~Dimineata~
-Zayn! Trezeste-te. Zayn! Tip lovindu-l cu perna-n cap.
-Off, inca putin mama. Spune el somnoros.
-Zayn,nu sunt mama ta.
-Bine,buni.
-Iubita. Îi zic eu, chicotind.
-Sotia. Spune frecandu-si ochii. Ce s-a intamplat?
-Chiar nu iti amintesti? Spun eu dand din cap.
-Ce s-a? Aaa...stai. Gata. Azi... Spune scarpinandu-se dupa ceafa.
-Azi...
-Azi...facem sex? Spune razand iar eu il lovesc din nou cu o perna-n cap.
-Nuuuu. Azi vom merge in Hawaii,iubitule. H-A-W-A-I-I.
-Aaa,Doamne cat de prost am putut fii. Dar ce facem in Hawaii? Intreaba el confuz.
-Iar esti prost. Spun atingandu-i parul.
-Bine, scuze ca sunt asa confuz dar pur si simplu am uitat. Spune-mi despre ce este vorba?
-Tu si eu,Hawaii,in aceeasi camera in care am dormit. Prima noastra intalnire in care noi doi habar n-aveam ca ne cunoastem.
-Aaa. Daa. Cand mergem?
-Azi.
-Cee? Pai nu mai facem si noi ceva? Spune gesticuland.
-Ce sa facem Zayn? Ce? - Nu apuc sa termin fraza ca mama lui Zayn ma intrerupe invitandu-ne la masa.
-Shh,iti spun eu mai tarziu. Imi raspunde Zayn atingadu-mi buzele cu degetul lui.
**
Luam toti pranzul.
Era ceva nemaipomenit pentru mine.
Eu niciodata nu am stat cu toata familia la masa pentru ca parintii mei au plecat prea repede din lumea asta. Doar bunica,doar ea. Daca traia si ea acum si ma vedea, lacrimile ei nu se puteau opri.
-Hmm,la ce te gandesti? Ma intreaba Doniya,sora mai mare a lui Zayn.
-La nimic. Spun pufnind iar ea incepe sa rada.
-Mama,azi plecam. Spune Zayn.
-Unde dragule?
-Debby,spune-i tu. imi face semn sa-i zic eu, grozav.
-Dar de ce nu-i spui tu? Ii raspund schitand un zambet.
-Uhm,eu...stii tu.
Tu trebuie sa-i spui. Imi raspunde rapid punandu-si mainile in san.-Okay,amnezicule. Deci,noi o sa plecam azi in Hawaii.
-Ce frumos. Cred ca o sa va prinda bine.
-Daa,asa e. Se baga Zayn.
-Tu ce mai comentezi acum? Sa stii ca m-am enervat. Îi spun plecand de la masa.
-Stai. Debby. Ahhh, la naiba. Mama,vezi ce-ai facut? Spune plecand si el.
-Dar ce-am facut? Intreaba mama lui, confuza.
**
-Iubito,ce-ai? De ce te superi asa? Mă întreabă îngrijorat.
-Dar nu m-am suparat. Îi răspund razand.
-Oh! Asta devine ciudat.
-Nu e ciudat. Doar ca vreau sa iti arat ceva.
-Okay,dar nu era mai simplu daca terminam de mancat?
-Oh mai taci si vino. îi spun, luandu-l de mana ducandu-l intr-o camera de care el nu stia.
-Doamne,ce-i asta? Atatea jucarii? Ce frumos. Tu ai facut asta?
-Da,cu putin ajutor de la Louis.
-E uimitor. Totul e minunat. N-am cuvinte. Spune imbratisandu-ma.
-Zayn,burta. Spun, aproape sufocandu-ma.
-Dar nici nu te-am strans tare. Austin asta micut ma cam enerveaza,sa se nasca mai repede.
-Nu vorbi asa de el,raule.
-Cum sa nu vorbesc asa,Debby? Cum? El mi te va lua. Spune prefacandu-se ca plange.
-Termina.
-Okay,vad ca n-a mers. Spune zambind.
#Hey lume♥
Din nou m-ati facut fericita. Am facut 27k de cititori♥ Aww♥
In fine,legat de carte. Vreau sa va zic ca mai sunt vreo 2-3 capitole mai dragute asa apoi actiunea iar va incepe in Hawaii si apoi va trebui sa ma gandesc la un final mai...idk...fericit. (Nu ma omorati ca am zis asta,pls:)) )
Si next-ul nu stiu cand il voi pune,poate peste cateva saptamani sau nush,abia daca am putut sa-l postez si pe asta,dar stiti si voi scoala asta X_X
P.S. Scuzati-mi greselile,cand voi avea timp voi edita :)
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...