-Ok.Vezi ca baia e inainte.
-Vad si eu.
Intru in dus si incep sa imi dau jos hainele de pe mine,cand deodata simt ceva pe umarul meu, pun mana sa vad ce e si dau peste o altă mana,era mana lui Zayn. Pff,pun pariu ca iar are chef de nebunii.
Il trag spre mine si cadem amandoi unul peste altul.
-Asta voiai sa se intample,nu-i asa? Spune, facand o fata perversa.
-Ce?Nu...Eu voiam sa fac dus linistita, si tu iar imi invadezi intimitatea.
-Iubito,ce intimitate? Intimitatea ta e si a mea,sa sti.
-Nu prea cred.
-Ba da, uitate la mine. Spune,punandu-si mana pe obrazul ei.
Debby'Pov:
Il privesc in ochi si simt un fior ce ma cuprinde,atunci ma las pe mana lui fara sa imi dau seama ce fac.
Raman ca o statuie, privindu-l,iar el ma acopera cu un prosop si ma ia in brate, apoi ma pune in pat.Puteam vedea ce frumos decorase camera,erau mii de petale de trandafir pe pat.
Ma pune usor cu capul pe perna iar eu nu scot niciun cuvant,incepe sa ma mangaie pe fata si pe tot corpul,dar nimic mai mult, iar dupa cateva minute,eu adorm cu capul pe el.
Zayn'Pov:
E atat de frumoasa,e un adevarat inger cand doarme si chiar nu stiu cum am putut sa ma abtin din a face dragoste cu ea.
Cred ca si ea astepta sa facem ceva dar nu stiu...nu prea ma simt bine in momentul asta. Oricum, cand va deveni sotia mea vom face non-stop. *chicoteste*~Dimineata~
-Buna,frumoaso! Spune, bagandu-si capul in mine.
-Hey!Zayn. Ma sufoci. Spun impingandu-l
-Scuze, voiam sa iti simt mirosul.
-Ce?
-Cum ai auzit. Voiam sa iti simt mirosul.
-De ce?
-Pentru ca mirosi ca o dulceata.
-Aww,si tu mirosi la fel.
-Stiu. Acum ridicate, avem multe de facut.
-Oh Doamne!Bunica.
-Ce e cu bunica?
-Am uitat complet de ea.Trebuie sa plec la spital acum. Spun luandu-mi geanta.
-Stai,Debby,mergem impreuna,dar asteapta-ma sa ma imbrac.
-Nu,Zayn,nu.Trebuie sa plec acum. Spun iesind deja pe usa.
-Dar...Debby! Of, la naiba.Trebuie sa ma imbrac repede, sa plec dupa ea.
_____________________________
Debby'pov:
Oh Doamne! Cum am putut sa uit de bunica?Trebuie neaparat sa vad in ce stare e.
Ma uit prin jur si gasesc un taxi,avea geamurile fumurii,nici nu m-am mai uitat la sofer,i-am zis direct unde sa ma duca.~O ora mai târziu~
-Uhmm...domnule,trebuia sa ajungem deja. Eu stiu ca drumul face doar 30 de minute.
-Hey! Cu dvs. vorbesc. Pun mana pe el si vad ca nu era niciun sofer, ci un barbat cu o masca,atunci speriata, incep sa tip.
-Ajutoooor!! Nimeni nu ma auzea .
-Nenorocitulee! Cine naiba esti tu? Spun speriata.
-Moartea!
-Moartea in vacanta sau moartea din carpati? Spun sarcastica. Isi fixeaza privirea pe mine.
-Sunt moartea ta.
#Stiu...e un capitol jalnic si fara inspiratie,imi cer scuze X_X
P.S.: Scuzati-mi greselile.O sa editez.
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...