Capitolul-10-

3.4K 240 13
                                    

Imediat ce imi iau la revedere de la Zayn de pe VideoChat,iau telefonul si il sun pe Louis, imi raspunde, Doamne, ce minune.

-Hey! Louis?

-Alo! Da.

-Ce faci? A trecut o saptamana de cand nu ne-am mai vazut...

-Ce sa fac,nu prea bine. Stiu ca a trecut o saptamana,dar nu esti tu cea care mi-ai zis sa te las in pace?

-Da,eu sunt,dar ma gandeam ca nu o sa ma asculti.

-Eh,uite ca te-am ascultat. De ce m-ai sunat?

-Sa vad ce mai faci si sa te intreb ceva de unchiul tau.

-Ce?

-El chiar iti da bani,adica te plateste?

-Da,da, si iar da. Ce naiba nu intelegi? Ma suspectezi de ceva sau ce?

-Nuu,nu te suspectez,doar ca treaba devine din ce in ce mai dubioasa.

-Deci eu iti mai zis inca o data,CREZI CE VREI.PA.

Ahh! Mi-a inchis. Doamne! Cat poate sa ma minta, nu ma voi lasa asa usor pacalita,voi afla eu in ce te-ai bagat tu, Louis.

Pfff, ce naiba mai stau ca proasta aici. Trebuie sa-i zic bunicii unde ma duc eu maine.

Intru in camera ei si abia daca mai respira,mi se rupea sufletul cand o vedeam asa,vreau sa o salvez,vreau sa traiasca.

-Debby? La ce te gandesti? Intreaba bunica-mea, scotandu-ma din gândurile mele.

-Uhmm...la nimic bunico,am venit sa iti spun ca maine ma voi intalni cu un tip si o sa vin tarziu.

-Bine,dar ai grija.

-Sigur,bunico.

Linistita  ma duc sus in camera mea si ma pun sa dorm.

**

Zayn'Pov:

Oare cum o sa arate Debby? O fie la fel de frumoasa ca si Cara? Nuu,nu cred. Cara e cea mai frumoasa. Dar daca amandoua sunt la fel de frumoase?
Ahhh!! Ce tot ma intreb singur ca un prost,maine voi vedea cu ochii mei. Acum ma bag la somn.

_____________________________

Ma trezesc din cauza alarmei de la telefonul meu,era ora 10, mai aveam doar o ora sa ma pregatesc,chiar daca nu sunt asa incantata de intalnire,tot trebuie sa arat bine.

Ma uit prin dulap si gasesc o pereche de pantaloni scurti si un tricou cu un mesaj amuzant.

Nu stiu cu ce sa ma incalt,aa,gata am gasit, niste converse\ersi, ar arata super si sa nu uitam de ochelari.

Ies din camera mea si imi iau la revedere de la bunica.

Iau un taxi si ma opresc fix langa Wembley,era aproape,as fi putut sa merg pe jos dar nu am avut chef.

Ma uit prin jur si nu vad niciun tip cu o ochelari la ochi,acum cred ca eu sunt cea care o sa-l astepte degeaba.

Dar parca  cineva se afla in  spatele meu, imi pune mana la ochi,ma intorc si cand vad...era Malik.

-Tu? Aici? Intreb, total confuza.

-Da, eu. De ce esti asa uimita?Am avut dreptate cand am zis ca ne vom mai intalni. Spune razand apoi isi pune mana in parul meu.

-Da ai avut dreptate,dar totusi, de ce ai venit aici? Il intreb încercând sa mă feresc de soare.

-Pai urmeaza sa ma intalnesc cu o fata pe nume Debby, pe care nu am mai vazut-o niciodata.

-Ce???? Tu esti Malik? Intreb in timp ce plang si rand .

-Da,Zayn Malik.

-O Doamne!

-Ce e? Ma intreaba îngrijorat.

-Tu nu intelegi,prostule? Eu sunt Debby.

-Nu,tu esti Cara.

-Ba nu. Eu ti-am dat un nume fals pentru ca voiam sa scap de tine.

-Nu pot sa cred. Spune el râzând. Sărindu-i in braţe.

~2 ore ore mai târziu~

Eram intr-un restaurant  cu Zayn si Malik in acelasi timp. O Doamne! Chiar nu imi vine sa cred ca, cu el am vorbit si tot cu el am stat in camera.

Ma simt norocoasa.

-Deci,Debby, de ce mi-ai zis ca te cheama "Cara" ?

-Pai...nu stii cum sunt eu? M-ai rea asa,imi place cand o spui tu,spun in timp ce pun mana pe nasul lui.

-Stiu ca esti rea dar nici in ruptul capului nu ma gandeam ca o sa imi dai un nume fals.

-Eh,asta e. Uite ca ti-am dat.Spun razand.

-Da...Deci acum vreau sa te intreb ceva.

-Intreaba-ma.

-Vrei sa fii iubita mea?

-Nu. *facand o fata serioasa.*

-Ce-ai zis?

-Vreau sa fiu sotia ta,prostule.

-Aww, voiam sa te intreb asta prima data dar ma gandeam ca o  sa refuzi.

-Nu,de ce as refuza?Tu imi dai putere,tu ma faci sa rad,sa plang si sa iubesc. Tu m-ai invata sa iubesc din nou.

-Aww,ma bucur sa aud asta. Si ca venii vorba,de Louis ai mai aflat ceva?

-L-am sunat aseara, si l-am intrebat iar despre unchiul lui si tot ma minte.

-Nu iti face griji, o sa aflam noi. Spune, savurand o prajitura.

-Exact. Cand sunt cu tine simt ca plutesc. Îi răspund mâncând din prajitura lui.

-Si eu la fel. Zice in timp ce ma strange tare de mana.

-Ma iubesti? intreb eu.

-Ce intrebare mai e si asta ? Normal ca TE IUBESC. *ţipa*

-Si eu,TE IUBESC,dar te rog nu mai ţipa.

-Okay. Acum ce facem? Mă întreabă el ridicându-se de la masa.

-Ce sa facem? Îi răspund, ridicandu-ma si eu.

-Pai nu facem si noi sex de impacare sau de revedere? Spune facand o fata perversa.

-Mergem la mine acasa dar nu facem sex.

-Vom face.

#Hey lume! Am postat si capitolul asta,il postam sambata trecuta dar calculatorul meu a facut niste figuri si a trebuit sa bag windows-ul,anyway sper sa imi mearga calculatorul pentru ca vreau sa postez din ce in ce mai repede. Dar tin sa va anunt ca s-ar putea in august sa iau o pauza mare de la scris,dar inca nu e sigur.

Sper sa va placa capitolul♥

P.S. Scuzati-mi greselile,o sa editez.





VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum