Capitolul-30-

1.7K 122 13
                                    

Il sarut pe Zayn,apoi il urmez pe Louis.

-Mai usor,Louis. Ce tragi asa de mine? Spun eu iritata.

-Shh,Debby,taci. Vreau sa-i faceam o surpriza lui Zayn.

-Ce surpriza? spun eu confuza.

-Familia lui e aici.

-Cee? Cand am auzit,intepenisem. Familia Malik,e aici? intreb din nou.

-Da,toti sunt aici si abia asteapta sa-l vada pe Zayn si pe tine.

-Ce? Nu,Louis. Eu plec. Spun in timp ce ma indepartez de el.

-Debby,stai. De ce vrei sa pleci?

-Pentru ca...nu stiu...imi e rusine.

-De ce? De ce sa-ti fie rusine? Esti iubita lui si curand vei fii si sotia lui.

-Stiu,Louis. Dar eu nu cred ca voi fii sotia lui,daca voi muri?

-Daca mai vorbesti asa, iti trag si una peste fata. Debby? Esti nebuna?

-Da,sunt. Îi răspund razand.

-Deci,vii acasa sa-ti intampini noua familie? Spune Louis zambind.

-D-da,da vin . Spun eu balbaindu-ma. Chiar nu stiam de ce aveam asa emoti.

**

Eram in masina cu Louis,conducea foarte repede.

Dau drumul la radio si raman socata cand aud ce zice:

'Cele 6 persoane din banda ucigasa au incercat sa-i dea drumul stapanului lor care este la inchisoare,dar acestia n-au reusit,daca ii vedeti prin preajma va rugam sa suneti imediat la politie'

-Oh Doamne! Spun punandu-mi mana la gura. Louis,vezi? Adica ai auzit?

-Ce? Spune el fluturandu-si parul.

-Banda aceea va veni dupa noi,Louis.

-Care banda? Esti nebuna? Asta e o banda ucigasa,ce? Aia era o banda ucigasa,adica asa se numea?

-Nu stiu asta,dar mie frica,Louis.

-Tu chiar ai nevoie de un psiholog. Spune punandu-si mana pe  capul meu.

-Louis. Cred ca tu ai nevoie de un psiholog. Eu spun adevarul aici si tu ce faci? Nu ma crezi?

-Ba te cred,Debby. Dar prea exagerezi,da-i dracu, sa-i ia. Nu te mai gandi la ei. Gandeste-te doar la tine,baietelul tau si Zayn.

-...

-Acum nu mai vorbesti cu mine? Spune Louis, uitandu-se la mine iar  eu imi intorc privirea in alta parte.

-Taci si condu.

Debby'Pov:

De ce nu ma crede?

Ahh, Zayn daca era aici ma credea sau nu stiu...cred ca tot la fel de tantalau ca Louis este si el.

Sincer as vrea sa scap de aceasta problema. Vreau sa nu ma mai gandesc la ce s-a intamplat acum cateva luni,dar pur si simplu nu pot. Am imaginile alea in cap.

Pff,la naiba cu tot.

-Debby? hei,ma auzi? Ma intreaba Louis, scotandu-ma din gândurile mele.

-Scuze,Louis. Eram pierduta in gandurile mele,ce e?

-Am ajuns. Îmi răspunde,  cobarand din masina.

-CE? Chiar am ajuns? Spun si eu coborand.

-Da,hai, dupa tine.

O iau inainte cum zice Louis si cand intru in camera, vad trei fete si o femeie mai in varsta .

Incep sa vorbesc cu ele si sa fac cunostinta,erau foarte dragute.

-Hey,eu sunt Safaa,tu esti cumnata mea,nu?

-Hey,da eu sunt. Îi raspund imbratisand-o.

-Hai gata,las-o, Safaa. Spune femeia mai in varsta care cred ca e mama lui Zayn. Este asa frumoasa.

-Draga mea, ce face Zayn jr?

-Cine? Spune eu inrosindu-ma la fata. Doamne,de ce m-am inrosit?! Ahh,la naiba.

-Stiu ca curand voi fi bunica. Spune mama lui Zayn punandu-si mana pe burtica mea.

-Cine va spus? Louis? Spun uitandu-ma urat la el.

-Da,dar nu te supara. El chiar nu a putut sa se abtina.

-Bine,bine. Dar totusi,voiam sa va  spunem noi.

-Eh,n-are nimic.

***

Dupa 4 ore de vorbit cu familia Malik,adica viitoare mea familie,cred,Louis ne zice ca a primit un telefon de la doctorul lui Zayn in care spune ca doarme bustean si  sa ne grabim sa-l luam acasa ca altfel se va trezi.

-Stati! Eu nu m-ai inteleg nimic. Zayn parca trebuia sa mai stea internat,nu? Intreb eu nedumerita.

-Da,asa e, dar totul e bine acum dupa cum a spus doctorul. Imi raspunde Louis.

-Serios?! Pai atunci,hai sa mergem. Ce mai asteptam? Spune eu ridicandu-ma si luandu-le de mana pe mama lui Zayn si Safaa.

#Okay,m-am oprit aici pentru ca nu ma mai lasa tata la pc:)) shit :(

O sa postez urmatorul capitol cat de curand.

Scuze ca v-am lasat asa cu ochii in soare la capitolul asta dar tata e de vina:)) Ma innebuneste.

As scrie capitolul de pe telefon dar o sa ma incurc acolo asa ca tot de pe pc ramane sa scriu.

Daca e vreo greseala sa-mi spune-ti si eu voi edita.

App,cine vrea dedicatie?♥

♥♥♥Va multumesc pentru cei 16k de cititori,va iubb♥♥♥







VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum