42

1.9K 357 39
                                    




"ඉක්මන් කරන්න !! "

කන්ඩක්ටගේ කෑ ගැහීමට මමයි මල්ලියි දෙන්නම බස් එකට නගිද්දි මල්ලි වෙනදා වගේම ලමයි අස්සෙන් පිටිපස්සට යද්දි මම වටපිට බැලුවේ මට ඕන කෙනා ඉන්නවද බලන්න..

මම හොයපු කෙනා හිටියේ හතරවටේටම ශීට් එකේ අයිනෙ වෙනකොට මේ වෙද්දිත් එටා මං දිහා බලාගෙන හිටියේ මම අතේ ගුලි කරගෙන හිටපු කොලේ අරගෙන එයා ගාවට යද්දි..

යන ගමන්ම එයාගේ අතෙන් කොලේ තියපු මම එයාට ඇස්වලින් කොලේ පෙන්නන ගමන් පිටිපස්සට ගියේ මිහී ඉදගෙන හිටපු තැනට..

"එහ් යෙශූ..උබට අදත් මැච්ද බං ??"

මිහී ඇහුවේ දොරගාව හිටගෙන හිටපු මල්ලිගෙන්..

"නෑ..ඇයි ??"

"එගෙනම් හවස මාත් එක්ක එමු ඈ.."

"ඇයි තමුසෙගෙ මිනිහා කෝ ??"

මල්ලි ඇහි බැමක් උස්සලා මිහීගෙන් ඇහුවා මම මල්ලිගේ අත් ගොබේකට ගහද්දි..කට නං හොදම නෑ..

"ආව්..මොකද තමුසේ ??"

මල්ලි මං දිහා බලලා අහද්දි මම රවලා අහක බලාගත්තේ පල්ලෙහාට ලෙස්සන ගමන් හිටපු මල්ලිගේ බෑග් එක ආය උකුලට ගන්න ගමන්..

"ඒකට මොකක්ද මීටිමක්ලු බං..අද මට ක්ලාස් යන්නත් බෑ..අපි දෙන්නා එමු ඇහ්..මං එනකං ඉන්නවා ඈ..තමුසේ හොදයිනේ.."

ඒකට මල්ලි මොකුත් නොකියද්දි අපි නැගිටලා ඉස්සහට ගියේ බහින තැන ලග හින්දා..වෙනද වගේම ඉස්කෝලේ ඇතුලට යද්දි මුලින්ම අවීන්ගේ මූන දකිනකොට මම හිනා උනා..මම එයාගෙන් හිනාවක් බලාපොරොත්තු උනේ නැතත් පුදුමෙකට වගේ එයාගේ මූනෙත් පොඩි හිනාවක් ඇදුනා..

"ගුඩ් මෝනින්.."

එයා ලගින් යන ගමන් මම හිමීට කිවුවේ එයාට විතරක් ඇහෙන්න වෙද්දි එයා අමුතු හිනාවකින් මං දිහා බලලා අහක බලාගත්තා..මම ලගින් යද්දිම එයා කොන්ඩේ උඩට කරගද්දි දැක්කේ වොච් එක..මම දීපු සිල්ව කලර් වොච් එක එයා බැදගෙන හිටියේ..ඒ දිහා හිනාවෙලා බලපු මම යුනෙතටත් හිනාවෙවී ක්ලාස් එකට ආවේ මිහී එක්ක..





 • POSSESSIVE  •Where stories live. Discover now