-Ahh! Ce ma fac? Debby,oare unde esti?
Debby'Pov:
Ma trezesc, toti erau in jurul meu cu diferite cutite,speriata incep sa tip, iar unul vine si imi da o palma,atunci imi las capul in jos si plang.
-Tu esti Debby? Ma intreaba unul care era urat cu draci.
-Ce te intereseaza pe tine? URATULE.
-Cum mi-ai zis? Javra ce esti...vei vedea ce te asteapta. Imi spune strangand din dinti.
-Ce ma asteapta? Ce dracu ma asteapta? De ce m-ati adus aici? Strig disperata.
-Draga mea, L. trebuia sa faca de mult asta. Imi raspunde o bruneta.
-Ce sa faca? Cine e L. ?
-Il vei cunoaste sau poate il cunosti deja...
-Cum adica? Intreb confuză.
-Taci dracu! imi raspunde unul din ei.
Dupa o ora de certat cu specimenele astea isi face aparitia si acel L. , doar ca nu-i puteam vedea fata,avea o masca, il intreb de ce m-au adus aici dar el nici nu ma baga in seama, doar incepe sa ma dezbrace in fata tuturor.
Raman doar in lenjerie intima si ma zbat pe acea masa care ma cam deranja la spate.
Off,am nevoie de Zayn.Am fost cea mai tampita fata din lume cand i-am zis sa stea acasa.Acum sigur o sa mor.
-Esti pregatita,Debb? spune L.
-Debb? Cum mi-ai zis?
-Ihm...ti-am zis "fato".
-Nu mintii,mi-ai zis"Debb" si asa imi zice doar cel mai bun prieten al meu Louis. O doamne! Tu esti? Spun in timp ce trag de masca lui si ii vad o parte din fata .
-Nu sunt nici un Louis,numele meu e "L." si atat.
-Okay,dar de la ce vine "L."?
-Lucifer!
-Ce?
-Da,cum ai auzit,acum deschide-ti picioarele.
-Ce? Nu,nu vreau.
-Trebuie,altfel va trebui sa te droghez.
-Cand imi vei arata faţa, atunci voi deschide si eu picioarele.
-In niciun caz.
-Bine,atunci nu voi face ce mi-ai zis.
-Ahh,la naiba,scorpie ce esti. Spune in timp ce imi plesneste una peste fata si ma lasa inconstienta.
-L.,ce-ai facut?
-Am facut ce trebuia,taci.
-Dar...trebuia sa i-o tragi.
-Stiu,dar e prea incapatanata si pana nu ma va vedea, nu o sa vrea sa facem nimic.
-Pai si de ce nu-i arati fata ta?
-Nu vreau, bine? *Tip*
-Ok,dar macar raneste-o.
Ai jurat ca vei face ce vom zice noi si te vei alatura noua,orice ar fi...-Stiu,dar...asteptati.
-Bine,eu ma duc sa ascut cutitele si topoarele.
-Ok,va voi chema eu cand se va trezi din nou.
L. pov:
Ahhh! in ce m-am bagat,stiam eu ca nu-i bine dar acum e prea tarziu,va trebui sa fac ce vor ei, altfel tot ce imi apartine va disparea.
Dar stiu ce voi face...ca sa devina ma incitant,o sa-l sun pe Zayn.
-Alo!
-Hey!
-Zayn?
-Da? Cine e?
-O am pe Debby.
-Cee?O doamne! Unde e?
-E in mainile mele.
-Cine esti?
-Nu pot sa zic...doar un vechi amic, care candva i-ai luat totul.
-Ce?
-Cum ai auzit.Debby e la mine si daca nu vii cu 50000 de euro,ea va muri. Tic-tac...timpul se scurge.
-Unde esti? Ahh la naiba, ai inchis. Spun aruncând telefonul.
.
.
.
Bun,am facut rost doar de 40000 Euro, imi mai trebuie 10000. Ahh,daca il prind,il omor cu mana mea!!
#Hey! Gata am postat,in sfarsit:))
Nu prea am avut idei.
Dar vreau ca viitorul capitol sa fie si ma interesant asa ca Miercuri cred ca-l voi posta♥
P.S: Scuzati-mi greselile,o sa editez.
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...