Capitolul-35-

1.4K 116 21
                                    

~ 4 ore mai târziu ~

Ma trezesc singura in masina uitandu-ma de Zayn. Oare unde e?

Stai. Am ajuns in Hawaii? ma intreb singura coborand din masina.

Hawaii imi trezeste amintirile petrecute cu Zayn in acea camera si imi da o stare de bine,intr-o zi eu si Zayn ne vom muta aici impreuna cu Austin.

-Hei! Debby,vino aici. Cineva ma striga din indepartare. Cred ca e Zayn.

-Da,ce e? Spun aproape alergand.

Se uita la mine si scoate un mic ranjet luandu-ma de mana.

-Hai dupa mine,vreau sa iti arat ceva.

-Oh,sper ca nu ceva pervers. Spun prefacandu-ma ca tusesc.


-Nu,stai linistita. Ceva pervers o sa-ti arat deseara. Spune razand iar eu ii trag o palma usoara.


-Iar dai? Spune frecandu-si obrazul.


-Nu te-am lovit tare,de ce te plangi?


-Stiu ca nu mai lovit tare,dar totusi m-ai lovit.

-Bine,Domnule Zayn Malik,loveste-ma si tu. Hai. Spun luandu-i mana.

-Nu,Doamne! Cum sa fac eu asa ceva? Debby,sa-ti intre bine in cap. Eu nu am lovit niciodata o femeie si nici n-o voi face, indiferent de situatie. Spune pe un ton mai tare.

-Aww,Zayn. Esti tot ce mi-am dorit.

-Si tu.Spune dandu-mi un sarut. Oh. Am ajuns.

In fata noastra se afla acel hotel la care noi doi am fost cazati cand ne-am intalnit prima data.

-Asta? Asta e hotelul...

-Da,da. Hotelul visurilor noastre. Acum nu mai vorbi si lasa-ma sa te leg la ochi cu aceasta esarfa. Imi spune, scoţând o esarfa din blugii lui.

-Dar,iubitule. N-o sa mai vad.

-Asta-i si ideea. Spune razand.

Ma las pe mana lui. Vreau sa vad ce surpriza imi face.

**

-Hai,iubito. Mai ai doar patru trepte.

-Pff, sa dea naiba in ele ca mor de picioare. Zayn,ce-mi faci tu mie.

-Stai sa vezi ce-ti fac deseara. Spune punandu-mi mana pe fund.

-Boule.

-Vaco.

-De ce m-ai facut "bou" ? Spune oprindu-se in fata usi camerei noastre.

-Tu! De ce m-ai facut "vaca" ?

-Prajito.

-Zaynnn! La naiba,nu stiu ce sa mai zic. Spun, razand.

-Apropo,mai stii cand erai asa de prajita? Ma întreabă izbucnind intr-un ras total. Erai asa de... Doamne!

-Haha. Tu ala care ai avut atatea iubite inaintea mea,dar ma rog. Bine ca ai folosit cu ele prezervativ.

-Uu,te simti norocoasa,nu? Stii ca atunci cand am facut noi doi prima oara sex...tu ai zis ca n-ai vrea sa ramai insarcinata cu mine,dar uite ca acum esti. Spune uitandu-se cu o fata perversa la mine.

-Da,stiu
si...dragoste,Zayn,dragoste,nu-i mai zice "sex". Imi place mai mult "dragoste".

-Mie imi place mai mult "sex" si asa ramane. Acum misca-ti fundul ala bombat in camera. Hai. Spune punandu-mi mana pe el.

Intru in camera si nu vad nimic. Era intuneric. Ce naiba,afara e lumina si in camera nu? Deodata il vad pe Zayn aprinzand becul,iar camera incepe sa se lumineze usor.

Peste tot era mii de petale de trandafir imprastiate prin pat. O melodie care te relaxa se auzea usor.

-Doamne! Zayn! Tu ai facut asta? Spun uimita.

-Da,eu. Ce credeai ca am uitat ca venim aici? Asta credeai?

-Oh,dar tu ziceai ca nu sti unde mergem si ...

-M-am prefacut. Spune chicotind.

-Aa,asa faci? Te prefaci ? Spun impingandu-l , el cazand in pat.

-Pai...a trebuit. Altfel surpriza asta nu mai exista acum. Spune tragandu-ma spre el.

-Bine. Dar nu prea as crede ca ai facut tu toate astea singur...

-Debby Malik,taaaaaciiiii pentru o sexcunda. Spune punandu-si degetul pe buzele mele.

-Sexcunda,Zayn? Sexcunda? Il intreb razand.

-Da. Ai pronuntat bine. Spune sarcastic.

-Deci... sa inteleg ca de acum inainte tu imi vei vorbii doar despre sex?

-Mda,cred.

-Zaynn! Spun,sarutandu-l.

-Maine e ceva foarte special.

-Ce este,Zayn? Sex din nou,asa-i?

-Nuu...mai tarziu. Maine cineva foarte special pentru mine implineste frumoasa varsta de 18 ani.

-Euu sunt aia. Îi raspund, simtindu-ma flatată.

-Vezi ca stii. imi spune, gadilandu-ma usor pe gat.

#Ataaaaaat pentru azi:))

Din nou,cine vrea dedicatiee?♥

Cum vi s-a parut acest capitol? X_X

Oh,imi pare rau pentru greselile, daca sunt.

Va iubb♥













VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum