Inchid telefonul si il arunc pe masa, ridicandu-ma de pe sezlong. Telefonul Vanessei ma cam pune pe ganduri...oare de ce vrea ea asa dintr-o data sa ne intalnim neaparat undeva unde sa nu fie si Zayn?
Intrebarea asta se invartea in capul intruna.
Zayn ma vede posomorata si ma intreaba "de ce" iar eu evit subiectul si ma prefac ca nu s-a intamplat nimic,chiar nu voiam sa-l pun si pe el pe ganduri.
-Deci...o sa stai aici pana o sa te prajesti cum ai facut-o atunci cand ne-am intalnit prima data sau...o sa vii in casa cu mine ca sa-ti arat ceva foarte delicios.
-Sa nu mai vorbim despre ce s-a intamplat atunci,ok? Ii zic intorcandu-ma cu spatele.
-Bine,bine. Dar raspunde-mi totusi...vii sa-ti arat ceva delicios sau nu?
-Hmm...vin,dar sper ca acel ceva delicios sa nu fie in pantalonii tai,ok?
-Nu,stai linistita. Am incetat cu astea. Îi răspund razand.
-Sigur?
-FEMEIE, TI-AM PREGATIT O PRAJITURA. Spune, tipand la mine.
-Ohh,bine atunci,ia-ma in brate.
**
Amandoi eram in extaz,era ca dupa o partida de sex. Prajitura lui era nemaipomenita. Oare unde o fii invatat el sa faca asa ceva? Hmm...sigur a sunat-o pe mama lui.
-La ce te gandesti? ma intreaba dandu-mi o suvita dupa ureche.
-La noi trei,iubitule. îi raspund plasandu-i un sarut scurt.
-La asta ma gandesc si eu de ceva timp. Vreau ca aici sa fie casa noastra.
-Pai este.
-Inca nu. Spune,mangaindu-mi burtica.
-Tu inca nu te-ai casatorit cu mine si nu imi place deloc. Vreau sa fii toata a mea.
-Dar sunt toata a ta.
-Esti,dar numele meu nu-l ai si asta ma deranjeaza. Vreau sa te cheme Doamna Debby Malik, cat mai curand.
Cand o sa ne casatorim? Imi spune plangandu-se ca un copil.-Pai...exact cum ai spus tu...cat mai curand.
-Oh, la naiba cu "cat mai curand" Maine ne casatorim,babe. Imi spune fugind spre baie.
-Zayn,stai. Cum adica maine? Ce naiba? Ai innebunit? Spun,fugind dupa el.
-Stiu, am cam exagerat cu "maine ne casatorim" dar am zis asta doar ca tu sa ma urmaresti pana aici,in baie...sub dus. Spune facand o fata perversa.
Cand aud ce zice...raman uimita. A incercat sa ma pacaleasca si chiar ia reusit.
Acum, corpurile noastre erau sub dus, lipite unul de altul...
Se apleaca usor spre mine ajungand in directia buzelor mele. Dintr-o data isi lipeste buzele de ale mele jucandu-se intruna cu limba mea, din greseala îi musc limba iar el se stramba putin,dar apoi ma priveste adanc in ochi zambindu-mi pervers.
Ma trage de sub dus si imi arata cada care acum avea multa spuma,imi face semn sa ma dezbrac si de chiloti dar refuz scotand limba la el.
Imi spune ca nu-i frumos ceea ce fac acum si daca nu primeste asta macar in seara asta,se va transforma in varcolac maine si va fi de rau.
Cand aud ce zice imi si imaginez cum va face maine asa ca fac cum zice el si intru in cada asezandu-ma usor.Puteam sa-l vad cum isi dadea si el boxeri jos...era asa de...n-am cuvinte. Cum poate sa fie asa? Cum? El e tot...tot ce mi-am dorit vreodata.
Intra in cada apropiindu-si coprul cat mai mult de al meu,pe mine facandu-ma sa gem de placere chiar daca nu si-a introdus penisul in mine, nu puteam sa-i rezist. Era irezistibil si mereu e. As face-o mereu,in fiecare zi cu el,dar in starea mea cred ca nu prea pot,asa ca uneori n-am ce sa fac...trebuie sa refuz chiar daca imi pare rau.
#Deci dupa cum vedeti...acest capitol e mai asa dulce si xxx :))) X_X Sper sa va placa.
imi pare rau ca v-am lasat asa cu capitolul asta,trebuia sa mai continui,stiu,dar nu mai am timp. Maine voi veni cu urmatorul capitol care va fi putin cam misterios si ciudat.
Va iub muult♥
P.s. Scuzati-mi greselile,o sa editez cand voi avea timp:)
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...