Fac cum zice aceasta doamna si cand ies, nici urma de Zayn. Nu era nimeni pe hol. Ăsta sigur iar ma pacaleste.
Scot telefonul din buzunar,intru in agenda si il sun.
La naiba, nu raspunde.
10 apeluri. De 10 ori l-am sunat si nu raspunde...hmm... ma cam pune pe ganduri.
Dintr-o data il aud cum imi striga numele speriat.
-Zayn!! Unde esti? Ce-ai patit? Strig si eu,dar el se opreste.
-Debby,aici.
Ii aud din nou vocea si fug spre el.
-Doamne! Ce-ai pe tine? Spun privindu-l nedumerita.
-Asta? Este tort,iubire. Spune lingandu-se pe maini.
-Bine,dar de ce? Il intreb confuză.-Pai...vezi tu. Niste copii alergau pe aici si eu ca idiotul i-am intrebat daca exista vreun magazin sau ceva de unde pot cumpara un tort mai mic iar ei mi-au aratat o cutie mai mare ca mine si mi-au zis ca acolo is mai multe torturi,si am intrat in acea cutie care era o capcana cu tort.
-Deci nu mai pot de ras. Asa de naiv sa fii,Zayn? Il întreb, razand.
-Da,razi cat vrei,iubire. E ziua ta si iti permit orice.
-Ohh, deci sa inteleg ca daca azi nu era ziua mea...tu nu ma lasai sa rad de tine? Vrei sa spui ca daca ne vom casatori...eu va trebui sa-ti cer tie permisiunea pentru a face ceva? Haa? Il intreb nervoasă.
-Debby,n-am vrut sa zic asta. Tu ai inteles cam gresit. Acum hai in masina. Spune luandu-ma in spate.
-Ahh! Zayn,da-ma jos. O sa ma scapi,nebunule si acum sunt si eu plina de tort, asta numai din cauza ta.
-Okay,e bine acum? Spune lasanu-ma jos.
-Oh,pe cine pacalesc eu? Mai vreau. Îi spun razand.
-Doamne! Esti nebuna,Debby. *rade*
-Nu ca tine,iubitule.
~3 ore mai tarziu~
Eram deja in acel local minunat pregatit de Zayn,special pentru mine.
Familia lui Zayn,o ruda indepartata de-a mea era si ea prezenta. Iar restu erau niste prieteni de-ai lui .
Rochia mea era neagra,cam larguta pentru a nu imi strange foarte tare burta.
Am inceput printr-un simplu dans cu o prietena,iar apoi Zayn m-a luat si m-a invartit de vreo 20 de ori.
Spre final am adus tortul care avea imprimat pe el o poza cu mine si Zayn. Era umitor.
Priveam cum toata lumea din incapere imi canta "La multi ani" , iar eu nestiind ce sa mai fac il sarut pe Zayn cu foarte multa pasiune.
Toti ochii erau atintiti pe noi.
**
Incepusem sa strangem deja,si ca prin minune Louis isi face si el aparitia.-Heii,La multi ani,draga mea prietena. Imi spune Louis, zambind.
-Nu iti multumesc,sa stii. Îi răspund bosumflandu-ma.
-De ce? Doar e ziua ta. Debby? Uita-te la mine.
-La ora asta se vine? NEBUNULE. Il intreb tipand.
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...