7.2 <düzyazı>

5.6K 526 61
                                    

feza: BENİ RAHAT BIRAK

timur: aynen

feza: bana bak çocuk

senin kafanı koparırım

timur: koparsana :D

feza: bekle lan

NERDESİN PİÇ

timur: ananın amında:Dd

feza: timur

derdin ne biliyorum

ama olmayacak abi

rahat bırak beni

yol yakınken vazgeç

timur: yol yakınken mi?

feza ne yolu amk

bu yol falan değil ki abi

bu bildiğin kayboluş anlamıyor musun?

feza: anlamıyorum cidden

timur: kaçmayı bıraksan anlayacaksın aslında

feza: büyük konuşup büyük yarrak yediğin ilk sefer de değil halbuki

nasıl hâlâ bu kadar özgüvenli olabilirsin

timur: sana buraya paragraf da döşesem gelip en sikimsonik noktasına takılacaksın

o yüzden bir şey demiyorum

gösteriyorum

***

Feza.

"Bu gerçek olamaz!"

Ellerim ağzımda kalakalma işini çabuka atlattım sansam da proje kağıdında ismimin yazması neredeyse kalbimi durduruyordu. Sınav sonuçlarının asıldığı panodan kendimi sıyırıp köşeyi döndüm. Alelacele adımlarla koridora giren on ikilerden tereyağı gibi sıyrıldım, merdivenlere yöneldim.

"Feza!" dedi Mihra arkamdan. "Resim'den proje mi aldın?"

"Hayır." diye hırlayarak Timurların sınıfa girdim. Bizim sınıflar koridorun bu tarafında kaldığı için bile öfkeliydim. Bu yüzden kapı duvara çarpıp bana geri sektiğinde tekmeledim.

"Lan!" dedim ortaya. "Nerede o Timur şerefsizi?!"

Sınıftakilerin şaşkın bakışları altında şahin gözlerim sınıfı taradı, yoktu. Arkamı dönecekken bir göğse çarptım.

"Dikkat et, yavrum."

O kibirli sesi duymak bile kafayı tekrar ama daha sert şekilde vurmak istememi sağladı. Kalbini göğsünden sökmek istiyordum.

"N'apıyorsun lan sen şerefsiz piç?"

Timur'un kül sarısı kaşları çatıldı. "Hangisi?"

"Resimden proje? Seninle eşleşmişiz?"

Timur sırıttı. "Bak sen su Allah'ın işine." Benim ters bakışlarım numaradan titremesini sağladı.

"Yani, çok üzüldüm." dedi ama kıvrılmış dudaklarından belliydi ne kadar üzgün olduğu.

"Seni geberteceğim!" diyerek ellerimi yakasına geçirmişken Mihra aramıza girdi.

"Hop hop sınıfın ortasındasınız beyler!"

Bir kız atladı. "Kız durdurmasana, erkek kavgası iyi giderdi sınavların ardından." dedi ve birkaçının onlara katılan mırıltılarını duyunca Timur'u ittirerek sınıftan çıkarttım.

piç [bxb, texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin