Capitolul-40-

1.1K 90 19
                                    

-Te provoc sa-mi povestesti ce te-a marcat... Spune Vanessa punandu-si mainile in san.

La provocarea ei raman uimit,plec de langa ei imediat,amintindu-mi acea teroare pe care am trait-o.
De ce trebuia sa ma provoace asta? De ce? Ziua asta e ca si distrusa. Fug spre camera mea aruncandu-ma in pat  punandu-mi pernele moi pe fata.

**

Aud niste mici ciocanituri in usa care care nu prea imi dadeau pace.

Ma ridic si deschid usa,era chiar Vanessa.

-Ce este? Intreb aruncandu-mi ochii peste cap.

-Imi pare rau,sincer. N-am stiut. Inca o data,imi pare rau. Spune in timp ce imi cuprinde mana in a ei.

-Nu-i nimic, nu esti tu de vina. Eu sunt.

-Nu spune asta,chiar sunt.

-Nu,nu esti. Tu habar n-ai ce mi s-a intamplat,banuiesc ca nu stii nimic despre mine.

-Ba stiu. Louis mi-a povestit tot doar ca am cam uitat unele.

-Ai uitat chiar ce era mai important... spun privind-o urat.

In timp ce noi doua ne certam,adica discutam...baietii isi fac aparitia.

-Heii,ce se petrece aici? V-ati luat de par? Trebuie sa filmez asta. Spune Zayn razand.

-Zaynn,teeeee baaat. Nu s-a intamplat nimic de genul asta,doar discutam. Îi spun, gesticuland.

-Oh,serios? Ca mie mi se parea ca aud niste pisici muscandu-se.

-Gata,m-ai innebunit cu glumele tale,iubitule. Pe alta parte e bine...nu mai esti asa de obsedat sexual.

-Cum m-ai facut? tipa la mine,facand ochii cat cepele.

-Gata,calmati-va porumbeilor,pastrati-va pentru deseara. Ne intrerupe Louis.

-Ce "deseara" ca nu imi da nimic ea. Spune Zayn plangandu-se.

-Sa jucam din nou, vreti? Acum eu le propun asta. Sincer,nu voiam sa para tristi din cauza mea, desi Vanessa tot mi-a stricat ziua.

**

-Ce se intampla aici? Spun eu cascand.

Era o dezordine totala. Eu si Zayn eram pe jos, se pare ca am dormit pe podea.

Louis si Vanessa erau pe masa, Doamne. Ce s-a intamplat aseara? Ma inteb singura scotand un mic ras. Zayn ma observa sa imi arunca o perna peste fata.

-Buna dimineata,frumoaso.

-Hei,regele meu. Ce-au facut astia doi de sunt pe masa cu hainele sfasiate? intreb nedumerita.

-Cred ca au facut-o lata amandoi aseara dupa ce noi doi am adormit. Imi raspunde, razand in hohote trezindu-i pe amandoi.

-Iubito,de ce patul e tare? Intreaba Louis catre Vanessa. Eu si Zayn priveam totul ascunsi dupa pat.

-Nu stiu. Ii raspunde Vanessa cu ochii inchisi,cazand.

-Iubito! Ce dracu? Asta e o masa? intreaba Louis ridicandu-se.

-Da,e o masa,se pare ca voi doi aseara v-ati facut de cap,nu noi. Ii raspunde Zayn tragandu-ma dupa el.

-Nu,asta nu se poate. Daca era ceva,simteam si imi si aminteam.

-Ai fost cam beat,daca nu ma insel. Spune Zayn scarpinandu-se dupa ceafa.

-Poate. Dar...ce s-a intamplat cu hainele noastre? intreaba Louis uitandu-se la ce mai era din haine.

-Iti zic eu. Aseara voi doi la 00 , v-ati transformat in varcolaci si v-ati tras-o rau de tot. Apropo sa imi zici si mie ca poate incerc si eu cu Debby. Ii raspunde Zayn amuzat.

-Sa incerci ce? intervin eu sorbindu-l din priviri.

-Nimic,babe.



**

*Dupa cateva ore*

Eram afara,langa piscina gandindu-ma intruna la Vanessa.

Nu stiu de ce,dar fata asta mi se pare cam misterioasa...

Imi dau jos bluza si pantalonii scurti ramanand doar in costum de baie asezandu-ma pe un sezlong, ce fain e sa ai propria ta piscina...

Nici nu trece 10 minute si apare si Zayn in viteza, cu telefonul meu in mana.

-Uite,te suna cineva. Raspunde. Imi spune, rasufland greu.

-De ce nu raspunzi tu,iubitule. Spun uitandu-ma spre soare.

-Nu vezi ca am o manusa in mana asta? Prajitura se va arde daca nu ma duc acum. Spune el inmanandu-mi telefonul.

-Oh! De ce nu zici asa? Am spus,  punandu-mi telefonul la ureche.

-Alo!

-Buna.

-Tu esti,Debby?

-Da,eu sunt si daca ai sunat doar pentru a ma intreba asta, in secundele urmatoare o sa-ti inchid.

-Nu,stai. Sunt eu,Vanessa. Vreau sa ne intalnim sau daca poti sa vii la mine acasa.

-Scuze,Vanessa. Dar chiar nu pot sa vin la tine. Daca vrei,vino tu.

-Nu. Vreau sa fim undeva,doar noi doua,pentru ca vreau sa-ti arat ceva.

-Okay,dar acasa la mine ce are?

-Nimic,dar e Zayn si intra peste noi...

-Bine,am inteles. Ce zici de restaurantul de vizavi de casa mea?

-E perfect! Pa.

-Pa.

Debby'Pov:

#Gata,am reusit in sfarsit sa postez si capitolul asta.

Inca nu imi vine sa cred, ca am 55k de cititori la cartea asta,va iubb asa mult♥

Daca vreti dedicatie,spune-ti ca sa stiu cum voi impartii capitolele ♥♥ M sunt capitole la care nu am dat nicio dedicatie.

Anyway sper sa va placa X_X

Scuzati-mi eventualele greseli, voi edita cartea intr-o zi.



















VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum