❦︎ 𝐶ℎ𝑎𝑝𝑖𝑡𝑟𝑒̀ 52 ❦︎

16 4 0
                                    

Perhatiannya tertumpu kepada Erfan dan Danish yang menghampirinya.

"The smells is so good." Danish berkata dengan kedua matanya ditutup, menghirup bauan aroma itu sungguh membuatkan dirinya lapar.

Erfan yang baharu sahaja tiba dengan beberapa batang kayu pendek diletakkan ke tepi kemudian mengambil pingan di meja itu dan menghampiri Ethan.

Ethan hanya mendiamkan diri, tangannya ralit mengambil bahagian yang telah masak itu dan diletakkan ke pinggan Erfan dan Danish.

"You should stop for a moment and eat Ethan." Ujar Erfan yang sedang memegang pinggan ditangan.Ethan menggelengkan kepala, tanda dia masih ingin membakar.

"How many brothers does she has?" Tanya Ethan secara tiba-tiba mengundang kekeliruan Erfan, jejaka itu mengikut arah mata Ethan lalu dia tahu siapa gerangan yang dimaksudkan.

Tidak tahu atau berpura-pura tidak tahu?

"One older brother, second, and third which is her twins older by 4 minutes." Erfan memerhati gerak geri Ethan tika ini yang sedari dari tadi mata jejaka itu sekejap-sekejap tertumpu pada Ayana.

Ethan mengangguk hanya mengangguk sebagai respon.

"I didn't think you were the type to lose your sanity for a girl." Ucap Erfan dengan ketawa kecilnya.

"I didn't either." Ethan menjawab dengan nada yang datar.

"Ohh reallyy? As far as i know, you can handle those rats in fighting, you think i wouldn't notice your bodyguards surrounds us?..Damn, you like her Ethan." Kedua kening Erfan terangkat lalu ketawa melihat Ethan tetapi jejaka itu langsung tidak memandangnya.

"And why do you think i'd like her? I have a taste." Bidas Ethan.Not again!

"You may be suck in words but your eyes, they speaks emotions brother and your action speaks too...In case you still too dumb to understand let me explain." Ethan menjeling mereka dengan tajam sekali.Datang bukan nak tolong tapi menyakitkan hati saja.

"Your eyes looks at her like she is everything you'd ever wanted." Erfan menyambung.

"What is Jayden doing here by the way?" Danish menyampuk.Dia nampak ramai bodyguards Ethan sedang bersembunyi lagi-lagi Jayden.

"I call it bullshit...That's a slander! Now go and be stupid somewhere else away from me." Bidas Ethan, tidak menjawab langsung pertanyaan Danish.

"HAHAHAHAHA, keep on denying Ethan and in the end ayat tu akan makan diri kau." Sampuk Danish yang baru saja tiba di sebelah Erfan kerana ingin menyertai perbualan itu Erfan sudah pecah dengan tawanya melihat wajah merah Ethan.Entah marah atau malu dia tidak tahu.

Mereka berdua beredar dengan pantas dari situ tatkala Ethan ingin membaling sudu di tangannya.

Erfan sedang cuba menghidupkan api pada kayu yang dia kutip manakala Danish sedang sibuk mengambil gambar pemandangan mereka, sekali-sekala dia mengambil gambar mereka senyap-senyap.

Gambar Ethan dengan Ayana lah apa lagi, lepastu Ezra hehe dan selebihnya gambar yang mengaibkan Erfan.

Buat modal untuk ugut nanti.

Redamancy | 𝐎𝐆Where stories live. Discover now