Eu si Vanessa eram in bucaterie. Ma uit la ea, puteam sa-mi dau seama ca era putin dusa pe ganduri.
-S-a intamplat ceva? o intreb eu.
-Mnu. Imi raspunde scurt.
-Uite,daca ai vreo problema,poti sa-mi zici. Esti ca o cumnata pentru mine,sa stii.
-Aww,ma bucur sa aud asta. Pai...da. As vrea sa sa te intreb ceva.
-Okay.intreaba-ma. Spun asezand niste fursecuri.
-Daca cineva ar fii intr-un loc pentru a-l razbuna pe altcineva,ar fii corect?
-Nu inteleg. Formuleaza intrebarea mai bine, te rog.
-Scuze,greseala mea. Sa zicem ca o fata este intr-un loc pentru a se imprieteni cu cineva, dupa care o atrage usor spre moarte...ar fii rau?
-Da,ar fii foarte rau. îi raspund.
-Si as mai vrea sa te mai intreb ceva. Uhm...daca o fata iubeste pe cineva foarte mult,cum ar fii sotul sau iubitul, iar aceasta îi inseala increderea si face ceva rau,asta pentru ca e foartata să faca asta...ar ierta-o ? mă întreaba, facand ochii mari.
-Nu stiu ce sa zic. Pe o parte n-ar trebui s-o ierte pentru ca l-a mintit, iar pe de alta parte,fata ar trebui sa-i zica adevarul cat mai are timp.
-Iti multumesc pentru raspunsuri,chiar m-au ajutat. Spun, imbratisand-o.
-N-ai pentru ce. Dar...imi cer scuze ca intreb,ce era cu intrebarile astea?
-O prietena mi-a zis asta si bla bla...oricum nu te interesant. Spune Vanessa evitand subiectul.
-Okay,dar acum spune-mi tu ceva... Cum e Louis? O intreb chicotind.
-E foarte bun cu mine. Imi face toate placerile. Si apropo...tu esti insarcinata sau mi se pare mie? Mă întreabă uitandu-se atent la burtica mea.
-Hehe,nu ti se pare,chiar sunt. Spun, punandu-mi mana pe burtica.
-Aww,ce dragut...hmm,baietel sau fetita?
-Ghici! Spun,zambind.
-Fetita? Ma intreaba, crezând ca are dreptate.
-Nuu,baietel.
-Aww. Poate o sa ai gemeni.
Spune ea razand.-Taci,nu zice asta. Unul e de ajuns acum.
-Oh,bine,bine.
**
Eram toti la masa,povesteam tot ce ni s-a intamplat in ultima vreme.
Zayn se ridica si ne propune ceva.
-Deci...vrea cineva sa joace adevar sau provocare? Ala eu,ala eu. Nu aud. Spune punandu-si mana la ureche.
-Eu nu joc. Am spus pe un ton mai jos.
-Cum se poate asa ceva,Debby? Tocmai tu,regina... Spune el scotand limba la mine.
-Chiar nu vreau sa joc. Îi răspund plictisita.
-Uhm...bine atunci. Ma voi saruta cu Louis.
-Bine,joc.
-O vezi? Cum aude ca sarut pe altcineva,cum sare... Spune Zayn razand.
-Nu joc pentru ca ai zis ca-l vei saruta pe Louis. Joc pentru ca am in minte, o provocare geniala pentru tine. Spun, facand o fata malefica.
-Uuu,razboi intre voi,aa? Intreaba Louis.
-Sa vezi razboi in pat daca ma pune sa fac cine stie ce provocare banala.
-Heii,as vrea sa incep eu. Deci...adevar sau provocare? Zice Vanessa aratand cu degetul spre Debby.
-Uhm...provocare.
-Oh,provocare...sa vezi ce provocare iti va da...Vanessa pune-o sa ma pipaie,te rog. A spus.Zayn pe un ton mai jos.
-Sa nu-l asculti,Vanessa. El vrea mereu sex. îi spun razand.
-Te provoc...
#Gata si acest capitol:)) ♥
Stiu,l-am oprit acolo unde era mai interesant.
Ce provocare credeti ca-i va da?:))
App, o sa asteptati ceva timp,pentru ca nu stiu cand voi mai posta...
Nina Dobrev o joaca pe Vanessa.
Daca am greseli...va rog sa ma scuzati,am scris repede... o sa editez.
Dedecatie? Cineva? Nu? Okay.
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...