"ඔහොම ජරා විදිහට කතා කරන්න එපා අවීන්.."
"ඕකේ ඕකේ..එහෙනම් මැණිකේ ඔයා ඒ විදිහට ඉන්න එපැයි ම්ම්.."
"අත ගන්න.."
අවීන් මාව දොරට හේත්තු කරලා මගේ උරහිස දිගේ ඉදන් පහලට ඇගිල්ලක් අරගෙන යන ගමන් කතාකරද්දි මම අතාරින්න කියපු ගමන් එයා මගේ අත අල්ලගත්තේ මගේ ඇගිලි ටික පොඩි වෙන්න තරං හයියෙන්..
"මට commands දෙනවට මම කැමති නෑ මැණිකේ..මම කරන්නේ මට ඕන දේ.."
"ඒත් ඔයා පාවිච්චි කරන්නේ මාව අවීන්.."
එයා තාමත් මගේ අත අතාරින්නැතුව මගේ මූනට පාත් වෙලා ඉන්නකොට මම එයාගේ පතුලක් නොපෙනෙන ඇස් දිහා බලාගෙන උත්තර දුන්නා..
"මං ඔයාව රිද්දනවද ම්ම් ?"
මෙච්චර වෙලා කට කොනෙ නපුරු හිනාවක් දාගෙන හිටපු අවීන් එක තප්පරෙන් වෙනස් උනා වගේම එයාගේ කටහඩ පවා සන්සුන් උනා..අවීන් කතා කරන විදිහ හරි අමුතුයි අද..එයා කටහඩ බාල කරලා ඇහුවේ මෘදු කටහඩකින් උනත් මට ඒක දැනුන්නෑ..
"ගොඩක්.."
"හරි..මුලින්ම අද ඉදන් මෙහෙම අදින්න බෑ..ඕකේ.."
"අ..වීන්.."
එයා මගේ යට කරලා තිබ්බ ශර්ට් එක මගේ ඇස් දිහා බලාගෙනම උඩට අදින ගමන් සැහැල්ලු විදිහට කියද්දී මම ගැස්සුනා..එයාගේ ඇගිලි මගේ ඉනේ යන්තං ගෑවෙනකොට කරන්ට් එකක් ඇග දිගේ ගියා හා සමානව මාව හිරිවැටුනා..
"මෙහෙම අදිනකොට තමුසෙගේ butt එක පේනවා වැඩී..උබව ඇස්වලින් හු&$ එවුන් ගොඩක් ඉන්නවා..ඒ හින්දා මෙහෙම අදින්න එපා.."
මම රතු උනේ එයා කිසි ලැජ්ජවක් නැතුවම කිව්ව දේ හින්දා වෙනකොට එයා තාමත් මගේ ඇදුම හදන ගමන් මං දිහා බලාගෙන හිටියා..මට මෙතනින් යන්න ඕනේ..
"මට..ය.න්න..ඕනේ..අයින් වෙන්නකෝ.."
"පොඩ්ඩක් ඉන්න මැණිකේ..මොකෝ මේ හදිස්සී..මම රතු වෙන්න තරං දෙයක් කරේ නෑනේ ම්ම්..'
මාව වැලමිට ලගින් අල්ලගෙන ආයෙමත් දොරට හිර කරගත්ත එයා තව ටිකක් ලගට එන ගමන් කියනකොට මට කලන්තේ දාන්න වගේ කියලා දැණුනා..මිහී එක්ක එන්න තිබ්බේ කියලා සියවෙනි පාරටත් හිතුනා..