-Sunt moartea ta.
Cand aud ce zice inghit in sec si deschid usor usa de la masina,apoi sar.
Acel mascat,ca altfel nu stiu cum sa-i zic,sare si el dupa mine si lasa masina parcata.
Alerg cat pot de repede si ajung într-o padure si cad intr-o groapa adanca,macar aici nu ma va prinde acel nenorocit,dar ce voi face aici?
Cum voi iesi?Off, o sa strig dupa ajutor, trebuie.-Ajutooor!Va rog,cineva? Strig de vreo 10 ori, dar nimic,cand deodata vad cum o funie este atarnata pana la picioarele mele,ma uit in sus sa vad daca e cineva dar nu vad pe nimeni asa ca de ce sa nu ma urc.
Mai aveam putin si ieseam cu totul din acea groapa adanca,imi arunc ochii prin jur si ceva ma prinde si imi pune mana la gura iar eu incep sa tip.
-Haha,credeai ca scapi? Spune cu o voce malefica.
-Ajutooor! Ţip cat mă ţin plămânii.
-Te ajut si eu? Spune sarcastic. Ajutati-o va rog!!
Cand aud cum striga, incerc sa il musc de mana, dar nu prea merge asa ca il scuip.
-Ahh! De ce m-ai scuipat? Esti nebuna? Off, a avut dreptate L. , esti nebuna rau,o sa iti dau drumul putin la gura,dar sa nu ţipi.
-Cine e L. ?
-L. este un prieten foarte bun.
-Ah! La naiba spune-mi cine e...*ţip*
-Cred ca mai bine iti pun iar asta la gura.
~Doua ore mai târziu~
Ma trezesc intr-un loc foarte intunecat,aproape ca nu vedeam nimic.
Parcă o silueta de a unui barbat vine repede spre mine. Nu pot sa-mi dau seama cine e.
Acesta ma ia ca pe o carpa si ma tranteste pe o masa, imi leaga si mainile si picioarele iar apoi vine cu o banda adeziva.
Vad iar in jurul meu mai multe siluete dar fiind foarte lesinata,adorm.
Zayn'Pov:
Incerc sa o sun dar nu raspunde, Oh Doamne, presimt ca ceva rau i s-a intamplat.
Dar ca sa fiu sigur, mai intai trebuie sa ma duc la spitalul unde este internata bunica ei .
Ma urc in masina si ajung intr-o ora.
Vorbesc cu doctorul, iar acesta imi zice ca nimeni nu a venit azi si ca trebuie sa dau banii pentru ca bunica ei sa poata fie operata,dar sansele sunt mici pentru supravietuire,si cum nu e nici Debby aici,iau singur decizia de a fi operata, apoi ies din incinta spitalului si disperat incerc iar s-o sun dar din nou, nu raspunde.
Ahh! Ce ma fac? Debby,oare unde esti?
#Hey! Nu prea am avut idei si imi cer scuze ca postez acum dar am avut niste probleme cu calculatorul.
Nu prea e cine stie ce capitolul asta dar sper sa va placa :) ♥
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...