"ကြၽန္ေတာ္ၪီးခိုင္ကိုခ်စ္တယ္ "
"ခ်ာတိတ္!"
"ၪီးခိုင္ကိုကြၽန္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ခ်စ္သလဲဆိုတာ ေဘးလူေတြအားလံုးေတာင္သိေနျမင္တဲ့ဟာ။ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ကြၽန္
ေတာ့္အေတြးေတြအားလံုးကို သိေနတဲ့ၪီးခိုင္က မရိပ္မိဘူးမသိဘူးဆိုတာဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္တဲ့အရာေလ ""ခ်ာတိတ္.ကိုယ္လည္းမင္းကို ကိုယ့္ညီေလးတစ္ေယာက္လိုခ်စ္ပါတယ္"
"ကြၽန္ေတာ္ကၪီးခိုင္ကို ခ်စ္သူလိုခ်စ္တာဗ်"
"ၪီးခိုင္ဆီကညီေလးတစ္ေယာက္လိုသေဘာထားတာမလိုခ်င္ဘူး"
"ခ်ာတိတ္မင္းကငယ္ပါေသးတယ္ ကိုယ့္ကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာလည္းငယ္ေသးလို႔"
"ခနေလးၪီးခိုင္ကြၽန္ေတာ္ကငယ္ေသး
တာနဲ႔ဘဲမခ်စ္ရေတာ့ဘူးလား""မတိမ္ဝင့္လႊာနဲ႔ၪီးခိုင္ကိုတြဲျမင္ရတိုင္းကြၽန္ေတာ္နာက်င္ရတယ္။ မတိမ္ဝင့္လႊာအတြက္ဆိုအခ်ိန္တိုင္းအသင့္ရိွေနတဲ့ၪီးခိုင္ကိုျမင္ရတိုင္း ေဟာဒီရင္ဘတ္ႀကီးကတစ္စစီေႂကြမြသြားသလိုနာက်င္ရလြန္းလို႔ရူးမတတ္နာက်င္ရလြန္းလို႔ ကြၽန္ေတာ္ေရွာင္ေနခဲ့တာ။ဟုတ္တယ္တမင္ေရွာင္ေနခဲ့တာဗ်"
"ကိုယ္မင္းလိုကေလးကိုမခ်စ္ဘူးခ်ာတိတ္"
"ၪီးခိုင္ဘက္ကကြၽန္ေတာ့္ကိုမခ်စ္မွန္းသိေနတာမို႔ထုပ္ေျပာစရာလိုပါဘူးဗ်"
"မင္းကငယ္ပါေသးတယ္ကိုယ့္ကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာကလည္းစိတ္ကစားရံုပါ"
"ဘာ!.."
"ၪီးခိုင္ကြၽန္တာ့္ကိုျပန္မခ်စ္လည္းကိစၥမရိွဘူးဒါေပမယ့္ၪီးခိုင္အေပၚထားတဲ့ကြၽန္ေတာ့္ရဲ့အခ်စ္ေတြကိုေတာ့မေစာ္ကားနဲ႔ဗ်"
"လႊာကကိုယ္နဲ႔ေစ့စပ္ထားတဲ့မိန္းခ
ေလးကိုယ္လက္ထပ္မယ့္သူကလႊာတစ္ေယာက္ဘဲရိွတယ္""မင္းကိုတစ္ဖက္သတ္နာက်င္ေစမိတဲ့အတြက္ကိုယ္တကယ္စိတ္မေကာင္းပါဘူးခ်ာတိတ္ ကိုယ့္ကိုၾကာရင္ေမ့သြားမွာပါ"
"တံခါးေလာ့စ္ဖြင့္ေပးပါ"
"မိုးရႊာေနတယ္မင္းအိမ္ကိုေရာက္ေအာင္ကိုယ္လိုက္ပို႔မယ္"
YOU ARE READING
ချစ်ခြင်းဖြင့်သီကြူးခဲ့သောမိုးစက်သံစဥ်(ခ်စ္ျခင္းျဖင့္သီၾကဴးခဲ့ေသာမိုးစက္သံစဥ္)
General Fictionတချို့သောအချစ်မတ္တာတွေကနှုတ်ဖျားကထုပ်မပြောပေမယ့် မျက်ဝန်းအိမ်တွေနေတွေ့မြင်နိုင်၏