"අද උබේ මල්ලි නැද්ද බන් ??"
"එයාට ප්රැක්ටිස් තියෙනවා කිව්වා මිහී..හවස් වෙයි එනකොට.."
"ඒක නෙවෙයි බන්..බලපං බං අරුන් ටික ගානක්වත් නැතුව පිනා පස්සෙන් පන්නද්දිත් ගිය හැටි..අනික අර පිපෙටා..ඔය වගේ උන්ට prefect කං දෙන එව්න්ට ගහන්න ඕනේ.."
අලුත් ඉස්කෝලේ පලවෙනි දවස ඉවර වෙලා මිහී සහශ්රත් එක්ක බස් ස්ටෑන්ඩ් එකට ඇවිත් මේ බනින්නේ අවීන්ලට..ඉතිං සහශ්රට මතක් උනා අවීන් කට වහගන්න කියලා අවීන් අතෙන් පෙන්නපු හැටි...
"මොකෝ උබ රතු වෙන්නේ ?? "
"මම නැහ්.."
"නැත්තේ කොහෙද..මොනවද මතක් කරේ ඇහ්..කියපං කියපං.."
"මොකුත් නෑ අනේ..අන්න බස් එකක් එනවා..ක්ලාස් එන්නත් ඕනෙනේ..ඉක්මනට යමු.."
මිහීගේ ප්රශ්නෙන් ගැලවෙන්න සහශ්රට නැති කලාස් එක්කුත් මතක් වෙද්දි දෙන්නම ඊලගට ආව බස් එකට නැග්ගා..මිහී තාමත් කල්පනා කරනවා අද තියෙන ක්ලාස් එක මොකක්ද කියලා..
"හෝව් හෝව්..."
"ඉක්මනට නැගපං මල්ලිලා..!! "
මිහී නැග්ගට පස්සේ බස් එක අද්දන්න හැදුවත් කෑ ගහගෙන දුවගෙන ආව කොල්ලො සෙට් එකක් හිටියේ බස් එක ආයම නැවැත්තුවා..කොන්දා අයියා ඉස්සරහ ඉදන් බෙරිහන් දෙනකොට අවීන් ඇතුලු සෙට් එක සිසු සැරියට නැග්ගා..දැනටමත් සෙනග පිරිලා හිටිය බස් එකේ සහශ්රලාට ඉදගන්න තැනක් තිබ්බේ නැති උනත් දැං නැගපු අවීන්ටනං පිටිපස්සේ ශීට් එක හම්බුනා..සහශ්රලත් පිටිපස්සෙන් නැග්ග හින්දා අවීන්ලට කිට්ටුවම වගේ හිටියේ..බස් එක යන වේගෙට ඉදගෙන හිටියත් වැටෙන්න යන සයිස්..කොහොමත් කොල්ලෝ බොරුවටත් එක්ක වැටෙන්න යනවා වගේ ඇගට වැටෙනවා ආතල් එකට..සහශ්රයි මිහියි මේක සිසු සැරියක් කියන්න දන්නෙත් නැග්ගට පස්සේ..
"උබ තමා මේකට නැග්ගේ..බලපං අල්ලගන්නවත් තැනක් නෑ.."
මිහී සහශ්රට බනිනවා..ඒ අස්සෙන් බස් එක තවත් ඉස්කෝලයක් ලගින් නැවත්තලා ලමයි පටව ගන්නවා..
"ඉතිං අනේ..මම දැක්කේ නෑනේ..අපි බහිමුද මිහී..මට හුම්ම ගන්නත් අමාරුයි වගේනේ.."