Capitolul-11-

3K 204 39
                                    

-Mergem la mine acasa dar nu facem sex.

-Vom face.

Debby'Pov: 

Pff,Zayn ma termina,e foarte obsedat de cuvantul "sex". 
Dar...ma rog, trebuie sa ajungem acasa repede pentru ca i-am promis bunicii ca o sa ma intorc repede. Incerc sa fac cu mana la un taxi dar Zayn imi zice sa ma opresc fiindca el deja are o masina si se afla chiar in spatele meu. 

Ma uit uimita la el si ii zic "cat de proasta sunt" ca facem cu mana la un taxi.

Ne urcam in masina si in mai putin de 10 minute ajungem.

Dau sa intru in casa mea si a bunicii mele,dar ceva nu ma lasa sa intru,Zayn imi spune sa ma dau la o parte,astfel incat sa poata da el cu piciorul in usa pentru a o sparge,asta era singura solutie.

Piciorul lui Zayn a reusit sa sparga usa, insa bunica mea disparuse si in camera ei zici ca a fost un razboi,toata casa era distrusa si Zayn ma distrage spunandu-mi ca a vazut o pata de sange in camera mea,cand aud ce zice,fug spre el.

-Zayn,ce este? Spun speriata.

-Uitate sub patul tau, Spune schitand o fata trista.

Fac cum zice el si cand ma uit acolo, trupul bunicii mele zacea,plin de sange.

-Oh Doamne! Bunico!! Bunico,trezeste-te, te rog,nu ma lasa. Incep sa tip la ea.

-Debby,calmeaza-te. Spune Zayn,punandu-si mana pe umarul meu.

-Sa ma calmez? Tie ti se pare ca ar trebui sa ma calmez? Bunica mea e aproape moarta.
Totul s-a dus naibii. *Plang*

-Cum adica? 

-Uhm,am uitat sa iti spun. 

-Ce sa imi spui?

-Stii ca tu...inainte sa ne intalnim,voiai sa iti zic motivul pentru care eu fac VideoChat?

-Da,stiu.

-Pai...eu nu am pe nimeni,parintii mei au murit acum multi ani si eu am fost crescuta de bunica mea pe care o iubesc enorm si pentru care mi-as da si viata. VideoChat faceam pentru ea.

-Cum adica? Tot nu inteleg.

-Ea este bolnava,are cancer si ne trebuie multi bani ca sa o putem opera si eu am zis ca o sa imi iau o slujba,insa nimeni nu m-a acceptat, asa ca am zis sa fac VideoChat,dar bunica nu stie absolut nimic,daca i-as fi spus ca ma dezbrac in fata calculatorului pentru ca ea sa traiasca,ar fi murit pe loc. 

-Oh Doamne! Imi pare rau. Spune luandu-ma in brate.

-Si nu inteleg,de ce Dumnezeu ma pedepseste asa? De ce? Imi urasc viata. Vreau sa mor! Spun curgandu-mi siroare de lacrimi pe obraz.

-Debby,te rog, nu mai zice asta. Nu iti face griji,acum sunt eu cu tine. Eu voi avea grija de tine si mereu vom fi impreuna.

-O sa faci tu asta pentru mine?

-Ce intrebare mai e si asta? Eu te iubesc,Debby, si cu siguranta vom afla cine i-a facut asta bunicii tale. Cu siguranta!

-Aww,ma bucur ca am putut gasi un barbat ca tine. Si eu Te iubesc.

____________________________

~O ora mai tarziu~

Facusem curat prin casa,bunica mea deja era la spital,sper din tot sufletul ca ea sa traiasca.
Zayn imi zice ca ar trebui sa mergem la politie, sa depunem plangere impotriva criminalului care a facut asta.

#Pam-Pam.

Vreau sa va tin in suspans putin. Hehe! 

Maine voi pune  urmatorul capitol.

P.S.: Scuzati-mi greselile,o sa editez.

Cine vrea dedicatie?♥

~Apropo...cine credeti a facut asta?~

VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum