Capitolul-31-

1.7K 120 24
                                    

Ajunsi la spital,Louis îi  face semn doctorului ca sa-i dea jos perfuzia lui Zayn iar acesta asa face si iese pe usa lasandu-ne singuri.

Dintr-o data simteam ceva in mine care se misca cu putere,ma facea sa respir greu...nu stiam ce sa fac asa ca nu mai tin cont de surpriza pentru Zayn si ma intind langa el.

Louis si mama lui Zayn nu isi dau seama ce se petrece dar imi sar in ajutor.

-Spune-i sa nu mai impinga asa tare,te rog spune-i. Incerc sa le zic, respirand greu.

-Cui?Debby,cui sa-i spun? Ma intreaba Louis.

-Celui care impinge in mine.

Louis se uita la burta mea si il cheama imediat pe doctor iar acesta imi zice sa ma linistesc ca nu se intampla nimic,Zayn jr tocmai ce s-a mişcat.


-Oh Doamne! Serios?

-Da, e ceva normaI, imi raspunde doctorul. E prima sarcina,nu?

-Da. Raspund usor.

-Oh,pai atunci va sugerez sa mai veniti pe aici sau va pot da numarul unei doctorite care se ocupa special cu sarcinile.

-Sigur,da-ti-mi numarul.

In timp ce notam numarul,imi arunc ochii spre Zayn si vad cum incepea sa se intinda si sa-si frece ochii,era asa de dragalas.

-Ce se intampla? Intreaba Zayn din senin.

-Nimic. Spun eu.

-Cum adica "nimic" ? Mama e aici cu sormea si tu esti intinsa langa mine,Debby.

-Bine,uite, baietelul nostru nu este cuminte.Se misca. Îi răspund chicotind.

-Cum? A si inceput? Intreaba Zayn râzând.

-Da. Spun si eu la randul meu râzând.


-Dar...ia stai. Mama de ce e aici? Me intreaba,privindu-si mama.

-Zayn,voiam sa-ti facem o surpriza,dar nu prea ne-a reusit. Ii raspunde mama lui.

-Oh. Nu-i  nimic. Vom da o mica petrecere acasa pentru baietelul nostru.

-Da,e o idee buna. Zice Louis.

Doctorul se intoarce cu externarea lui Zayn si ne zice ca acum e in afara oricarui pericol iar noi nici nu mai stam pe ganduri si ne urcam in masina.


Briza rece era asa placuta,nu stiam de ce, dar imi venea sa plang de fericire.

Aveam doua motive:

1.Zayn e cu mine si e bine.

2. Voi fi mama.

Chiar nu pot sa cred.

-Debby? Zayn imi pronunta numele scotandu-ma din gandurile mele.

-Da,Zayn. Ce e?

-Te iubesc atat de mult. Imi spune lipindu-si buzele de ale mele.

Reusesc sa zic printre saruturi : -Eu mai mult.

-Ba eu. Mi-as da viata pentru tine,iubito.

-Si eu,mi-as da viata oricand pentru tine si o sa-ti dovedesc asta.

- Shh,imi spune punandu-si degetul pe buza mea inferioara. Sa nu mai vorbim despre asta. Sa ne gandim doar la noi si la baietelul nostru.

Numai zic nimic,doar privesc inainte, dupa care imi las capul usor pe Zayn si adorm.

VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum