İyi okumalar...
Medya: Cenk Hancıoğlu
Yorumlar azaldığı için sınır koyacağım. 50 yorum ve 100 oy olunca yeni bölümü yazmaya başlayacağım.
Yorum ve oylarınız gerçekten beni motive ediyor ve emin olun ki cevap veremesem de yazdığınız yorumların çoğunu okuyorum.
*****
Aile
"Azatcığımm," ince ve cilveli ses ile sabır çektim. Azat beye baktığımda şaşkınca ve sinirle kadına bakıyordu.
"Geçmiş olsuna geldim canım," kadının konuşması ile yerimde iyice kıpırdandım. "Sakin ol bebeğim," Egenin sesi ile kafamı salladım.
Hayatlarına karışma gibi bir lüksüm yoktu ama neden rahatsız olmuştum bu durumdan. İçimde farklı bir yangın çıkmaya başlamış gibiydi. Ben kıskanmış mıydım? Azat beyi mi kıskandım yoksa annemin elinden alınan hayatını mı?
"Hoşgeldin Serpil neden haber vermedin?" Azat beyin hoşnutsuz sesi ile ona baktım. Gerçekten sinirliydi. Karşısındaki kadına öfke ile bakıyordu.
"Ne olacak canım hep geldiğim yer," kadın hala aynı cırtlak sesi ile konuşuyordu. "Hep değil Serpil bir ya da iki kere geldin." Azat bey kadını bozunca Cenkin kıkırdamasını duydum.
"Kadının üzerine atlayacak gibi bakma, birinin üzerine atlamam istiyorsan benim üzerime atlayabilirsin." Karnına geçirdiğim dirsekle "ah," diyerek inledi ve iki büklüm oldu. "Kapa çeneni."
Bana daha çok yaklaştı, "seksi sevgilim benim, çok hoşuma gitti. Sert seviyorsun anladım." Yüzümü ona dönünce dudak dudağa gelmiştik. Bir anda heyecanlanmıştım ama dağılmamam lazımdı. Onu yavaşça itmiştim."Sus artık," sesim ile ağzına fermuar çeker gibi yaptı ama yüzündeki eğlenen ifade hala duruyordu.
"Hoşgeldiniz Serpil Hanım," Aslan abimin de kadınla konuşması ile omuzlarım yenilgi ile çöktü. Egeden ayrılıp Cenkin yanına geçtim. "Kim bu kadın?" Cenk yüzümde ne gördü bilmiyorum ama keyiflendi, "babama takık biri boşver," omuz silkerek konuşması ile rahatsızca hareketlendim.
"Hoşbuldum Aslancım, misafiriniz olduğunu bilmiyordum." Bakışları bana dönünce, bana farklı bakıyordu. Eminim ki kim olduğumu çok iyi biliyordu. Bilerek yapmıştı.
"Burada sadece bir kişi misafir Serpil hanım, kardeşim hakkında düzgün konuşun." Baran abimin yaptığı imayı anlamış ve yüzü saniyelikte olsa düşmüştü ama kendini anında toparlamıştı.
"Pardon bilmiyordum," samimiyetsiz sesine kimse inanmamıştı. "Geçmiş olsun tekrardan Azatcığımm çok korktum Yiğite bir şey olacak diye. Gelecektim ama rahatsız etmek istemedim."
"İyi ki gelmedin," sesimi yalnızca yanımda oturan Ege ile Cenk duymuştu ve sırıtmaya başlamışlardı. "Önemli değil, teşekkür ederim." Azat bey oldukça rahatsızdı bu durumdan. Tabi sevgilisi eve benim ilk geldiğim gün gelmişti. Sevgilisi miydi acaba gerçekten? Neden düşünmek beni rahatsız etmişti.
"Sende ailene hoşgeldin," Serpil bu sefer bana iyi görünmeye çalışıyordu. "Teşekkür ederim." Samimi olmayan yalancı bir gülüşle karşılık vermiştim.
"Köyden gelmişsin doğru mu?" Sesindeki üsten bakış, aşağılama çok fazlaydı. Abimler yerinde rahatsızca kıpırdandılar. "Evet ne olmuş? Bir sorun mu var?" Sesim sinirli olmama rağmen sakin çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin Uykusu / Gerçek Aile Serisi 2
General FictionKitaplar birbiri ile bağlantılı değildir. Bir ailenin birleşme hikayesi. "Bir anlamı var mı?" Oraya bakarak konuşmam ile ne sorduğumu anlamıştı. "Evet, bana göre en özgür hayvan kelebekler. Bir gün ömrü var ve doya doya geçiriyorlar. Bana yaşamanın...