Tanpa membuang masa dia terus mencari fire hose reel berdekatan situ. Apabila jumpa, dia terus ke belakang tangga kemudian merentap crossbow yang terlekat di salah satu langkah tangga tersebut.
Crossbow kini diacukan kepada satu gelungan besi kecil di dinding tingkat tiga. Dalam beberapa saat sahaja dia terus menekan picu crossbow itu lalu arrow tersebut tertusuk masuk ke dinding betul-betul di sebelah gelungan kecil itu.
Siap sahaja dia selesai menyambung tali khas yang ekstra di pinggang terus sahaja dia menekan punat di crossbow itu menyebabkan dirinya dibawa oleh tali yang crossbow itu tembak.
Dalam sekelip mata dia telah tiba di tingkat empat, pasti sahaja tingkat tiga ada yang menunggu untuk membunuh.
Apa yang penting, dia tahu keempat-empat target telahpun masuk ke dalam ruang itu. Senang je nak tarik, perempuan... Setel.
Let me introduce to you one by one, shall we?
- Gabriel Forge ialah seorang lelaki berumur 56 bekerja sebagai menyeludup senjata secara haram ke setiap pelusuk dunia.
- Alfred Sullivan seorang lelaki berumur 50 tahun merupakan pengedar dadah dan mengusahakan bisnes pemerdagangan manusia.
- Byron Rupert seorang lelaki berumur 48 tahun yang menjadi penggumpul dan pemberi maklumat buat keluarga Bradbury.
You'd think he did all of this and fulfilled Meredith's command without another agenda of his?
'Joshua' menghampiri salah satu balkoni kecil yang tersorok dengan langsir tebal berwarna merah gelap itu.
50 Cal ditarik dari belakangnya, suppressor yang melekat pada poket dicapai lalu dipasang pada sniper untuk mengelakkan terhasilnya suara yang kuat.
Tiba waktunya mereka yang berada di dalam dewan tadi keluar untuk menikmati manisan yang disediakan.Dapatlah dia mengambil kesempatan untuk memulakan tugasan yang dia ingin laksanakan.
'Joshua' memerhati lokasi sniper yang dia nampak tadi, tidak sampai beberapa saat dia telah jumpa lokasi lelaki itu.
"Lama nau kau meniarap centu... Takpe aku mudahkan kau ye." 'Joshua' berkata sambil menekan picu.
One down,
more to go.
Sedang dia sibuk membunuh mereka yang menyorok, 'Joshua' melihat kesemua tetamu itu satu persatu diamati wajah mereka dengan berhati-hati sampai dia ternampak Avery Wilter.
Nampaknnya wanita itu tidak termakan dengan umpan.
That's fine.
Geram saja dia ingin menembak wanita itu on the spot tetapi 'Joshua' tidak boleh melakukan perbuatan demikian kerana ia akan menarik perhatian semua orang and it'll cause a scene.
However we can track her down with this tiny bullet.
Setelah 'Joshua' tembak tepat mengenakan tepat pada gaun bahagian tulang belakangnya. Dia meneruskan dengan pencarian seseorang.
Stephanie dengan wajah cemberutnya, kawan perempuan itu sedang berborak dengan seorang lelaki.
Nampak sangat kau berharap untuk mamat tu datang kan?
Julian sedang berborak dalam sekumpulan orang-orang berusia.
Tugas dia dah selesai.
Lets continue shall we?
Apabila dia ingin bangkit dari posisi duduk bersila terus 'Joshua' tersedar sesuatu menyebabkan dirinya duduk kemudian mencari seseorang.
'Mana minah ni pergi?'
YOU ARE READING
Redamancy | 𝐎𝐆
Roman d'amour[ sʟᴏᴡ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇ ] #1st 𝒔𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒐𝒇 𝑬𝒖𝒑𝒉𝒐𝒓𝒊𝒄 𝑭𝒆̀𝒂𝒕𝒉 Sometimes, the most dangerous games are the ones played with the heart. "Take my hand." "What no." Terbuntang matanya apabila jejaka itu menyuruh berbuat demikian. "Look i'm not try...