~O săptămână mai târziu~
XX_Debby: Hey! Zayn, esti acolo?Raspunde-mi te rog.
.
.
.
Z_Malik12: Scuze.Eram in bucatarie.
XX_Debby: Nu trebuie sa iti ceri scuze. Eu trebuie sa imi cer.
Z_Malik12: Da,aproape ca am uitat. De ce nu ai mai venit la intalnire?
XX_Debby: A trebuit sa plec undeva, unde imi doream foarte mult sa plec,asa ca nu am avut de ales.
Z_Malik12: Ok,nu-i nimic.
XX_Debby: Doar atat?
Z_Malik12: Vrei mai mult?
XX_Debby: Nu,nu. Dar ma asteptam sa ma certi.
Z_Malik12: N-o s-o fac . Acum gandul meu e la altcineva si imi pare rau ca o spun dar nu ma mai interesezi, si cred ca nu o sa mai intru niciodata pe VideoChat.
XX_Debby: Cine e acea fata ?
Z_Malik12: Nici eu nu stiu,adica stiu dar nu stiu unde locuieste,nu-i stiu nici varsta,nimic despre ea,doar numele. E asa incapatanata, imi place mult.
XX_Debby: Unde v-ati intalnit?
Z_Malik12: Eh,nu mai conteaza.Acum tot ce trebuie sa fac, e sa o caut. Dar unde poate fii?
XX_Debby: Se vede ca o iubesti mult,dupa cum vorbesti,adica scri.
Z_Malik12:Da,asa e.
XX_Debby: Si eu am intalnit un barbat foarte aratos,pe care nu pot sa mi-l mai scot din mint ciudat e ca nici eu nu stiu nimic despre el. La fel ca si tine. Îi stiu doar numele, care e "Malik"
Z_Malik12: "Malik" ?
XX_Debby: Da,de ce?
Z_Malik12: Pai si pe mine ma cheama la fel.
XX_Debby: Serios?! Am uitat,eu stiam ca doar "Zayn".
Z_Malik12: Da,dar "Malik" e numele meu de familie.
XX_Debby: Foarte ciudat. Poate e fratele tau...
Z_Malik12: Eu nu am niciun frate.
XX_Debby: Pai si atunci?
Z_Malik12: Coincidenta,cred.
XX_Debby: Bine,sa lasam astea. As vrea sa iti marturisesc ceva.
Z_Malik12: Ce?
XX_Debby: Eu nu am fata arsa. Totul a fost o gluma.
Z_Malik12: Stiam eu.
XX_Debby:Cum?! Stiai?
Z_Malik12: Da,cum naiba sa ai fata arsa? Asta e o gluma foarte proasta.
XX_Debby: Da,stiu.
Z_Malik12: Ce s-a intamplat cu prietenul tau,Louis?
XX_Debby: Eh, este un nesimtit. Nu am mai vorbit cu el de aproape o saptamana,nu merita .
Z_Malik12: Ce ti-a facut?
XX_Debby: Pai a disprut atunci cand am avut nevoie de el.
Z_Malik12: Las-o mai usor. Poate a avut si el ceva important de facut.
Apropo, acum cateva zile l-am vazut cu 2 fete si vreo 3 baieti .XX_Debby: Unde?
Z_Malik12: Erau in trecere si aveau dupa ei bautura, tigari si cred ca mai aveau si cutite,dar nu stiu sigur daca am vazut bine.
XX_Debby: Oh doamne! Trebuie sa ies. M-ai vorbim.
Z_Malik12: Ok.Dar ca sa stii , o sa mai intru maine aici, doar pentru a imi zice de ce ai iesit asa brusc azi.
XX_Debby: Ok.
#Sper sa va placa.
#Scuzati-mi greselile,o sa editez.
CITEȘTI
VideoChat
Fanfiction"Nu trebuie sa faci asta...te voi ajuta eu cu banii, dar te rog nu mai face asta" " "Eu nu vreau sa depind de nimeni...si ce îți pasă ţie?" "Imi pasă" ATENTIE!! Cartea nu este încă editată complet, conţine unele greseli gramaticale sau de ortografi...