Capitolul -6-

4.2K 272 23
                                    

Acum chiar vreau sa scap de Malik.Ahhh!!!

Debby'Pov:

Il omor! Nu credeam ca va fi asa de nesimtit.

Alerg pana ajung la piscina si nici urma de Malik.

Ma gandeam ca daca nu il gasesc pe el,macar sa il gasesc pe Louis,dar pe naiba.
Amandoi  parca au intrat in pamant.

**

Dupa o ora de cautat doi nenorociti,
mincinosi si nesimtiti.

Intru inapoi in hotel si ma duc spre usa camerei mele, ma impiedic de blugii lui Malik, iar niste copii trec pe acolo si incep sa rada de mine.

-Daaa! Puteti sa radeti,animalelor. Spun iritată.

-Huh? Ne-ai facut animale?Te vom spune mamei... 

-Nuu,nuu.Am glumit. Spun încercând sa-i fac sa înţeleagă.

-Ba nu. Te vom spune mamei si o sa chemam si paza.

-Nuuu! stati. Pff in ce m-am bagat, asta doar din vina lui Malik. Deschid usa si ghici pe cine vad?! 

Malik.Dormea ca un iepuras,era foarte  dragalas,dar nu,trebuie sa ma razbun. Ma duc mai aproape de el, iau o perna si îi  dau cu ea in cap.

-Auch! Iar ma lovesti femeie? Spune frustrat.

-Da!Da, iar te lovesc. Spun, nervoasa.

-Acum ce am mai facut? Întreabă el ca si cum nimic nu s-ar fii intamplat.

-Uitate la mine.

-Hahahaha. Ai hainele mele pe tine, mor. Iti  vin bine. spune amuzat.

-Da,da, sigur. Il prind de gulerul tricoului, si ii zic: "Unde imi sunt hainele si toate lucrurile mele?"

-Ce ma intrebi pe mine? Spune încercând sa iasă din mâinile mele.

-Cum adica ce te intreb pe tine? Tu mi-ai ascuns lucrurile,unde sunt? Vrei sa te ucid? Il intreb fără să ma opresc.

-Aoleu! Dar ce rea esti.

-Spune-mi. Făcând ochii mari .

-Bine,m-ai prins. 

-Unde sunt?

- Pai...am luat toate lucrurile tale si le-am ascuns afara, langa piscina.

-De ce? Spun disperata.

-Scuze! Nu m-am putut abtine. Imi raspunde  razand

-Bine,bine.
O sa vezi ce rau o sa fie de tine,cand eu nu o sa pot sa ma abtin. Spun in timp ce-i dau drumul la guler.

Brusc  imi cuprinde  talia cu mainile lui si ma lipeste de perete.

-Cara, de ce esti rea?

-Pentru ca asa vreau.

-Te rog, nu mai fii asa. 

Ma saruta,iar eu incerc sa il indepartez,dar mainile lui se impreunesc cu mainile mele si nu mai pot sa fac nimic,imi placea si mie,dar tot ma voi razbuna.

-Vezi ca se poate si cu forta... spune privindu-ma  atent in ochi.

-Da,nu am ce sa mai zic. Acum chiar m-ai prins.

-Ti-a placut,nu-i asa? spune, facand o fata perversa.

-Hmmm...putin asa.

-Eu cred ca mult.

-Si eu cred ca ar trebui sa mai incerci odata.

Cand aude ce zic,ma ia si ma arunca in pat, apoi vad cum isi da jos tot de pe el,ma priveste iar din cap pana in picioare si incepe sa ma dezbrace lent. Ajunge la partea mea intima si incepe sa se joace cu mine,apoi isi scoate penisul si il introduce in vaginul meu,cu miscari rapide dar si lente.

Eram in extaz,nu o mai facusem cu nimeni pana acum. Chiar daca faceam VideoChat,  am un motiv intemeiat si nu il voi spune nimanui.M-am lasat dusa de val si am cazut in plasa lui.

Asta nu inseamna ca nu ma voi razbuna.Muhaha!

#Hey! Nu cred ca v-ati fi asteptat la asta:)) Sper sa va placa♥

Din nou,scuzati-mi greselile:)) o sa editez.

VideoChatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum