Capitolul-48-

1K 59 73
                                    

Zayn'Pov:

Eram deja în fața apartamentului lui Louis. Apasă pe sonerie, însă nimeni nu pare să fie acolo.

- E clar, Vanessa iar nu e acasă, vocea lui răsună aşa de tare acum din cauza nervozităţii ce-l cuprinsese total.

Arunc o privire în jos, iar lângă uşă, în dreapta puteam vedea o cheie care zăcea acolo, aşteptând să fie ridicată.
Îi fac semn, iar acesta o ia deîndată, şi intră ca un fulger în apartament, pe mine trăgându-mă după el.

Îl urmez pe Louis în tăcere de-a lungul camerelor intortocheate. Apartamentul ăsta pare că e aranjat după gustul Vanessei, îhhhh.

- Nu e aici, ştiu ce-am de făcut. A spus Louis luând loc pe una din canapelele lui.

Îşi scoate telefonul rapid din buzunar şi începe să-mi povestească despre o nouă aplicație care poate detecta locul unde se află persoană respectivă care deţine numărul de telefon din agenda lui.
Aş fi putut să fac şi eu asta, dar păcat că Debby nu mai are telefon.

- Uite, vezi această săgeata? Mă întreabă arătând cu degetul pe ecran.

- Da, o văd. Scrie Bradford, Londra. Room Hide. Aici se află, nu-i aşa? Îl întreb eu încântat.

- Da, acum hai să mergem, nemernicul ăla a dus-o în Londra, se pare că n-a renunţat la vechile lui obiceiuri.

Un zâmbet mic şi plin de sine răsare pe buzele mele, ceva îmi spunea că acum o voi recupera pentru totdeauna.

E atât de tăcut, şi cred că îmi dau seama de ce. Totul i se datorează Vanessei, care cred că l-a dezamăgi complet, ca şi cum ar fi primit un pumn în stomac. O iubea şi cred că încă o mai face, însă ea s-a dovedit a fi o falsă cu o inimă rece. O să încerc să-i readuc puţin zâmbetul pe buze, şi încrederea, care nu va fi deloc uşor.

- Zayn, de ce mă priveşti aşa? Ce este? Eşti trist? Mă întreabă el din senin, privind tot înainte.

- Nu, n-am nimic şi chiar deloc, nu mai sunt trist. Acum ştiu că o voi recupera, şi orice ar fi, nu mă voi lăsa, voi lupta până la ultima mea suflare, fiindcă o iubesc, o iubesc foarte mult, Louis, nu pot trăi fără ea, şi nici fiul nostru care nu l-am văzut de ceva timp, însă mă bucur că e în siguranţă. Am spus uşurat.

Preţ de câteva ore, amândoi am rămas tăcuţi, eu gândindu-mă tot la Debby, iar el bănuiesc că la acea scorpie numită Vanessa.

*****
back to->Lucas*Room*Hide*


Mă prăbuşesc pe pat şi-mi scot sutienul care mă strângea îngrozitor de tare. Pun pariu că Lucas l-a ales.

- Hm, zice Vanessa traversând camera pentru a-şi lua un obiect dintr-un dulap de pe hol. Văd că ai probleme,ha? Mă bucur nespus de mult, să ştii.

Zâmbeşte malefic spre mine şi iese din cameră.

Brusc un telefon fix din câte puteam să văd eu, nu se mai oprea din sunat.

Ridic receptorul, o linişte profundă în jurul meu, iar la telefon auzeam doar respiraţia cuiva, deodată o voce cunoscuta începe să mormăie ceva.

- Alo? Spun eu tremurând toată.
- Debby? Tu eşti? Doamne! Tu eşti.
- Zayn? Salvează-mă, te rog, iubitule, nu mai suport nici o secundă,spun plângând, observând totodată că vocea mea răsună atât de tare în cameră.
- Suntem pe urmele tale, iubito, nu-ţi face griji, venim acum! Iubito? Hei?

Închid telefonul din cauza unui cuţit ce l-am simţit imediat după ce am terminat de vorbit.

Era fix la gâtul meu, mi-era aşa de frică, deşi ştiam că nu-mi va face rău acum, deoarece aveam unele modificări la corp care cred că le vor aduce mulţi bani.

- Pe cine dracu ai sunat? Zi-mi repede, pe cine? Ţipa atât de tare încât mai aveam puţin şi îmi ieşeau timpanele din ureche.

- N-am sunat pe nimeni, jur. Am spus plângând, implorându-l.

- Minţi! Am auzit că vorbeai cu cineva, spune o dată, târfo, înainte să-ţi cadă capul pe aici, pe jos. A spus privindu-mă urât. Vanessaaaaa!!! I-a strigat numele, însă aceasta nu mai apărea.

- Ceva se întâmplă! Sigur e iubiţelul tău, o să-l omor chiar acum. A spus lăsându-mă în pace, părăsind camera.

Mă holbez la telefon şi când senzaţia de greaţă îmi cuprinde stomacul, mă răsucesc şi intru în camera de baie care era dezgustătoare.

*****


Cam neinteresant, dar na,asta am putut să scriu azi, fiindcă nu prea mă simt aşa de bine, dar totuşi, sper să vă placă.

Ne apropiem (cred ) de final :'(

Dedicaţii?

CAPITOL _NE_CORECTAT

Bye and luv;

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 07, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum