Capitolul-29-

1.7K 117 9
                                    

-Si eu,Zayn. Spun lipindu-mi fata mea de a lui.

Ma simteam asa bine in prezenta lui.

Sper acum, ca totul sa fie bine. 

Imi doresc ca Zayn sa fie mereu langa mine -spun cu voce tare-  iar Zayn ma aude si imi zice: 

-Iubito,mereu voi fii langa tine. Spune îmbrăţişand-o.

-Asta vreau si eu,Zayn. Dar... daca o sa apara iar probleme? Spun smiorcaindu-ma.

-Termina cu negativismul,te rog. Gandeste pozitiv. In curand vom avea o fetita. Spune mangaindu-mi obraji.

-Baietel,Zayn.

-Asa,baietel, am si uitat.

**


Auzeam cum cineva ciocanea la usa salonului,eu ma ridic de langa Zayn si ma duc sa-i deschid usa.

Cand deschid,era Louis,nici nu ma bagase in seama,se duce  direct spre Zayn.

-Zayn,esti bine? Doamne! Daca-i stii cat ma bucur. Spune Louis curgandu-i  o lacrima pe obraz.

Zayn se uita urat la el apoi sare la gatul lui.

Nu puteam sa-i opresc,riscam sa ma lovesc si eu,asa ca incep sa tip.

-OPRITI-VAA! OPRITI-VAA! OPRITI-VAA!  OPRITI-VAA!  Tip de cateva ori iar ei se opresc in sfarsit.

-Zayn,ce te-a apucat? Spun eu.

-Debby,ai uitat cat rau ne-a facut asta? Ai uitat? Te-a violat in fata mea,Debby, in fata mea. Spune trist accentuand cuvantul " in fata mea".

-Zayn,am uitat sa-ti spun ceva foarte important.

-Louis cel care este acum langa tine, este adevaratul Louis. 

-Ce? Nu inteleg. Spune confuz.

-Debby,lasa-ma pe mine. Spune Louis. Deci,Zayn. Eu am un frate geaman si el va torturat,nu eu.

-Si vrei sa te cred? Spune Zayn, nervos.

-Crede-l,Zayn. Spune adevarul. 

-Bine,bine. Gata, il cred. Dar acel geaman al lui...unde e acum? Intreaba Zayn iar Louis îi raspunde:

-E la inchisoare. E inchis pentru 5 ani. Nu iti face griji. Spune Louis punand o mana pe umarul lui Zayn.

-Asta nu-i o pedeapsa,el merita sa moara. Scuze ca zic asta,dar Louis,tu stii cat ne-a chinuit? Spune Zayn gesticuland.

-Mi-a spus Debby. Si nu trebuie sa iti ceri scuze,si mie mi-a facut mult rau.

-Ma voi razbuna intr-o zi. Mormăie Zayn, strângându-si pumnul.

-Zayn,taci. Tu doar ai iesit din coma si deja te gandesti la razbunare? Da-l dracu. Ce-a fost, a fost,crezi ca ne va mai face rau?

-Asta nu stiu,dar spune-mi ceva. Banda lui,unde e?

-Uhm,banda lui e libera,spune Louis.

-Ce? Bun,o sa-i caut si o sa le dau o  lectie pe care n-o vor uita niciodata. Spune Zayn serios.

-Zayn,sa lasam asta. Abia astept sa iesi din acest spital. Spun eu punandu-mi mana in a lui.

El ma priveste atent in ochi pentru cateva secunde, apoi se apropie din ce in ce mai mult de mine si imi da un sarut usor. Simteam fiori,de mult timp nu i-am mai simtit gustul buzelor lui. Ma topeam. Louis se uita la noi si incepe sa zica: 

-Cred ca se lasa cu sex. Spune chicotind.

Zayn se uita la el,  ia perna de sub capul lui si il loveste.

-Am zis ceva gresit? Spune Louis, prinzand perna.

-Nu,n-ai zis. îi raspunde razand.
Cred ca dupa ce voi iesi de aici, Debby nu va scapa din pat. 

-Wow. Zayn,stai asa. Ai uitat ca sunt insarcinata? N-avem voie sa facem dragoste.

-Unde scrie asta? Spune uitandu-se pe pereti.

-Nu stiu daca scrie,dar nu am voie sa fac asa ceva. Îi răspund punandu-mi mâinile in sân.

-Dar ce-i dupa tine? Ma intreaba razand.

-Doar sa incerci si vei face cunostinta cu mana mea dreapta. Îi raspund razand si eu.

Louis ne intrerupe.

-Bun,deci Zayn o sa ti-o rapesc putin pe Debby,ma lasi?

-Te las,fratemeleu(Mor,eu am vrut sa scriu asa:)) ) Dar cu o conditie. Spune Zayn ranjind.

-Maine mi-o aduci aici la spital,vreau sa doarma cu mine.

-Bine,asa voi face. 

Il sarut iar pe Zayn, apoi il urmez pe Louis.

#Mama,deci nu am avut deloc idei:)) Scoala asta m-a innebunit din nou,abia daca mai am timp sa mai scriu la vreo carte.

In fine,ce credeti ca vrea Louis sa-i zica lui Debby? 

Astept parerile voastre,de cate ori vad ca comentati la carte,ma faceti foarte fericita♥

Va iubb♥

Daca vedeti vreo greseala,spuneti-mi si eu o sa editez.

VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum