Tanıtım

20.6K 858 414
                                    

Yeni bir kurgu ile karşınızdayım. Gerçek aile kurgusu konu olarak. Biraz farklılıklar var tabiki de.

Bol kaoslu ve aşkı bol olan bir kitap olacak. Şimdiden teşekkür ediyorum. İyi okumalar.

"Nasıl böyle bir şeyi saklarsın benden yıllarca. Sana kaç kere mezarı nerede dedim. Söylemedin. Dedim yas tutuyor çok seviyor ondan söylemiyor. Bu kadar vicdansız olduğunu bilmiyordum. Sen beni 17 yaşımda değil ama şimdi öldürdün anne." Sinirden atak geçirme aşamasına gelmiştim. Çığlık attım yine kimse duymadı.

"Ya ben, senin yüzünden bulamadım onu, senin yüzünden sevilme hakkım elimden alındı. Belki sevecekti ama sen geldin bozdun her şeyi." Suçu yine bana atıyordu.

"Sizin on dakikalık zevkinizin acısını ben yirmi yıldır ödüyorum." Pencereyi açıp, elim ile yüzümü yellemeye başladım. Biraz hava almak istiyordum. "Kim peki?"

Annem alaylı şekilde güldü. "Azat Hancıoğlu."

*****
Babasının varlığını yirmi yıl sonra öğrenen bir kız ve ondan haberi olmayan bir babanın hikayesi.

Oğullarına iyi bir baba olan Azat Hancıoğlu'nun kıza karşı nasıl baba olacağını kimse bilmiyordu. Büyük bir hata ve bunun bedelini yıllardır ödeyen bir kız çocuğu.

Peki ya aşk? Ya babanın düşmanın oğluna aşık olursan? O zaman ne için mücadele etmen gerekiyordu?

Peki intikam? Hangisi galip gelecekti bu yolda aşk mı? İntikam mı?

Sırlarla dolu bir adamı sevmenin bedeli kendini kaybetmekti....

Kelebeğin Uykusu / Gerçek Aile Serisi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin