Il urmez pe Louis pana la avion
Urcam si zburam spre Hawaii.
Ador Hawaii. De vreo 2 ani incercam sa ajung acolo.
~2 ore mai târziu~
-Debby,ce s-a intamplat? Mă intreaba Louis,părând îngrijorat.
-Nimic. Doar ma gandeam. Îi răspund, încercând să par bine.
-La ce?
-Nu stiu, adica,nu conteaza.
-Sa stii ca in ultima perioada pari cam dusa pe ganduri.
-Uhm...nu stiu ce sa zic,Louis. Ma gandeam la acel tip cu care urma sa ma intalnesc,eu l-am lasat balta. Am spus caindu-ma.
-Lasa...nu conteaza,o sa te ierte.
-Mda...poate. Imi arunc ochii pe geam, puteam vedea cum aterizam.
-Ohh!! Am aterizat. Ţipa catre mine ca nebunul.
-Da,Louis asta vad si eu. Acum hai, sa coboram.
Iesim din avion si ne uitam in jurul nostru.
Totul era minunat. Nemaipomenit. Inca odata,iubesc Hawaii.
Eu si Louis ne indreptam spre un hotel unde voiam sa ne cazam, dar ca prin minune Louis dispare.
Il cautasem peste tot,nici urma de el si nu raspundea nici la telefon. Asta e, cred ca o sa ma cazez singura.
Ma duc la acea femeie care se ocupa cu cazarile hotelului. Imi iau valiza si incep sa îi zic despre cazarea mea, iar aceasta imi spune ca sunt foarte norocoasa, pentru ca, camera in care eu sunt cazata,a fost ultima si acum nu mai au camere libere pentru nimeni.In spatele meu se afla un barbat bine facut,brunet, care se lingea pe bot, era asa sexy si mrrr.
-Doamna,as vrea si eu o camera aici,daca se poate. Intreaba brunetul.
-Uff, imi pare rau,Domnule, dar ultima camera a fost luata de fata care tocmai se indeparteaza de noi.
-Ceee?Stati putin. Țipa fugind spre Debby.
Fug spre acea fata,o iau de mana si îi zic daca este de acord sa impartim camera iar aceasta, evident, nu este de acord.
-Nu vreau, eu sunt fata, tu esti baiat. Cum sa dormim amandoi in acelasi pat? Si uite asa a iesit si o rimă. Spun, chicotind.
-Pff...dar nu o sa dormim amandoi. Tu vei dormi pe jos, iar eu in pat. Spune, razand.
-Haha...dar ce amuzant esti tu. Si dau sa plec, iar acesta ma apuca de mana si ma duce fortat la femeia care se ocupa cu cazarile hotelului, cei drept imi cam placea
-Uitati-va,Doamnă, ea este de acord sa imparta camera cu mine. Spun in timp ce imi pun mainile la gura ei, astfel in cat sa nu mai poata sa scoată nici un cuvânt.
Doamna care acum imi facea formularul de cazare se cam uita confuza cand eu îi tineam mana la gura acestei fete,in final mi-a dat formularul, acum, amandoi ne indreptam spre camera.
-Ahhh!! M-ai muscat. Spune el strâmbandu-se.
-Da,şi? Ii raspund ucigând-ul din priviri.
-Cum "şi"? Esti nebuna? Mă întreabă mângâindu-si mâna .
-Nu sunt eu aia care ti-a pus mana la gura . Îi raspund atingandu-i jacheta.
-Ehh...daca nu iti puneam mana la gura,nu mai aveam unde sa dorm.
-Pai,nu ai unde sa dormi. Ii spun pe un ton mai tare.
-Cum adica? Intreaba el confuz
-Tu dormi pe jos. Spun in timp ce-i arat cu degetul podeaua.
-Ok. Nu ma supar. Imi raspunde el făcându-se comod.
-Mda,ma gandeam eu.
-Și,nu crezi ca ar trebui sa facem cunostinta? Mă întreabă,dand din sprânceană.
-Noi doi? Poate mai tarziu, acum ma duc sa fac un dus. Îi răspund,indreptandu-ma spre baie.
Zayn'Pov:
Ce afurisita e fata asta, hmm, imi cam place, insa tot sunt suparat pe Debby ca m-a mintit ca o sa ne intalnim si nu a mai venit, dar nu-i nimic...cred ca aceasta saptamana in Hawaii cu aceasta fata sexy si afurisită, o sa imi prinda bine.
#Hey, capitol nou♥, sper sa va placa. Deci Zayn si Debby sunt cazati amandoi in aceeasi camera si ei nici macar nu stiu cine sunt. Oare Zayn sau Debby isi va da seama?
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...