Feza.
İnsan çok acayip bir yaratıktı. Bir kere duyguları olan, hisleriyle yaşayan bir varlık olmak inanılmazdı ama ona bir de düşünebiliyor olması eklenince, hareketlerine yansıyan o zeka pırıltıları büyüleyici oluyordu.
Bu büyüleyici insanların içerisinde bazı insanlar vardı ama; onların zekaları yoktu.
Timur mesela. Maldı.
Sıramda kıpırdanarak kalemimi kağıdın üzerinde resmen uçutturdum. Siyah renkli kalem beyaz kağıdı kirletirken öfkeyle kalemi kağıda bastırdım.
Nasıl yapardı lan bunu?
Beni öptükten sonra Rüzgar'ın onu öpmesine nasıl izin verirdi? Bir anlığına izin verdim, ne demekti?
Ellerimi kafama sarıp alnımı sıraya yasladım, öfkemin geçmesini bekledim. Fizikçi bir şeylerden bahsediyordu ama duymuyordum, dün akşam ders çalışırken bile kafamı kesme raddesine gelene kadar düşünmüştüm.
Biliyordum. İçten içe Timur'un Rüzgar'ı o kadar kolay atlatamayacağını biliyordum. Söylediği gibi iradeli değildi. Bana O iş bitti dediğinde içim nasıl daha fazla sıkıntılandıysa öyle sıkıntılıydım.
Fizikçi, "Bugün ne sınavınız varsa ona çalışın." diyip bizi boş bırakınca Aslı, sınıfımızın dedikoducusu yanıma oturdu.
"N'aber Feza?"
Şaşkınlıkla kafamı kaldırıp kızın kuzgun karası saçlarından hafif makyajlı yüzüne baktım.
"Hayırdır?"
Aslı önce benim şüpheme biraz kıkırdadı, sonrasında gayet açık bir şekilde;
"D'den bir kız numaranı istedi de. Onu söyleyecektim." D şubesi Timurların sınıfı oluyordu ama oradan hangi kızın numaramı istediğini anlayamadım.
"Hangi kız?"
"Mihra adı. Sigara borcun mu ne varmış, sordum ama anlatmadı."
Kaşlarımı çatarak düşündüm ama çok düşünmeme kalmadan hatırladım. İstiklal Marşı okunurken Timurların sıraya girmiştim ve bu kız da beni gammazlayacaktı.
"Anladım. Verdin mi numaramı?"
Sırıttı. "Verdim."
Başımı iki yana sallayarak onu onaylamaz bir halde tebrik ettim. "Aferin."
"Anlatmak ister misin?" dediğinde bir şey demeyecektim ama sonrasında;
"Doğru yolu buldun mu sonunda yoksa?" diye dalga geçtiğinde kendime hakim olamayarak elimdeki kalemi sıranın onun tarafına sertçe koydum.
Çıkan sesten ve yüzümdeki ifadeden dolayı yerinden sıçrayarak kalkarken gözlerindeki panik işaretleri bana zevk verdi. Kaşlarımı yumuşatıp gülümsedim.
"Görüşürüz Aslı." dedim ama kız çoktan arkasına bile bakmadan yerine gitmişti.
Ona çok kafayı takmadan kalemimi yeniden kağıda sürtmeye başladım. Telefonum cebimde titreyene kadar bu böyle devam etti.
05+ size mesaj göndermek istiyor.
Kaşlarımı çatarak ekranı kaydırdım, gelen mesaj şöyleydi;
05** *** ****: Sigara borcunu öde lan pezevenk
feza: HWMXKSKKDKSXKKSD
ENAYİ
mihra: LAN KANDIRDIN MI BENİ
feza: e herhalde abla
bi de numaramı falan almış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piç [bxb, texting]
Novela Juvenil[tamamlandı.] timur: senin kendine saygın yok mu lan piç feza: yok siktir git şimdi kime inanmaya devam ediyorsan o yoldan devam et orospu çocuğu (gönderilmedi.) piç sensin lan!!! (gönderilmedi.) offff