Capitolul-32-

1.5K 110 50
                                    

Priveam cum mama lui Zayn iesea pe usa doar din cauza lui. Cred ca stia la ce se referea cand ia facut cu ochiul. Deci acum imi dau seama ca perversitatea lui Zayn se trage si de la mama lui.

Ma ridic de langa el si ma duc spre oglinda. Parul meu era foarte ciufulit,voiam sa-l pieptan putin dar ca de obicei Zayn nu ma lasa in pace.

-Treci inapoi in pat,parul tau ma excita cand e ciufuliut,asa ca treci. Spune el, gesticuland.


-Nu,lasa-ma,iubitule. Imi vezi parul,il vezi? Spun accentuand cuvantul "il vezi". Iti place asa sa fiu ciufulita ?

-Iubito,tu arati bine oricum,si asa cu parul asta ciufulit...pari salbatica...si chiar ma excita. Spune atingandu-ma senzual pe maini.

-Bine,bine. Il las asa,off Doamne esti asa rau cu parul meu. Spun asezandu-ma langa el in pat facand o fata de catelus.


-Nu sunt,dar sunt in pat...foarte rauuu. Spune mangaindu-mi talia.


-Termina,spun plesnindu-i mana.


-Debby,ce ai? Spune nedumerit. Gata,m-am suparat eu acum,sa nu-mi mai vorbesti. Pa. Spune bagandu-si capul intre perne.

-Nu,Zayn. Intelege-ma,dar nu pot.

-Ce nu poti? Te-am rugat eu ceva? Spune vorbind din perne.


-Nu m-ai rugat dar mai aveai putin si ma violai sigur. Spun chicotind.


-Eh,cum sa te violez,cum? Cum sa fac eu asta? Vei fii sotia mea in curand asa ca nu e vorba de violat aici,e vorba de dragoste,dar tu nu vrei. Sa sti ca o sa vina si vremea cand tu vei vrea si eu nu. Spune scotandu-si capul din perne,  privindu-ma urat.

-Ce te vei face fara mine? il intreb fara motiv.

-Ce intrebare mai e si asta? Debby,esti in toate mintile? Ce-ai? Spune punandu-si mana pe pe fruntea mea.

-Nimic,Zayn. Doar intreb.

-As muri fara tine sau as trai doar din amintirile petrecute cu tine,nimeni nu iti va lua locul dar asta nu se va intampla,si m-am enervat...asa ca treci la violat. Spune cu o voce malefica sarind pe mine, e asa sexy cand se enerveaza.

Nu mai puteam face nimic asa ca îi las buzele lui pline sa-mi devoreze buzele mele care tremurau de la fiori. Incepe cu mici saruturi pe sani apoi se duce la burtica mea si o saruta de mai multe ori mangaindu-o usor, incerca sa traga de lenjeria mea neagra,dar eu o trag la loc spunandu-i ca nu-i voie iar el se supara din nou si face iar acea fata de catelus.
Nu imi place cand il vad suparat,mai ales ca a trecut foarte mult timp de cand nu am mai dormit unul langa altul asa ca ma arunc in bratele lui schitand un zambet mai pervers.

-SPUNE-MI CA MA VREI IN TINE DIN TOATA INIMA TA SI SPUNE-O CU VOCE TARE SA TE AUDA TOATA LUMEA!!!! Spune tipand.

-Zayn,ai innebunit? Spun in soapta tragandu-l de par.

-Auu! iar incepi. Debby,te-ai aruncat in bratele regelui si regele vrea ca regina lui sa spuna ce vrea el. Spune mangaindu-si parul.

-Aaa,acum esti rege? Hmm...cred ca asa te voi strgia de acum incolo. Spun dand din cap.

-Lasa numele,spune-mi ce ti-am zis si te rog,  nu uita...tipa cat poti tu.

Nu pot sa-i rezist asa ca fac cum zice el.

-DA,ZAYN. TE VREAU MEREU,MEREU.MA FACI FOARTE FERICITA SI MEREU MA VEI FACE,TE IUBEEEESSSSSSCCC!!! Tip cat ma tin plamanii ca sa-i fac pe plac.

-Debby, si eu Te Iubesc foarte mult dar eu am zis sa zici altceva. Spune sorbindu-ma din priviri.

-Bine,te vreau in mine. Spun usor.

-Mai tare,babe. Mai tare ca nu are efect asupra mea daca zici asa de usor.

-TE VREAU IN MINEEEE,ZAYN. Acum chiar ca am tipat si mai tare si chiar am zis ce a vrut Zayn sa zic.

Cand aude incepe sa ma dezbrace foarte repede coborand direct la feminitatea mea si incepe sa se joace cu ea,pe mine facandu-ma sa gem intr-una de placere.

#Hey dragi cititori!

Dupa cum v-am zis in capitolul anterior...acest capitol e mai asa xxx,ma rog,nici chiar asa, dar e putin:)) stiu ca nu prea am explicat bine dar sincer nu prea ma pricep la a descrie pe cineva facand dragoste,dar totusi sper sa va placa♥

Tin sa va anunt ca vor mai fi cateva sau poate chiar 2 capitole mai frumoase iar apoi vine iar furtuna,daca ma intelegeti ce vreau sa zic.

Cine vrea dedicatie?♥

Si daca e vreo greseala va rog sa imi ziceti si eu o sa editez. xx

Am facut 21k? :o OMG va iubesc♥♥





VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum