data, hai in masina.
-Nu,ce-o sa-mi faci? Te crezi asa puternica? Ii spun dandu-i un pumn in fata.
Ma ridic singura din pat lasand-o pe Vanessa lesinata pe jos, pumnul asta trebuia sa il dau demult.
Abia daca mai puteam merge,ma simteam ametita, dintr-o data cad din picioare, iar cativa baieti vin in fuga spre mine luandu-ma pe o targa.
.
.
.
Eram in masina,intr-o masina mare dupa cum puteam vedea. Imi frec ochii si incerc sa ma ridic de pe fotoliu.
Ma indrept spre masuta de alaturi si imi iau o cana cu apa,o pun la loc si nimeni alta decat Vanessa apare in fata mea imbracata ca o prostituata.
Ma uit la ea scarbita si o suip.
-Javra ce esti,asta meriti. Spune plesnindu-ma.
-De ce faci asta? Tarfo,eu nu inteleg cum a putut Louis sa te iubeasca si sa te tina langa el, esti practic, un rahat de tot rasul.
-Draga mea,asta nu-i problema ta si, Louis...nu inseamna nimic pentru mine, sa stii. A cam trebuit sa ma dau pe langa el asa, pana ce te-am gasit pe tine, ca sa te poata ucide Lucas in chinuri, ca sa-ti rogi moarte sa te ia mai repede.
De ce l-ai inchis pe Lucas,nenorocito? Ma intreaba tragandu-ma de par.
-A meritat, daca stau bine si ma gandesc nu trebuia inchis. Trebuia sa moara. Spun nervoasa.
-Du-te dracu!!
-Eu m-am dus de mult, nu inteleg de ce mai traiesc,sincer.
-Eh, te-ai dus pe naiba. O sa te duci,nu ca te-ai dus. Si ia servetele aste, sterge-te dracu ca sangerezi.
-Nu,n-am nevoie de mila ta. Lasa să sangerez ,oricum mor.
-Ce bine imi pare ca stii ca o sa mori.
-Da,Lucas e un fatalau, de fapt un nimic. Spun, vrand s-o scot din sarite.
-Tu sa nu-l faci "fatalau" pe Lucas, s-a inteles? Imi spune tragandu-ma de bluza care era plina de sange.
-De ce? Stii ca mi-a tras-o?
Nu e bun de nimic,nu inteleg de ce il ajuti si stai cu el. Spun scârbita.-Ce-a facut? Mă întreabă uimită.
-Mi-a traso. Nu stiai,asa-i? Spun compatimind-o.
-Ahhh, nenorocito. Ma duc la Zayn al tau si sa vezi ce o s-o i-o trag si eu. Imi spune plecand.
-Succes! Dar Zayn nu pune botul la tarfe.
**
Zayn'Pov:
Eu si cu Louis stam ca pe jar. Oare unde or fii fetele ?
-Zayn, trebuie sa anuntam poliția.
-imediat, dar chiar nu stiu ce sa mai cred. Imi e frica,Louis. Debby e insarcinata si mi-e frica.
-Taci,Zayn. Nu te mai gandi la rau,ai incredere. Totul va fi bine. Imi spune Louis, încercand să mă linişteasca.
-Sper sa fie asa.
#Totul a luat o intorsatura grava,asa-i? Dupa cum vedeti,nevinovata de Vanessa e o adevarata scorpie,dar o sa plateasca si ea...stati linistiti.
P.s. Scuzati-mi greselile,o sa editez cand voi avea timp.
Va iubb♥
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...