Capitolul-42-

866 71 9
                                    

**

Sunt in restaurant de aproape o ora,oare cat o mai zabovi Vanessa? Ma intreb singura asta cand deodata Vanessa isi face aparitia imbracata in negru cu o esarfa care îi acoperea tot gatul si niste ochelari negri,parea a fi un ninja adevarat,dar nu, e ea.
Ii fac semn cu mana sa vina la masa mea. Se aseaza pe scaun cam tacuta si incepe sa scoata tot felul de chesti din geanta ei,cum ar fi: tigari,droguri si un pistol. Uimita de ce scosese din geanta o intreb ce-i cu astea, iar ea imi spune ca nu-s ale ei si acum ma intreb...cum naiba sa nu fie ale ei daca tocmai ce au fost scoase din geanta ei? E ceva dubios la mijloc.

-Vrei sa le ascunzi pentru mine, te rog. Spune Vanessa luandu-mi mana in palma ei.

-Doamne! Eu sa ascund,asa ceva? Tu ai innebunit sau ce?

-Nu,dar chiar nu am unde sa le ascund si daca le va vedea Louis,cine stie ce va crede si se va supara, nu vreau asta.

-Si Zayn ce crezi ca va crede daca ma va prinde cu astea? Zi? O intreb restindu-ma la ea.

-Cred ca Zayn va intelege.

-Intelegea,daca tu veneai acasa la mine cu astea si îi  ziceai si lui.

-Pff, la naiba. M-am grabit si ahhh. Am o idee. Spune sarind de pe scaun.

-Ce idee? Intreb curioasa

-Vino cu mine afara,hai,repede. Imi raspunde alergand .

-Vanessa,stai, ai uitat ca sunt insarcinata? Ce naiba?  Strig dupa ea.

-Oh,scuze. Spune, venind inapoi spre mine.

**

Eram in fata casei psiholoagei mele cu Vanessa. De unde stie ea ca aici mai vin eu cateodata?

-De ce am venit aici? O intreb gafaind.

-Iti spun inauntru,intra. Imi raspunde tragandu-ma dupa ea.

Intram in casa si puteam vedea cum psiholoaga mea ne astepta,oare ea stia ca noi doua vom veni aici?

Dar cum?

-D-na, avem ceva de discutat cu dumneavoastra. Spune Vanessa facandu-i cu ochiul psiholoagei.

-Bine,bine. Eu nu mai inteleg nimic. Ce dracu se intampla aici? De ce suntem aici? N-am mai avut nicio programare in ultima vreme . Intreb, sperând ca mi se va da un răspuns concret.

-Debby,inchide-ti ochii. 

-Nuu. Protestez nevoasa.

-Debby,fa cum iti spune sau va trebui sa te adormim. Imi spune psiholoaga.

-De ce? Ce se intampla? Oh Doamne! Voi sunteti cu Lucas,asa-i?
Intreb speriata.

-Ohh,da asa e. Vezi,Vanessa. Ti-am zis eu ca-si va da seama.

-Ai avut dreptate,nebuno. Spune psiholoaga batand palma cu Vanessa.

-Ajutooor! Ajutooor! Tipam cat ma tineau plamanii, dar degeaba,eram inconjurata.

-Am un copil in pantec, nu va apropiati de mine. Spun deodata simtand cum incepeau durerile sa ma ia si ma prabusesc la pamant.

-Grozav,ti-ai gasit acum sa nasti,pfff. Hai,baieti, intrati si luati-o pe asta pe targa si duceti-o la spital sa nasca, stiti ce aveti de facut.

**

Debby'Pov:

Durerile astea erau ingrozitoare, simteam cum copilul din mine voia sa iasa.

Vanessa,unde dracu e? Nenorocita aia care m-a pacalit. Cat de proasta am putut sa fiu?

Zayn crede ca sunt in camera mea incuiata,dar nu e asa,oare ce se va intampla cu mine? Doamne!

Auzeam cum doctorul le zicea asistentelor sa-i aduca tot  ce-i trebuie, deodata incep da tip de durere si sa-i strig numele lui Zayn,era mai bine daca era si el aici cu mine,dar nu,asta numai din cauza mea,am avut prea multa incredere in acea vrajitoare, numita Vanessa.

**

#O sa postez cam greu de acum in colo.

#Intrebari:

1.Va afla Zayn ce a patit Debby?

2. Copilul se va naste mort sau viu?

#Daca vreti dedicatie, sa-mi  spune-ti.

P.s Scuzati-mi greselile,o sa editez cand voi avea timp.













VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum