Tot ce vreau acum e sa mor odata cu acest monstru din pantecul meu.
Ma urc intr-un taxi si ajung la locul unde trebuie sa fac avort. Intru in casa femeii care se ocupa cu asa ceva si ma intreaba de nenumarate ori daca chiar vreau sa-l dau afara,iar eu îi zic da.
-D-ra Debby Winston, s-ar putea ca odata cu copilul sa mori si tu.
-De ce? spun tipand la ea.
-Pai aveti cam aproape 4 luni si nu prea e bine ce faceti.
-Eu vreau sa ma scapati de el cat mai repede posibil,va dau si bani daca nu va ajung astia,spun aratandu-i geanta mea.
-Bine,bine. Va ajut, dar va trebui sa asteptati.
-Ahh! La naiba,de ce? Nu vreau sa astept.
-Trebuie, eu am o urgenta in alt oras,plec acum si o sa revin peste 2 sau 3 ore,stai aici intinsa pe spate si vezi daca iti va fi foame...ai in frigider de toate. Okay?
-Okay. La revedere.
*Dupa 2 ore*
"Eram intr-o padure foarte mare...un baietel ma striga,nu il puteam vedea dar il puteam auzi.
Plangea si zicea ca el vrea sa traiasca,nu sa moara, ma impiedic de ceva si cad peste o persoana, cred. Oh Doamne! Zayn?! Ai iesit din coma? Traiesti ? Spun luandu-l in brate.
De ce nu vorbesti cu mine? Zayn?
Ma priveste adanc in ochi,apoi se uita prin spate si il gaseste pe acel micut care ma striga , se indreapta spre mine.
-Debby,pe el vrei tu sa-l omori? Ma intreaba Zayn.
-Nu,nu vreau,cine a zis? Spun confuza.
-Tu ai zis,Debby,tu. Du-te la control si fa o ecografie, ceva,copilul e al nostru,Debby,al nostru. Spune accentuand 'al nostru'.
-Dar...daca nu e?
-Debby,iti aduci aminte ziua in care noi doi am facut dragoste si tu m-ai intrebat daca am folosit prezervativ?
-Da,imi aduc,insa tot nu cred ca e al nostru.
-Debby,asculta-ma si fa cum spun eu, copilul nostru vrea sa traiasca. Spune indepartandu-se de mine.
-Zayn!!!! Strig cat pot de tare,nu pleca,te rog. Am nevoie de tine!
-Ma voi intoarce la tine intr-o buna zi si ma voi razbuna pe cel care ne-a torturat in halul ala. Pana atunci,gandeste-te la ce ti-am zis. Spune din indepartare iar eu abia daca il mai auzeam."
-ZAYN! ZAYN! ZAYN!
- Hey,linisteste-te. Ce s-a intamplat? Cine e Zayn?
-E iubitul meu,cred ca am avut un vis,spun scarpinandu-ma in cap.
-Okay,acum da-mi bratul.
-De ce?
-Trebuie sa scapi de copil,n-ai zis asa?
-Da,adica nu. Nu mai vreau sa scap de el. PA! Îi spun iesind pe usa.
-Ce ciudata.
___________________________
Nici un taxi nu mai era liber,pff parca au intrat in pamant.
O masina opreste si isi deschide geamurile,cand ma uit...era Louis.-Ce faci aici? Ma intreaba el.
-Ce faci tu,.parca ziceai ca stai 3 zile in Grecia.
-Ziceam,dar nu a mai fost nevoie. Urca-te mai repede in masina. Ce-i cu tine aici? O intreb uimit.
-Iti voi zice mai tarziu. Acum te rog sa ma duci la un control,vreau sa fac o ecografie,neaparat.
-Tu ai zis asta? Doamne! Cum de acum gandesti mai bine?
-Louis,taci si condu mai repede.
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...