"ඇමතිතුමා..ඔබතුමා කාවද මේකට සැක කරන්නේ ??"
හොස්පිටල් එක ඉස්සරහ හිටපු මාද්යවේදීන්ගෙන් එක්කෙනෙක් දැං වාහනෙන් එලියට ආපු රහල්ගෙන් ඇහුවේ එකදිගට ෆොටෝස් දහස් ගානක් වදිද්දි..
"මේක අනිවාරෙන් විපක්ශෙ වැඩක්..මම නිකං ඉන්නෑ !!!"
රහල් කේන්තියක් පෙන්වමින් කෑ ගහද්දිම තවත් වාහනයක් ඇවිත් දූවිලි අවුස්සගෙන නවත්තද්දි ඔක්කොගෙම අවධානේ ඒ පැත්තට ගියේ වාහනේ නවත්තපු ගමන් අවීන් එලියට එද්දි..රහල් ගාවින් අයින් උන මාධ්යවේදීන් කිහිපදෙනෙක් අවීන්ව වට කරගද්දි එහාපැත්තෙන් සහශ්රත් එලියට බැස්සේ එතන එකම කලබලයක් වෙනකොට
"අයින් වෙනවා !!"
අවීන් එතන හිටපු මාධ්යවේදීන් තල්ලු කරන ගමන් කලබලෙන් හොස්පිටල් එක ඇතුලට දුවනකොට ඒ අය සහශ්ර ගාවට එකතු උනේ සහශ්රගේ බය වෙද්දි..මාධ්යවේදීන්ගෙ එක පිට එල්ල වෙන ප්රශ්නවලට සහශ්ර බයවෙලාවගේ බලාගෙන ඉද්දි කවුරුහරි ඇවිත් එයාව ඇදගෙන ගියේ හොස්පිටල් එක ඇතුලට..මගක් දුර ගියපු අවීන්ට සහශ්රව මතක් වෙද්දි එක අතකින් කොන්ඩෙ අවුල් කරගෙන අවීන් ආයෙත් එලියට ඇවිත් සහශ්රව එක්කන් ගියා..
"පේශන්ට්ගේ තත්වය ගොඩක් ක්රිටිකල් මිස්ටර් රහල්..අපි උපරිම උත්සහ කරන්නම්.."
සර්ජරි ඩොක්ටර්ස්ලා කලබලෙන් එහෙම කියන ගමන් හදිසි ප්රතිකාර ඒකකයට ඇතුල් වෙද්දි යුගේන්ද්ර රුශී වගේම යෙශුලුත් එතන්ට ආවේ රහල් නලලත් අතින් මිරිකන ගමන් තිබුණ පුටුවකින් වාඩි වෙද්දි..
අවීන්ගේ ඇස්වලත් දුකක් ලියවිලා තියෙද්දි එයා කොරිඩේවේ එහාටයි මෙහාටයි ගියේ විනාඩියකට පාරක් ICU එක දිහා බලන ගමන්..
''මොකද අයියේ වෙලා තියෙන්නේ ??''
"ටිපර් එකක හැප්පිලා තියෙන්නේ.."
රුශී ඇවිත් රහල් ලගින් ඉදගන්න ගමන් අහද්දි රහල්ගෙ උත්තරේ එක්ක රුශීගේ ඇස් තප්පරේකට ගැස්සුනේ මේ දිහා සහශ්ර බලන් ඉද්දි..
"අයියේ අම්මට මොකුත් වෙන්නෑ..බය නොවී ඉන්නවකෝ.."
යෙශුල් අවීන් ලගට ගිහින් කිවුවේ අවීන්ගේ පිටට තට්ටුවක් දාන ගමන්..සහශ්ර අවීන් ලගින් හිටියත් වචනයක්වත් නොකියා බලන් ඉද්දි ඒ වෙලාවෙම එතනට ආවේ පොලීසියෙන්..